Het was zo tof dat jij er ook wasquote:Op zondag 1 juni 2025 22:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh ok
[..]
De meet was super gezellig
Alleen was ik er maar een paar uurtjes, maar die tijd was echt tof! Blij dat bepaalde personen hier me over gehaald hebben toch te komen!
Ik wilde Sjaak afhaken want eng en zo.
Hahaquote:Op zondag 1 juni 2025 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik er ben
Ben ik stil
Maar post ik wel
Je bent ook een schatquote:Op zondag 1 juni 2025 22:44 schreef StevenHyde het volgende:
Van mij zul je weinig last hebben Lovely
Gelukkig maarquote:Op zondag 1 juni 2025 22:44 schreef StevenHyde het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Ik bolk d'r gewoon hoor.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:44 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zal jou eens bolkenquote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 22:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Thats the spiritSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Da mag niequote:Op zondag 1 juni 2025 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
Als over een tijdje dat slotjeszetten weer over is en het echt weer zwoegen is voor eerlijke punten, dan kan ik altijd eens een poging wagen. Hele familie mijn inlog geven en dan in shifts bolken.
Kom er aan..quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
Als over een tijdje dat slotjeszetten weer over is en het echt weer zwoegen is voor eerlijke punten, dan kan ik altijd eens een poging wagen. Hele familie mijn inlog geven en dan in shifts bolken.
quote:Op zondag 1 juni 2025 22:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee maar dat doe ik dan niet he
(wel he)
That's the part of the gamequote:
Je bent een topperquote:Op zondag 1 juni 2025 22:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
That's the part of the game
Sometimes you win and sometimes you lose..
Inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23[/url] schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |