Stuurt op Russell inquote:Op zondag 1 juni 2025 19:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er nou precies mis was met de actie van Verstappen op Russell? Dus niet wat er mis was met zijn gemoedstoestant of dat hij de plek niet teruggeeft, maar gewoon de actie zelf. Mag hij niet op die lijn zitten of zo?
Dat deed hij juist niet. Hij stuurde niet in.quote:
Exact datquote:Op zondag 1 juni 2025 19:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat deed hij juist niet. Hij stuurde niet in.
Ja leuk, het is in een bochtquote:Op zondag 1 juni 2025 19:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat deed hij juist niet. Hij stuurde niet in.
En dat niet insturen om de ander te beletten in te sturen gebeurt vaker. Genoeg voorbeelden van. Dat Russell alsnog instuurt is zijn eigen schuld.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja leuk, het is in een bocht
Hij reed bewust op Russell in door niet te sturen
Er wordt niks goedgepraat.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Deze actie hoeft toch niet goedgepraat te worden. Deze actie en die tweede in Mexico waren gewoon erover.
Overigens ontkent Verstappen het toch ook niet. Russell lijkt er ook oké mee. Dit was gewoon payback voor Qatar. Verstappen in een boze bui. Niet goed te praten, maar je weet gewoon dat hij die plek niet vrijwillig terug geeft aan Russell. Wel pijnlijk dat het achteraf dus niet hoefde
Ik praat niets goed, want het is gewoon strafbaar. Maar dat hij op Russell instuurde is niet waar. Dus dat nuanceer ik.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Deze actie hoeft toch niet goedgepraat te worden. Deze actie en die tweede in Mexico waren gewoon erover.
Overigens ontkent Verstappen het toch ook niet. Russell lijkt er ook oké mee. Dit was gewoon payback voor Qatar. Verstappen in een boze bui. Niet goed te praten, maar je weet gewoon dat hij die plek niet vrijwillig terug geeft aan Russell. Wel pijnlijk dat het achteraf dus niet hoefde
Keihard gassen....quote:Op zondag 1 juni 2025 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Hier helikopterview
Eerst remmen, dan keihard gassen
Wat een coureur.
Begrijp ik goed dat je zelfs deze actie van Verstappen nog verdedigt?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat niet insturen om de ander te beletten in te sturen gebeurt vaker. Genoeg voorbeelden van. Dat Russell alsnog instuurt is zijn eigen schuld.
Ahzo. Maargoed, dit was wel Verstappen zijn schuld. En door toch?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik praat niets goed, want het is gewoon strafbaar. Maar dat hij op Russell instuurde is niet waar. Dus dat nuanceer ik.
Oh niet dus. Gelukkig.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik praat niets goed, want het is gewoon strafbaar. Maar dat hij op Russell instuurde is niet waar. Dus dat nuanceer ik.
Nee, het is alleen niet zo erg als dat jij doet voorkomen.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat je zelfs deze actie van Verstappen nog verdedigt?
Niks mis mee, dat hij überhaupt een punt over houdt is al pure mazzel.quote:
Hij wist prima wat hij deed. Ik vind het een belachelijke actie.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, het is alleen niet zo erg als dat jij doet voorkomen.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij wist prima wat hij deed. Ik vind het een belachelijke actie.
Zie hier de lijst der grotequote:Op zondag 1 juni 2025 19:41 schreef Twieki het volgende:
Het was / is toch wel te verwachten dat Max dit jaar geen WK wordt? De statistieken laten dat ook zien. Het is nog maar één iemand gelukt om vijf keer op rij WK te worden, en dat is Schumacher (2000 - 2004). En dat was in een periode dat je ongelimiteerd kon / mocht testen en er geen budgetcap was.
Vettel is 't ook niet gelukt bij RBR, 2010 - 2013. Zelfs Hamilton niet (2017 - 2020), ook al was die kar van Mercedes bijna onverslaanbaar. Max heeft er nu ook vier (2021 - 2024).
Vorige eeuw waren er wellicht ook nog wel wat rijders met vier keer op rij een WK, maar ben te lui om dat uit te zoeken.
Edit: AI hielp me even: Fangio is de enige die 't vorige eeuw gelukt is om vier keer op rij kampioen te worden.
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bij Mercedes wil je nu ook niet zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |