Moge zijn ziel nog lang het WLR subforum vergezellenquote:Op zondag 1 juni 2025 10:39 schreef hhh38 het volgende:
Ondanks improviseren in het schema toch iedere dag een voorbeschouwing, bedankt![]()
Rellende wie?
We zullen hem nooit vergeten.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:41 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Moge zijn ziel nog lang het WLR subforum vergezellen
Groves en Van Uden de grootste concurrenten lijkt me. Verder is het vooral 2e rangswerkquote:Op zondag 1 juni 2025 10:46 schreef Marcoss het volgende:
Wat een geslijm met R_R toch weer!
En bedankt aan iedereen die een voorbeschouwing heeft gemaakt de afgelopen weken inderdaad
Kans lijkt me groot op een dubbel feestje bij Visma vandaag
Unibet: Mads 1:8. Casper 1:11quote:Op zondag 1 juni 2025 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Groves en Van Uden de grootste concurrenten lijkt me. Verder is het vooral 2e rangswerk
Mads heeft al veel gewonnen deze Giro, maar geen enkele vlakke sprint. Zoals gezegd, hij rijdt op zijn Sagans.quote:
Als ik me het goed herinner, werd de Giro van de beruchte tijdrit Rogla vs GT hier over het algemeen matig tot slecht ervaren. Terwijl dat fietswisselmoment van Roglic voor mij een bijzonder enerverend element was in een even zo boeiende etappe.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zit tussen een 8 en een 9 in. Een 9 is eigenlijk te hoog, maar in het licht van de laatste jaren met de twee meest afgrijselijke Giri ooit ben ik toch wel erg verheugd met wat ik heb mogen zien.
Dat kan samen gaan toch? Die hele Giro was oersaai, maar het was wel spektakel op de slotdag met allerlei plottwists. Maar dat maakte de Giro niet opeens goed..quote:Op zondag 1 juni 2025 11:57 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Als ik me het goed herinner, werd de Giro van de beruchte tijdrit Rogla vs GT hier over het algemeen matig tot slecht ervaren. Terwijl dat fietswisselmoment van Roglic voor mij een bijzonder enerverend element was in een even zo boeiende etappe.
Waarom is dit?
Ditquote:Op zondag 1 juni 2025 11:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zit tussen een 8 en een 9 in. Een 9 is eigenlijk te hoog, maar in het licht van de laatste jaren met de twee meest afgrijselijke Giri ooit ben ik toch wel erg verheugd met wat ik heb mogen zien.
Vond het parcours eigenlijk heel mooi opgebouwd.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Ondanks het matige parcours wel een paar mooie etappes en plottwists gezien. Daarom geef ik deze editie een 8.
Dit is een fractie van alle Aziaten die volgens Plugge naar de Hammer Series keken.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Wat denken we, zit Steef achter het saboteren van First Cycling?
Gianetti heeft er vast wel een paar grijze haren bij.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:11 schreef Szura het volgende:
Ik ga voor een 9, bonuspunt voor het totale demasqué van UAE gisteren
Iwan Spekenbrink.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is een fractie van alle Aziaten die volgens Plugge naar de Hammer Series keken.
Dit ontwerp en fabriceer je niet zomaar even in één avondje. Zouden ze al de hele Giro deze truitjes achterin de bus hebben liggen?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:26 schreef H.Vviv het volgende:
Shirt waarmee Visma de laatste rit zal rijden.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk ergens tijdens de Giro besloten te laten produceren op basis van de standquote:Op zondag 1 juni 2025 14:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit ontwerp en fabriceer je niet zomaar even in één avondje. Zouden ze al de hele Giro deze truitjes achterin de bus hebben liggen?
Deze trend is erg vermoeiend.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:26 schreef H.Vviv het volgende:
Shirt waarmee Visma de laatste rit zal rijden.
[ afbeelding ]
Zullen ze aan het begin van seizoen wel voor elke grote ronde ontwerpen. Productie voor 9 shirtjes is wel zo gepiept.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit ontwerp en fabriceer je niet zomaar even in één avondje. Zouden ze al de hele Giro deze truitjes achterin de bus hebben liggen?
Ja, want, zoals je zelf al zegt, dit fix je niet even in een avondje.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De Giro is de komende 2 uur ook niet boeiend toch?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:56 schreef Felagund het volgende:
Waarom zie ik balletje slaan op Eurosport?
Altijd boeiender dan een campingsport als balletje slaan.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Giro is de komende 2 uur ook niet boeiend toch?
Maastricht?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:08 schreef Halcon het volgende:
Hoole, van Uden en Kooij aan het vertrek bij het enige na-Giro criterium in Nederland.
Mooie voor Cycling Out of Contextquote:Op zondag 1 juni 2025 15:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Announce heiligverklaring.
Dat kale scharminkel heeft ongeveer net zoveel hersencellen als grammetjes vet.quote:
Baldshamingquote:Op zondag 1 juni 2025 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat kale scharminkel heeft ongeveer net zoveel hersencellen als grammetjes vet.
Echt de Noa Lang van het wielrennen qua interviews.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:10 schreef Aguero het volgende:
Je houdt niemand voor de gek.
Ik hoop dat dit joch nooit meer een koers wint.
Wie?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:10 schreef Aguero het volgende:
Je houdt niemand voor de gek.
Ik hoop dat dit joch nooit meer een koers wint.
Del Toro die beweert geweldig te hebben geslapen en dat gister een goede dag was.quote:
Vooral de combinatie met de gele fietsen is spuuglelijkquote:Op zondag 1 juni 2025 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lelijke shirts van Visma. Blijf maar gewoon in het geel
In de Tour weer Plugge!quote:Op zondag 1 juni 2025 17:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb inmiddels ook genoeg Marc Reef gehad.
Ik geloof hier inderdaad helemaal niks van, matige acteur.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:22 schreef Aguero het volgende:
[..]
Del Toro die beweert geweldig te hebben geslapen en dat gister een goede dag was.
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik geloof hier inderdaad helemaal niks van, matige acteur.
Van Belleghem zei eerst ook nog Piastri, hahaha.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:55 schreef wimderon het volgende:
Dit was Coulthard niet, die heeft daarnet nog de interviews afgenomen in Spanje.
En daarna Perez, die het ook niet was. Maar ik heb het correcte antwoord even doorgegeven.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:02 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Van Belleghem zei eerst ook nog Piastri, hahaha.
Wie wel? Ik keek nietquote:Op zondag 1 juni 2025 18:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
En daarna Perez, die het ook niet was. Maar ik heb het correcte antwoord even doorgegeven.
Wellicht kan hij nog punten voor ze pakkenquote:Op zondag 1 juni 2025 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Patrick Friesacher klinkt als een knecht van Picnic-PostNL.
Operation Aderlass.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Patrick Friesacher klinkt als een knecht van Picnic-PostNL.
Columbiafan zag vast ook lichtpuntjes.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:20 schreef wimderon het volgende:
Karsten heeft Brenner goed zijn rijden. Dan is hij de enige.
Ik had er best wat van verwacht, maar we zijn weer terug bij af.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Columbiafan zag vast ook lichtpuntjes.
Ooit, op een dag, zal het DSM-tribunaal worden opgetuigd en zullen Spekenbrink en zijn handlangers moeten boeten voor hun misdaden tegen de mensheid, voor de manier waarop zij beloftevolle carrières hebben geruïneerd.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:20 schreef wimderon het volgende:
Karsten heeft Brenner goed zijn rijden. Dan is hij de enige.
Die hadden natuurlijk buiten Landa een vrij matige selectiequote:Op zondag 1 juni 2025 18:52 schreef Marcoss het volgende:
Soudal heeft ook zelden zo’n matige grote ronde afgewerkt hè?
Ik vind het ook heel bijzonder dat ze zo'n Garofoli meteen een nieuw contract hebben gegeven omdat hij een paar keer aardig reed in de vlucht. De ploeg is echt diep gezonken.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:52 schreef Marcoss het volgende:
Soudal heeft ook zelden zo’n matige grote ronde afgewerkt hè?
Ze missen een type Taus.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel bijzonder dat ze zo'n Garofoli meteen een nieuw contract hebben gegeven omdat hij een paar keer aardig reed in de vlucht. De ploeg is echt diep gezonken.
Al was het natuurlijk een ander verhaal geweest als Landa iets langer op zijn fiets was blijven zitten. Maar Magnier en Lamperti kwamen er ook totaal niet uit.
Ja vind deze nabeschouwing wel prettigquote:Op zondag 1 juni 2025 18:53 schreef kibo het volgende:
Heerlijk, zo n lazy sunday afternoon met K&J op de achtergrond
Magnier ook gevallen toch?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel bijzonder dat ze zo'n Garofoli meteen een nieuw contract hebben gegeven omdat hij een paar keer aardig reed in de vlucht. De ploeg is echt diep gezonken.
Al was het natuurlijk een ander verhaal geweest als Landa iets langer op zijn fiets was blijven zitten. Maar Magnier en Lamperti kwamen er ook totaal niet uit.
Magnier en Lamperti vielen erg tegen. De rest doet wat je verwacht, maar Soudal heeft ook wel gewoon een relatief povere selectie de laatste jarenquote:Op zondag 1 juni 2025 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom nooit eindigen met tijdritrommel.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja vind deze nabeschouwing wel prettigHeb ook lang niet alles kunnen zien.
quote:Op zondag 1 juni 2025 18:44 schreef vaarsuvius het volgende:
kooij gaat er vandaag in elk geval niks van bakken
Ik begrijp niet waarom ze die nooit meenemen naar de tour.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:02 schreef Mykonos het volgende:
Affini waren we nog wel eens sceptisch over een paar jaar terug toch? Steengoede knecht geworden toch.
tsjonge, ik vond hem zo passief in dat interview, dit had ik niet verwachtquote:
Wie zou je dan moeten slachtofferen? Laporte?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ze die nooit meenemen naar de tour.
Lijkt me juist heel verstandig, op deze manier statpadden is nuttiger dan iedere keer klop krijgen van Milan en Merlier.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Kooij niet naar de Tour kan en het mag opnemen tegen de echte sprinters.
Voor het eerst in de geschiedenis vier keer het vlaggetje in de Giro?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Volgens de NOS een historische ritzege van Kooij.
Vocsnorquote:Op zondag 1 juni 2025 19:04 schreef Kloit het volgende:
[..]
Wie zou je dan moeten slachtofferen? Laporte?
Laporte wordt al geslachtofferdquote:Op zondag 1 juni 2025 19:04 schreef Kloit het volgende:
[..]
Wie zou je dan moeten slachtofferen? Laporte?
Ik ben heel benieuwd of en hoe dat treintje gaat werken bij Decathlon met Hoole, Bol en Ghys.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me juist heel verstandig, op deze manier statpadden is nuttiger dan iedere keer klop krijgen van Milan en Merlier.
Ik was het bericht ook al aan het doorlezen, maar staat er ook niet in waarom het historisch is.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Volgens de NOS een historische ritzege van Kooij.
Die schijnt er per se in te moeten omdat-ie dezelfde fietsmaat heeft als Vingegaard, maar eens dat Affini veel meer zou toevoegen.quote:
De Deentjes lachen hier om.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:06 schreef Kloit het volgende:
[..]
Voor het eerst in de geschiedenis vier keer het vlaggetje in de Giro?
Afwachten of Hoole en Bol überhaupt onderdeel gaan uitmaken van dat treintje.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of en hoe dat treintje gaat werken bij Decathlon met Hoole, Bol en Ghys.
Ik vind het wel mooi, combo met gele fiets is minder.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lelijke shirts van Visma. Blijf maar gewoon in het geel
Een Vocsnor in topvorm klimt op papier nog wel ietsje beter.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vocsnor of Affini lijkt me om het even. Beide prima brommers voor eerste 100km
Benson zeg dat Bol bij Astana blijft. Gudmestad leek vorig jaar een fenomeen in wording als laatste man, maar die valt zwaar tegen dit jaar.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of en hoe dat treintje gaat werken bij Decathlon met Hoole, Bol en Ghys.
En dan ook de petjes niet aanpassenquote:Op zondag 1 juni 2025 19:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, combo met gele fiets is minder.
Die was wel meegegaan als hij niet ziek was.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laporte wordt al geslachtofferd
quote:Op zondag 1 juni 2025 19:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juni 2025 19:10 schreef Kloit het volgende:
Doe je overhemd even goed Kleik. Niet zo'n fris gezicht.
quote:
Geld betalen voor Dannyquote:Op zondag 1 juni 2025 19:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Benson zeg dat Bol bij Astana blijft. Gudmestad leek vorig jaar een fenomeen in wording als laatste man, maar die valt zwaar tegen dit jaar.
Die is wel echt mokerslecht dit seizoen.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gerben Thijssen sluit zijn prachtige Giro af met een schitterende 13e plaats. Gelukkig heeft hij voor de Giro al een nieuw contract getekend.
Ongetwijfeld zat alles weer tegen terwijl de benen heel goed waren. Als het net even wat anders was gelopen had hij ook vandaag weer kunnen winnen.
Van Uden ging ook goed vandaagquote:Op zondag 1 juni 2025 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gerben Thijssen sluit zijn prachtige Giro af met een schitterende 13e plaats. Gelukkig heeft hij voor de Giro al een nieuw contract getekend.
Ongetwijfeld zat alles weer tegen terwijl de benen heel goed waren. Als het net even wat anders was gelopen had hij ook vandaag weer kunnen winnen.
En Intermarché maar zeiken dat ze geen geld hebben...quote:Op zondag 1 juni 2025 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is wel echt mokerslecht dit seizoen.
Vorig seizoen ook al.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is wel echt mokerslecht dit seizoen.
Volgens mij een stuk of 10 top 10's in kleine eendagskoersen. Nu, ja, niet.quote:
Kampioenenmaker!quote:
Eentje van Polti?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:28 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Plak hier eens een naam op, zonder op te zoeken.
Twan Huys?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:28 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Jon Barrenetxeaquote:Op zondag 1 juni 2025 19:28 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Een Picnicker?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:28 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Die was mee voor de gezelligheidquote:Op zondag 1 juni 2025 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh nee, die zat een paar keer in de flopgroep. Dit zal wel iemand van Cofidis zijn.
Wel gegarandeerd geselecteerd voor het WKquote:Op zondag 1 juni 2025 19:28 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Jakob Fuglsangquote:Op zondag 1 juni 2025 19:28 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Achja het is leuk dat hij doet wat hij leuk vindt, ofzo.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:32 schreef Halcon het volgende:
Ik krijg de indruk dat Jan "Volle bak" Maas hier niet heel populair is.
Goede grappen zodat Mathieu wereldkampioen kon worden!quote:Op zondag 1 juni 2025 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achja het is leuk dat hij doet wat hij leuk vindt, ofzo.
Maar ik heb hem nog nooit iets relevants zien doen in koers.
quote:
Jan Maas.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of Jan Maas, die heb je daar ook nog natuurlijk
Typisch boerenkoolhoofd ja.quote:
Ze hadden alleen geld voor een designer van de hoofdprijs?quote:Op zondag 1 juni 2025 20:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die beker van Wout.![]()
En een modelvliegtuigje winnen omdat je het tussensprintklassement hebt gewonnen. Dit kan echt alleen in het wielrennen.
Eens, daar mogen ze nog wel een paar minuten mee wachten. Verder wel complimenten hoe Eurosport de afgelopen weken in beeld heeft gebracht.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:06 schreef wimderon het volgende:
Blij dat we weer voor een jaar van de veel te snelle schakelingen naar de studio af zijn na etappe numero () 21. Nabeschouwen kan veel beter met de commentatoren waar je een paar uur mee hebt doorgebracht.
Die waren echt compleet overbodig inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch ook nog even voor de volledigheid concluderen dat de deelname van Q36.5 een schande was.
Als Guillen ballen heeft trekt hij de uitnodiging voor de Vuelta in en neemt Kern Pharma alsnog deel. Q36.5 heeft in ieder geval geen enkele zin.
Dat zag ook echt niemand aankomen.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die waren echt compleet overbodig inderdaad.
Niet nog ergens een concert in Tokio waar je naartoe kan vliegen?quote:
Podium vandaag hè!quote:Op zondag 1 juni 2025 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch ook nog even voor de volledigheid concluderen dat de deelname van Q36.5 een schande was.
Als Guillen ballen heeft trekt hij de uitnodiging voor de Vuelta in en neemt Kern Pharma alsnog deel. Q36.5 heeft in ieder geval geen enkele zin.
Zal het WK atletiek later dit jaar boeken!quote:Op zondag 1 juni 2025 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet nog ergens een concert in Tokio waar je naartoe kan vliegen?
Zo hard ren jij niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zal het WK atletiek later dit jaar boeken!
Dn Dries staat er morgen mee op de voorpagina van HLNquote:Op zondag 1 juni 2025 20:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die beker van Wout.![]()
En een modelvliegtuigje winnen omdat je het tussensprintklassement hebt gewonnen. Dit kan echt alleen in het wielrennen.
Wat mooi.quote:Op maandag 2 juni 2025 01:03 schreef Dutch_view het volgende:
Is er soms nog een derde Yates broer?
Volgens presentator Iris de Graaf bij Nieuwsuur won "Jean Yates" het eindklassement![]()
#werkenbijdenos
De enige die echt in aanmerking komt. Al heb ik ook een pittige mening over McNulty.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:48 schreef TommyL0204 het volgende:
Is er ook een Cisse de Greef bokaal? Ik nomineer Piganzoli
James Knox is 19e geworden zonder één seconde in beeld te rijden.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:48 schreef TommyL0204 het volgende:
Is er ook een Cisse de Greef bokaal? Ik nomineer Piganzoli
Al 2 seizoenenquote:Op maandag 2 juni 2025 10:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
James Knox is 19e geworden zonder één seconde in beeld te rijden.
Dat is wel de enige van de top 30 waarvan ik denk; deed hij uberhaupt mee?quote:Op maandag 2 juni 2025 10:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
James Knox is 19e geworden zonder één seconde in beeld te rijden.
Dit is wel echt bizarquote:Op maandag 2 juni 2025 10:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We gaan hem niet vertellen dat hij de Giro aan het verliezen is, beter om hem met rust te laten.
Fabio Baldato, dames en heren.
Lijkt me toch allemaal niet zo moeilijk.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al die oud-wielrenners brengen niet bepaald veel koersinzicht mee in de wagen
Ze hebben allemaal een Control Room nodig met forum.fok.nl openquote:Op maandag 2 juni 2025 10:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me toch allemaal niet zo moeilijk.
quote:Op maandag 2 juni 2025 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een Control Room nodig met forum.fok.nl open
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Igor heeft z'n brommer alvast opgeblazen.
Waarom doe je dit, Del Toro?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Carapaz is wel dapper.
Ik denk dat ik als Del Toro toch even op mijn ploeggenoten had gewacht en Carapaz zichzelf had laten oproken, al kan dat nu alsnog.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Del Toro is momenteel de Giro weg aan het gooien.
Piganzoli is Italiaan. Anders zou die niet heel veel meer dan Knox in beeld zijn geweest.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is wel de enige van de top 30 waarvan ik denk; deed hij uberhaupt mee?
Maar die zat nog wel eens in favorietengroepje erbijquote:Op maandag 2 juni 2025 11:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Piganzoli is Italiaan. Anders zou die niet heel veel meer dan Knox in beeld zijn geweest.
En keer top 10 geredenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar die zat nog wel eens in favorietengroepje erbij
Ana hield in de Giro in ieder geval geen rekening met een US Postaltje van EF.quote:“We hebben een 3D-profiel van de etappes van de Tour gemaakt. Dan konden we Ana vragen om ons te laten zien hoe de race zich zou ontvouwen met behulp van kleine miniatuurwielrenners.”
Misschien zei Ana wel dat Del Toro juist niet moest achtervolgen.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)rastisch-veranderen/
Ik moest spontaan weer aan dit hilarische bericht denken. Blijkbaar gebruiken ze dit AI-systeem alleen voor de Tour en niet voor de Giro.
[..]
Ana hield in de Giro in ieder geval geen rekening met een US Postaltje van EF.
Baardseng heeft wel 2x meegezeten in een vlucht. Die ander niet volgens mij.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Noren van Arkea zijn ook wel een Honorable mensjun
De beklimming van de Finestre duurde ongeveer een uur en Yates reed al relatief vroeg weg.. hoeveel tijd heb je dan nodig om tot de conclusie te komen dat Yates sterker is dan gedacht en de tactiek misschien aangepast moet worden? Bij UAE heel lang blijkbaar..’quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |