quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder lekker over politiek posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik kan mij niet voorstellen dat er nu nog iemand met hem zou willen samenwerken. Van te voren ook al niet, maar nu hebben de twijfelaars nog wel extra bewijs.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:47 schreef blackswangreen het volgende:
En nou ophouden met constructies om Wilders in de regering te krijgen. De man is een gezwel. Hij is helemaal niet uit op het constructief besturen van een land.
Enige dat hij kan, is roepen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:47 schreef blackswangreen het volgende:
En nou ophouden met constructies om Wilders in de regering te krijgen. De man is een gezwel. Hij is helemaal niet uit op het constructief besturen van een land.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Blehh stom zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder lekker over politiek posten.![]()
Beterschap
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik vind dat trouwens ook echt belachelijk hoor dat dit soort programma's altijd zomerstop hebben. Er gebeurt steeds vaker nieuws in de zomer en met het weer in Nederland geloof ik echt niet zo dat niemand TV kijkt 's zomers.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:53 schreef NailQueen het volgende:
Wat zullen de makers van Even Tot Hier balen dat ze nu met zomerstop zijn.
Een zomerstop die voor veel programma’s eind mei begint is ook nogal overdreven. Al komen VI en Eva blijkbaar met ingelaste uitzendingen voor de liefhebber.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat trouwens ook echt belachelijk hoor dat dit soort programma's altijd zomerstop hebben. Er gebeurt steeds vaker nieuws in de zomer en met het weer in Nederland geloof ik echt niet zo dat niemand TV kijkt 's zomers.
Ook dat, die seizoenen zijn tegenwoordig al klaar voor ze begonnen zijn. Ik heb het gevoel dat bijvoorbeeld Kopspijkers destijds véél meer weken doorging.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een zomerstop die voor veel programma’s eind mei begint is ook nogal overdreven. Al komen VI en Eva blijkbaar met ingelaste uitzendingen voor de liefhebber.
Niels & Jeroen hebben natuurlijk naast hun programma nog hun eigen shows en projecten. Die zitten niet een half jaar thuis op de bank.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat trouwens ook echt belachelijk hoor dat dit soort programma's altijd zomerstop hebben. Er gebeurt steeds vaker nieuws in de zomer en met het weer in Nederland geloof ik echt niet zo dat niemand TV kijkt 's zomers.
Nou ja, toch langer dan ik had gedachtquote:
Ik doe iedere keer mijn best.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:49 schreef Strani het volgende:
Zo. Kunnen jullie nou eindelijk eens een normale regering de coalitie in stemmen?
Nee maar prioriteiten hè.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Niels & Jeroen hebben natuurlijk naast hun programma nog hun eigen shows en projecten. Die zitten niet een half jaar thuis op de bank.
Ja maar ik weet gewoon niet of jouw best genoeg is, Luctorquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doe iedere keer mijn best.
Ik denk het niet inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik weet gewoon niet of jouw best genoeg is, Luctor
Voor mij helpt het om te beseffen dat er misschien een paar bots tussen zitten. Zo hoop ik voor mijn eigen rust dat HowardRoark, die vaak in NWS zit, een botje is. En eigenlijk hoop ik dat ook voor hemquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Knap hoe sommige users op de FP nog steeds de schuld bij links leggen voor het falen van dit kabinet.
Oh ja daar heb ik laatst een paar posts mee uitgewisseld. Meteen spijt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor mij helpt het om te beseffen dat er misschien een paar bots tussen zitten. Zo hoop ik voor mijn eigen rust dat HowardRoark, die vaak in NWS zit, een botje is. En eigenlijk hoop ik dat ook voor hem
Zullen wij hier ook een parallelle SC openen in makkelijke taal?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:01 schreef Strani het volgende:
NOS Journaal in Makkelijke Taal??
Sinds wanneer bestaat dat?
Edit: Joh, sinds september al. Nog nooit gezien.
Prima idee!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zullen wij hier ook een parallelle SC openen in makkelijke taal?
Volgens mij is het gewoon een user met bijzondere denkbeelden, die hij op een weinig eloquente manier uitdraagt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima idee!
Even testen:
"Voor mij helpt het om te beseffen dat er misschien een paar bots tussen zitten. Zo hoop ik voor mijn eigen rust dat HowardRoark, die vaak in NWS zit, een botje is. En eigenlijk hoop ik dat ook voor hem "
"Er zitten veel bots. HowardRoark zit er altijd en is een bot. Een hele stomme bot."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |