Ik redelijk, maar morgen de volgende prikpost eens bezoekenquote:Op maandag 2 juni 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig best wel dicht bij het ziekenhuis.
We hebben ook een bloedprik locatie en daar zit nooit iemand te wachten maar daar ga ik alleen heen als ik daarna ook bij een vriendin op visite ga die er vlak naast woont.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik redelijk, maar morgen de volgende prikpost eens bezoeken
Heb vanmorgen gepluktquote:Op maandag 2 juni 2025 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neen, wil dat voor een volgende keer wel testen maar wilde eerst kijken hoe een zuivere siroop smaakt zeg maar
ga je plukken?
Zal wel fijn zijn jaquote:Op maandag 2 juni 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
Ik hoop dat ze positief genoeg zijn dat ik de hele maand juni niet terug hoef te komen.
Eens.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan mensen in de supermarkt die zuivelproducten gewoon random ergens in een schap gooien.
*quote:
Dat doen ze niet alleen met zuivel hoor....quote:Op maandag 2 juni 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan mensen in de supermarkt die zuivelproducten gewoon random ergens in een schap gooien.
mandje voor de hond voorop de fiets natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nog meer geld uitgeven
Nieuwe fiets
En elektrisch zodat ik als luie donder gewoon lekker kan fietsenquote:Op maandag 2 juni 2025 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
mandje voor de hond voorop de fiets natuurlijk.
Is eens wat anders dan in de kamerquote:Op maandag 2 juni 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
olifant in je winkel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh nou ik vind ze prima te eten.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind die koek nooit zo lekker krokant als van de echte
Mag je deze wel benoemen?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is eens wat anders dan in de kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |