Waarom zou Max een gelijke snelheid moeten hebben als hij de indruk wekt dat hij George langs wil latenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 00:17 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Hij geeft wat gas om een gelijke snelheid te hebben als George, dat is toch niet zo moeilijk?
Er rijden nog meer auto's achter hem... moest hij die ook voorbij laten?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 00:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou Max een gelijke snelheid moeten hebben als hij de indruk wekt dat hij George langs wil laten
Nee. Alleen George.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 00:19 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Er rijden nog meer auto's achter hem... moest hij die ook voorbij laten?
Ik had het veel en veel erger verwacht eerlijk gezegd. Toen ze die beelden maar niet vrij wilden geven dacht ik echt dat het verschrikkelijk moest zijn. Dit pleit hem nog niet vrij, maar ik vind het wel enorm meevallen, dit is gewoon je (te) breed maken. Hij stuurt ook gewoon in. De onboard van Russell ziet eruit alsof het een soort kamikaze aanslag was. Ik herinner me beelden van Rosberg en Hamilton waar Rosberg gewoon totaal niet in stuurde.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 00:52 schreef Vliegbaard het volgende:
De beloofde onboard van Max
https://streamable.com/s6176b?src=player-page-share
Het word inderdaad belachelijk opgeblazen maar dat is altijd zo wanneer Max erbij betrokken is.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 01:22 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik had het veel en veel erger verwacht eerlijk gezegd. Toen ze die beelden maar niet vrij wilden geven dacht ik echt dat het verschrikkelijk moest zijn. Dit pleit hem nog niet vrij, maar ik vind het wel enorm meevallen, dit is gewoon je (te) breed maken. Hij stuurt ook gewoon in. De onboard van Russell ziet eruit alsof het een soort kamikaze aanslag was. Ik herinner me beelden van Rosberg en Hamilton waar Rosberg gewoon totaal niet in stuurde.
Maar goed, het is inmiddels toch allemaal afgerond.
Was geen kwestie van niet willen, maar niet kunnen. Onboardbeelden die niet live worden uitgezonden via het onboardkanaal moeten achteraf gedownload worden. Ten tijde van het incident werden de beelden van de achtercamera uitgezonden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 01:22 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik had het veel en veel erger verwacht eerlijk gezegd. Toen ze die beelden maar niet vrij wilden geven dacht ik echt dat het verschrikkelijk moest zijn. Dit pleit hem nog niet vrij, maar ik vind het wel enorm meevallen, dit is gewoon je (te) breed maken. Hij stuurt ook gewoon in. De onboard van Russell ziet eruit alsof het een soort kamikaze aanslag was. Ik herinner me beelden van Rosberg en Hamilton waar Rosberg gewoon totaal niet in stuurde.
Maar goed, het is inmiddels toch allemaal afgerond.
Dit soort opmerkingen van zijn toxische achterban doen hem geloven dat hij aktief benadeeld wordt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 01:41 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het word inderdaad belachelijk opgeblazen maar dat is altijd zo wanneer Max erbij betrokken is.
Als je Max weer ziet, zeg dan tegen hem dat hij FOK dan maar niet moet lezen zodat hij wat meer ontspannen is.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen van zijn toxische achterban doen hem geloven dat hij aktief benadeeld wordt.
Met als gevolg dit soort overspannen acties.
Zo leert hij nooit de realiteit inzien dat je niet elk jaar als vanzelf de snelste zitje krijgt.
En hij was juist zo goed bezig om aan vriend en vooral vijand aan te tonen dat hij extreem goed is, vooral wanneer het niet als vanzelf gaat.
Want vorig jaar had hij natuurlijk de snelste auto, daarom ging alles zo makkelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen van zijn toxische achterban doen hem geloven dat hij aktief benadeeld wordt.
Met als gevolg dit soort overspannen acties.
Zo leert hij nooit de realiteit inzien dat je niet elk jaar als vanzelf de snelste zitje krijgt.
En hij was juist zo goed bezig om aan vriend en vooral vijand aan te tonen dat hij extreem goed is, vooral wanneer het niet als vanzelf gaat.
Die proberen zelfs nog George de schuld te geven.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:52 schreef Nattekat het volgende:
De Verstappen achterban, die is pas toxisch.
Een paar die misschien blind zijn, zoals je ook blinde haters hebt. Het was direct duidelijk dat het een bewuste actie was. Aangezien hij zelf nu ook op zijn insta door het stof is gegaan kunnen die blinde fanboys die alles goed praten het misschien ook wel toegeven. Het is een geniale coureur, een van de beste ooit, maar hij heeft wel een anger management cursus nodig.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die proberen zelfs nog George de schuld te geven.
Ach. (lol)
Grootste deel van 22, heel 23, en grootste deel van 24.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:43 schreef Questular het volgende:
[..]
Want vorig jaar had hij natuurlijk de snelste auto, daarom ging alles zo makkelijk.
Misschien zou zon cursus hem wel helpen. Hij kan in ieder geval moeilijk het hoofd koel houden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Een paar die misschien blind zijn, zoals je ook blinde haters hebt. Het was direct duidelijk dat het een bewuste actie was. Aangezien hij zelf nu ook op zijn insta door het stof is gegaan kunnen die blinde fanboys die alles goed praten het misschien ook wel toegeven. Het is een geniale coureur, een van de beste ooit, maar hij heeft wel een anger management cursus nodig.
Ik geef het je te doen als je met 300 km/u een F1-auto moet besturen en daarnaast ook nog je team moet managen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:20 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Misschien zou zon cursus hem wel helpen. Hij kan in ieder geval moeilijk het hoofd koel houden.
Lukt Hamilton ook gewoon.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:26 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik geef het je te doen als je met 300 km/u een F1-auto moet besturen en daarnaast ook nog je team moet managen.
Lol, nee. Daarnaast is Verstappen alleen, al jaren.quote:
Max is een klootzak.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:20 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Misschien zou zon cursus hem wel helpen. Hij kan in ieder geval moeilijk het hoofd koel houden.
Ik schreeuw geen moord en brand, maar ik blijf erbij dat dit een zwaar idiote actie is die nooit in een racesport thuis hoort en dat hij een diskwalificatie verdient voor het expres aanrijden van een andere auto.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Aha, de achterban die moord en brand zit te schreeuwen, racebans eist en weet ik veel wat is normaal. De Verstappen achterban, die is pas toxisch.
Mooi Engels leenwoord ook, zegt genoeg eigenlijk.
Jij mag dat vinden. Iedereen mag hier gelukkig een mening hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik schreeuw geen moord en brand, maar ik blijf erbij dat dit een zwaar idiote actie is die nooit in een racesport thuis hoort en dat hij een diskwalificatie verdient voor het expres aanrijden van een andere auto.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |