precies daarom.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom kon Max Russell eigenlijk niet gewoon na de race beoordeeld worden? Nu is de beslissing onherroepelijk.
Ik zie nu gewoon dat hij het instuurmoment mist.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Hier helikopterview
Eerst remmen, dan keihard gassen
Wat een coureur.
Nee, je ziet 2 auto's elkaar raken, nogmaals Verstappen zat daar fout, maar aan die gif zie niks.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je ziet hier hoe Max hem keihard torpedeert
Ik zie het niet hoor..quote:Op zondag 1 juni 2025 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Hier helikopterview
Wat een coureur.
Gewoon insturen terwijl duidelijk was dat Max dat niet ging doenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Hier helikopterview
Wat een coureur.
kijk Russell insturen danquote:Op zondag 1 juni 2025 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Hier helikopterview
Wat een coureur.
Het is maar goed dat jij geen steward bent.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie nu gewoon dat hij het instuurmoment mist.
Kan gebeuren.
George moet een bril blijkbaar, die ziet toch ook zeker dat Max naast hem rijdt, raar dat hij gewoon in stuurt en tegen Max rijdt.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Hier helikopterview
Wat een coureur.
Die GIF zegt opgeteld met de helikopter en de rest van de shots genoeg.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, je ziet 2 auto's elkaar raken, nogmaals Verstappen zat daar fout, maar aan die gif zie niks.
Nou ik wel.quote:
Meen je dat serieus? Je ziet toch dat Max vertraagd, George bijna voorbij komt, Max snelheid maakt en niet/laat instuurt?quote:
Ja hij was zo goedgelovig dat die dacht dat Max niks zou flikken.quote:
Nee, dat zie ik echt niet. Zal wel aan mij liggen dan.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:28 schreef pmponer het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Je ziet toch dat Max vertraagd, George bijna voorbij komt, Max snelheid maakt en niet/laat instuurt?
Vettel/Hamilton op Baku tijdens SC fase, iemand?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, je ziet 2 auto's elkaar raken, nogmaals Verstappen zat daar fout, maar aan die gif zie niks.
Dit is zo bluntly obvious.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:28 schreef pmponer het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Je ziet toch dat Max vertraagd, George bijna voorbij komt, Max snelheid maakt en niet/laat instuurt?
Dat laatste shot wel ja, lijkt me duidelijk en ook logisch dat George in wil sturen want die dacht Max hem voorbij liet.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die GIF zegt opgeteld met de helikopter en de rest van de shots genoeg.
Je hebt die hele voortwaartse onboard ook niet eens nodig. Is leuk, maar die helikopter is alles wat je nodig hebt,
bijzonder, ik denk dat toch vrij duidelijk te zien. En het meest slechte aan de actie is eigenlijk het versnellen richting de bocht ipv vertragen.quote:
10s stop en go = niks?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vettel/Hamilton op Baku tijdens SC fase, iemand?
Onterecht gezien die jurisprudentie omdat Vettel niks kreeg.
Was ik het niet mee eens overigens, maar nu opeens wel is vette BS.
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is zo bluntly obvious.
Ik weet niet eens wat we er meer van moeten maken.
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik echt niet. Zal wel aan mij liggen dan.
Ik haal hieruit op dat bij sommigen de zwarte bril direct op gaat zodra Max eens wat verkeerds doet.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
bijzonder, ik denk dat toch vrij duidelijk te zien. En het meest slechte aan de actie is eigenlijk het versnellen richting de bocht ipv vertragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |