Onderstuur op de harde banden?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:37 schreef Mano_ het volgende: Ik vind het maar vreemd, dat van Max. Kan me haast niet voorstellen dat dat bewust was, maar vraag me dan wel af wat er gebeurde.
In de IndyCar zeggen ze no further action als je m achterin ramt en iemand zo opzij zetquote:Op zondag 1 juni 2025 16:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me ook, dit soort gedrag mag lekker oprotten uit de sport. Tokkie.
Die waren er dus wel. Gebruikte softsquote:Op zondag 1 juni 2025 16:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Tja, als er geen andere banden zijn.. ze hadden 'm ook niet door kunnen laten rijden
Het is al sinds zomer '24 troep bij RBR.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:38 schreef DeeBee het volgende:
Troep strategie
Troep hards
Domme road rage van VER
Kut weekend en anders niks
+10 niet genoeg?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Wow, zou Verstappen echt ontsnappen aan een serieuze straf?
Ja en dit is F1.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In de IndyCar zeggen ze no further action als je m achterin ramt en iemand zo opzij zet
Total meltdownquote:Op zondag 1 juni 2025 16:38 schreef Perox het volgende:
Eerst verknalt RBR het met de strategie en dan gooit Max met zijn driftige gedrag het zelf nog even in het putje. Zeer teleurstellend.
10 seconden is een grapje?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Wow, zou Verstappen echt ontsnappen aan een serieuze straf?
Voor bewust iemand aanrijden in de wedstrijd?quote:
Nee joh, natuurlijk niet..quote:Op zondag 1 juni 2025 16:39 schreef Starflyer het volgende:
Leclerc en Russell dus ook 10s voor het tegen Verstappen aanrijden?
Goed verneukt jaquote:
Ze hadden deze stop NOOIT mogen doen. Kom op zeg, dit is de meest achterlijke strategische beslissing sinds Leclerc op harde banden in Hongarije.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:39 schreef LTVDK het volgende:
Als ze van tevoren hadden geweten dat die SC zo onnodig lang ging duren hadden ze geen stop meer gedaan
Dat kan al niet meer meen ikquote:Op zondag 1 juni 2025 16:39 schreef PirE het volgende:
Slim van Verstappen, hij moet Leclerc aan punten helpen zodat hij de exit-clausule bij Red Bull kan triggeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |