Die excuses moet naar Russell, hij is geen verantwoording schuldig aan de fakkels-en-hooivorkenbrigade.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:43 schreef Breekfast het volgende:
Wel een hele nare eigenschap, als je na een fout niet in staat bent om oprechte excuses te maken.
Met zijn 'ik heb nooit ergens spijt van'. De Johan Derksen van de formule 1.
Hij heeft zijn excuses aangeboden inmiddels.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:43 schreef Breekfast het volgende:
Wel een hele nare eigenschap, als je na een fout niet in staat bent om oprechte excuses te maken.
Met zijn 'ik heb nooit ergens spijt van'. De Johan Derksen van de formule 1.
Het was Russell die instuurde. Max liet hem bewust rechtuit lopen om hem te blokkeren bij het insturen.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het een stuurfout was of een verkeerde lijn waarom zei Max dan na afloop letterlijk dat het te voorkomen was? Daarmee suggereer je toch dat je het met opzet deed?
Ik ben voor Max hoor maar dit leek me toch wel een bewussie uit pure frustratie.
Reactie van Russel "What the fuck?" was ook vrij duidelijk. Max liet hem er langs en zette hem toen in zijn zijkant.
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijkquote:Op maandag 2 juni 2025 11:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoop voor hem niet dat hij de titel op een punt of 10 misloopt
Max had al gezegd dat hij daar niet mee bezig is op dit moment. Eerste zaak is de auto goed krijgen.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk
Hij heeft nog een titelstrijd in zijn hoofd die er totaal niet is
Waarom zou je het uberhaupt willen vergelijken met acties van Schumacher en Vettel? Er zijn veel beter vergelijkbare acties van coureurs die niet door de Britten gedemoniseerd worden.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:26 schreef Starflyer het volgende:
Het is imho in ieder geval niet te vergelijken met de acties van Schumacher en Vettel. En zelfs die zijn er niet minder om geworden heb ik het idee.
Omdat diegene waarop ik reageer dat deed.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom zou je het uberhaupt willen vergelijken met acties van Schumacher en Vettel? Er zijn veel beter vergelijkbare acties van coureurs die niet door de Britten gedemoniseerd worden.
quote:Op maandag 2 juni 2025 12:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom zou je het uberhaupt willen vergelijken met acties van Schumacher en Vettel? Er zijn veel beter vergelijkbare acties van coureurs die niet door de Britten gedemoniseerd worden.
Dat zagen we inderdaad.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:26 schreef Adames het volgende:
Max heeft in ieder geval excuses aangeboden voor zijn actie, via Instagram
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Hij zat vol frustratie
Britten: hold my tea.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat zagen we inderdaad.
Lekker laten gaan nu. Het is klaar.
Exact. Bij gebrek aan beter in de titelstrijd moeten ze zoeken.quote:
Nog gevaarlijk ook. Als coureur moet je toch beter weten... Roekeloze acties omdat je jezelf niet in de hand hebt, lijken me erg gevaarlijk in deze sport. Een schorsing was denk ik terecht geweest, als je moedwillig jezelf en andere in gevaar gaat brengen ben je gewoonweg niet geschikt.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:57 schreef Mansjester het volgende:
Ik weet niet wat idioter was: De pitstop van RB of de actie van Verstappen. Wat een ongelofelijke mafkees, hij komt enorm goed weg met deze milde straf.
quote:Op maandag 2 juni 2025 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit sloeg nergens op. Hier zouden ze vroeger gewoon een race straf voor hebben gegeven.
Dat betwijfel ik.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit sloeg nergens op. Hier zouden ze vroeger gewoon een race straf voor hebben gegeven.
Het vorige geval van expres iemand rammen is nog geen 10 jaar geleden. Dat was veel erger, maar toch was de shitstorm veel minder.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:15 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Ik kijk al zo'n 50 jaar formule 1 en het gemiep en gejank wordt ieder jaar erger. In het "vroeger" werd er meer uitgedeeld en meer geincasseerd zonder dat de groene tafel er aan te pas kwam.
Dit word gewoon belachelijk opgeblazen.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:33 schreef klaasweetalles het volgende:
We hebben toch allemaal hele goede ogen en kunnen toch goed zien wat MAX allemaal aan het doen is?
Ik snap wel dat bijna iedereen in Nederland achter MAx staat vanwege nationalistische motieven, maar MAx Verstappen gedraagt zich gewoon niet.
HIj heeft 1 hele slechte eigenschap en dat is hij kan niet tegen zijn verlies
Dat kan een goede eigenschap zijn maar bij MAX is het een hele slechte eigenschap geworden
Hij krijg nu bijna heel de wereld tegen zich
Ik zou niet eens willen rijden als collega coureur, met zo iemand die niet tegen zijn verlies kan. Nu dit, maar what's next? Als ik red bull was, zou ik de kosten ook op hem zelf verhalen.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |