Dat doen ze niet alleen met zuivel hoor....quote:Op maandag 2 juni 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan mensen in de supermarkt die zuivelproducten gewoon random ergens in een schap gooien.
mandje voor de hond voorop de fiets natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nog meer geld uitgeven
Nieuwe fiets
En elektrisch zodat ik als luie donder gewoon lekker kan fietsenquote:Op maandag 2 juni 2025 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
mandje voor de hond voorop de fiets natuurlijk.
Is eens wat anders dan in de kamerquote:Op maandag 2 juni 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
olifant in je winkel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh nou ik vind ze prima te eten.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind die koek nooit zo lekker krokant als van de echte
Mag je deze wel benoemen?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is eens wat anders dan in de kamer
Wat een matige fotoshopper zegquote:Op maandag 2 juni 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
olifant in je winkel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee maar de niet zuivel producten kunnen gewoon weer terug.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat doen ze niet alleen met zuivel hoor....
Ohjee...quote:Op maandag 2 juni 2025 13:51 schreef Donna het volgende:
Bezuinigingen op het werk.
Hoera voor deze maandag. NOT.
Word jij wegbezuinigd? of wat mag er opeens niet meer of minder??quote:Op maandag 2 juni 2025 13:51 schreef Donna het volgende:
Gelukkig niet. Nouja, deels. Dus ik ga er iets bij zoeken denk ik. Maar even zien.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Word jij wegbezuinigd? of wat mag er opeens niet meer of minder??
Vlees?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar de niet zuivel producten kunnen gewoon weer terug.
quote:Op maandag 2 juni 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
olifant in je winkel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ohquote:Op maandag 2 juni 2025 13:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Nouja, deels. Dus ik ga er iets bij zoeken denk ik. Maar even zien.
Dat kan ook nog maar ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk bijna nooit random ergens tegenkom.quote:
Geen gratis koffie meer?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:51 schreef Donna het volgende:
Zijn alle afleveringen er al?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
Nu maar even wat dingetjes doen in huis en tegelijkertijd Clarkson's Farm eens verder kijken. Nou ja afwisselend dan want tegelijk gaat wat lastig.
Iemand d'r functie wordt deels wegbezuinigd en jij begint over geen gratis koffie meer?quote:
Ik doe met je mee trouwens. Kut maandag.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:51 schreef Donna het volgende:
Goitskequote:Op maandag 2 juni 2025 14:23 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee nog niet zijn een paar nog niet vrij gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |