nee maar wil je wel opeten?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet gezond, betekent dit nu automatisch dat ik fruit ben?
quote:Op maandag 2 juni 2025 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:bitterbal ik neem je identiteit over
jij bent een zoetzakquote:Op maandag 2 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fruit?
gezond?
ik maak op dit moment denk ik meer kans om fruit te zijn dan gezond
dan ben jij een canistelquote:Op maandag 2 juni 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet gezond, betekent dit nu automatisch dat ik fruit ben?
quote:
Weleens van gehoordquote:Op maandag 2 juni 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
streetfood clubzit in utrecht en breda. Dit was 29 euro p.p incl een cocktail. Dat vind ik niet prijzig?
[..]
en meegenomen als souvenirtje
quote:Op maandag 2 juni 2025 15:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij bent een zoetzak
[ afbeelding ]
[..]
dan ben jij een canistel
[ afbeelding ]
Ik heb dit niet bedachtquote:
Ah zo'n ragdoll hebben mijn buren sinds kort ook, die zeggen ook dat ze twijfelen of het wel een kat is omdat die zich soms meer als een soort hond gedraagtquote:Op maandag 2 juni 2025 15:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
half ragdoll dus makkelijk
en langharig dus we hebben m al wel eens moeten douchen omdat er poep aan zijn bips bleef hangen
nu scheren we m maar soms is douchen nog nodig
Essnbal en bitterhills!quote:
ik hou je in de gaten 👀quote:Op maandag 2 juni 2025 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dit niet bedacht
Ik dacht gwoon frambozenijsjes te kopen
essnbal en bitterhillsquote:Op maandag 2 juni 2025 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:bitterbal ik neem je identiteit over
quote:
quote:
ik heb ook een husky gehad ooit, samen zouden ze 1 kat en 1 hond zijnquote:Op maandag 2 juni 2025 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah zo'n ragdoll hebben mijn buren sinds kort ook, die zeggen ook dat ze twijfelen of het wel een kat is omdat die zich soms meer als een soort hond gedraagt
Wat ben je mij de hele tijd aan het voorpratenquote:
Stigquote:Op maandag 2 juni 2025 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben je mij de hele tijd aan het voorpraten
Ja dat beest van de buren ook, die komt als je in de tuin bent gezellig langs om te kroelen, en als je dan naar binnen gaat wil die mee en moet je je best doen hem buiten te houdenquote:Op maandag 2 juni 2025 15:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb ook een husky gehad ooit, samen zouden ze 1 kat en 1 hond zijn
deze is echt super aanhankelijk, als ik soms ga wandelen op de loopband gaat hij ervoor liggen, buikje laten zien en alles zo van nee stop met lopen stom mens en kom bankhangen met me
*Pakt frambozenijsjequote:
Klinkt alsof Duitsland en Engeland iets samen gaan doen.quote:
Zijn jullie toch ookquote:
Noem je essi nou engeland?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt alsof Duitsland en Engeland iets samen gaan doen.
Misschien...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |