Wezens die over de 30 zijn en tijgers aan een touwtje hebben zijn dat inderdaad.quote:
Ja, zag het nog steeds een beetje als een talentquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Dacht oprecht dat hij pas 25 was of zo (lol)
Topjaren voor iedereen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Topjaren voor een voetballer. Eind twintig.
Misschien een keer de FOK!Stok zoeken @Wereldgozerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:00 schreef Paul het volgende:
Ik probeer met een vrouw af te spreken van fok. Best moeilijk
Oh sorryquote:
Zit om z'n lul.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:59 schreef chufi het volgende:
Memvis zn haarband in Sao Paulo laten liggen?
Zou het wat uitmaken?quote:
Ik Fin er maar weinig aan, Oranje is niet echt Findingrijkquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Finnen jullie het nog een beetje leuk?
Middelmaat met een wonderjaar. GAE moet hem ook gewoon verkopen. Die Breum is beter.quote:
En al jari gestopt mocht niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik Fin er maar weinig aan, Oranje is niet echt Findingrijk
Klopt.quote:
Ik weet niet ik weet niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar kan de niet-Nederlander Sifan rondhuppelen. @:nober
Die gaan tenminste altijd vol in de aanvalquote:
Met het mes tussen de tanden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die gaan tenminste altijd vol in de aanval
Ho maar weer.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar kan de niet-Nederlander Sifan rondhuppelen. @:nober
Logisch, die zijn ook met meer dan 11.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die gaan tenminste altijd vol in de aanval
Sintelbaan en zwarte piet.quote:
Ik ben weer weg.quote:
Gohquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is gespeeld.
Dat Finland is wel heel matig zeg.
En dat moet dan samen met Polen de lastigere tegenstander in deze groep zijn....quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is gespeeld.
Dat Finland is wel heel matig zeg.
Leon?quote:
Kings ofquote:
Jouw stream loopt achter he?quote:
Closer en Molly's Chamber.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:15 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Kings of Leon?
@:mexicanobakker
Closerquote:
Sex met die kalequote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:15 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Kings of Leon?
@:mexicanobakker
Iedere keer als ik voetbal op de NOS zie krijg ik toch weer meer waardering voor ESPN.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:18 schreef Nober het volgende:
[..]
De nos met Arno, Steek of Grueter sla ik altijd over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |