In Istanbul zou niemand vreemd opkijken als dat in de Turkse Eredivisie gebeurde.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:17 schreef Strani het volgende:
In 1961-62 had je bijvoorbeeld Blauw-Wit Amsterdam, Ajax, FC Volendam, De Volewijckers en DWS.
Ook al onvoorstelbaar nu, dat je vier ploegen uit Amsterdam in de Eredivisie had.
Nee en voor Londen geldt dat ook met Arsenal, Chelsea, Tottenham Hotspur, Fulham, West Ham United, Brentford en Crystal Palace als opties.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Istanbul zou niemand vreemd opkijken als dat in de Turkse Eredivisie gebeurde.
Onbegrijpelijk. Ik bedoel, ongelofelijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:20 schreef ijs_beer het volgende:
Beste seizoen eredivisie is natuurlijk https://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_2004/05
Zes (!) Brabantse clubs erin.PSV, NAC, Willem II, Den Bosch, RKC en RBC.
quote:Op zondag 1 juni 2025 20:20 schreef ijs_beer het volgende:
Beste seizoen eredivisie is natuurlijk https://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_2004/05
Inderdaad.quote:Het was (voorlopig) het laatste seizoen zonder play-offs.
Wellicht specifiek voor Amsterdam, want bijvoorbeeld Rotterdam heeft komend seizoen ook weer 3 ploegen in de Eredivisie.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:17 schreef Strani het volgende:
Ook al onvoorstelbaar nu, dat je vier ploegen uit Amsterdam in de Eredivisie had.
Ja, voor Rotterdam is het een stuk normaler (als enige stad in Nederland). Maar voor Amsterdam allang niet meer.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wellicht specifiek voor Amsterdam, want bijvoorbeeld Rotterdam heeft komend seizoen ook weer 3 ploegen in de Eredivisie.
De mooiste rotstad die er isquote:Op zondag 1 juni 2025 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, voor Rotterdam is het een stuk normaler (als enige stad in Nederland). Maar voor Amsterdam allang niet meer.
Jaa, toffe band. Die komen ook op Werchter, waar ik ook heen ga.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben vanavond naar een concert geweest, naar Wunderhorse. Door sommigen worden ze vergeleken als het nieuwe Nirvana en dat is het natuurlijk niet, maar ik begrijp het wel. Het was wel erg goed
Een van mijn favoriete liedjes was natuurlijk Arizona, want toen dacht ik even aan jullie!
Leuk!quote:Op maandag 2 juni 2025 09:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa, toffe band. Die komen ook op Werchter, waar ik ook heen ga.
Dit weekend ga ik naar Elvana, een coverband van Nirvana in de stijl van Elvis. En andersom.
Ok. Zullen we doen.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Reiskosten kunnen weer ingediend worden.
Thanks, nu ga ik hopelijk minder schrikken.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En om 12 uur vindt de test van nl alert weer plaats.
Iedereen die zijn geluid op een koptelefoon had staan is nu doof.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En om 12 uur vindt de test van nl alert weer plaats.
Graag gedaan.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks, nu ga ik hopelijk minder schrikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |