Moge zijn ziel nog lang het WLR subforum vergezellenquote:Op zondag 1 juni 2025 10:39 schreef hhh38 het volgende:
Ondanks improviseren in het schema toch iedere dag een voorbeschouwing, bedankt![]()
Rellende wie?
We zullen hem nooit vergeten.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:41 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Moge zijn ziel nog lang het WLR subforum vergezellen
Groves en Van Uden de grootste concurrenten lijkt me. Verder is het vooral 2e rangswerkquote:Op zondag 1 juni 2025 10:46 schreef Marcoss het volgende:
Wat een geslijm met R_R toch weer!
En bedankt aan iedereen die een voorbeschouwing heeft gemaakt de afgelopen weken inderdaad
Kans lijkt me groot op een dubbel feestje bij Visma vandaag
Unibet: Mads 1:8. Casper 1:11quote:Op zondag 1 juni 2025 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Groves en Van Uden de grootste concurrenten lijkt me. Verder is het vooral 2e rangswerk
Mads heeft al veel gewonnen deze Giro, maar geen enkele vlakke sprint. Zoals gezegd, hij rijdt op zijn Sagans.quote:
Als ik me het goed herinner, werd de Giro van de beruchte tijdrit Rogla vs GT hier over het algemeen matig tot slecht ervaren. Terwijl dat fietswisselmoment van Roglic voor mij een bijzonder enerverend element was in een even zo boeiende etappe.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zit tussen een 8 en een 9 in. Een 9 is eigenlijk te hoog, maar in het licht van de laatste jaren met de twee meest afgrijselijke Giri ooit ben ik toch wel erg verheugd met wat ik heb mogen zien.
Dat kan samen gaan toch? Die hele Giro was oersaai, maar het was wel spektakel op de slotdag met allerlei plottwists. Maar dat maakte de Giro niet opeens goed..quote:Op zondag 1 juni 2025 11:57 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Als ik me het goed herinner, werd de Giro van de beruchte tijdrit Rogla vs GT hier over het algemeen matig tot slecht ervaren. Terwijl dat fietswisselmoment van Roglic voor mij een bijzonder enerverend element was in een even zo boeiende etappe.
Waarom is dit?
Ditquote:Op zondag 1 juni 2025 11:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zit tussen een 8 en een 9 in. Een 9 is eigenlijk te hoog, maar in het licht van de laatste jaren met de twee meest afgrijselijke Giri ooit ben ik toch wel erg verheugd met wat ik heb mogen zien.
Vond het parcours eigenlijk heel mooi opgebouwd.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Ondanks het matige parcours wel een paar mooie etappes en plottwists gezien. Daarom geef ik deze editie een 8.
Dit is een fractie van alle Aziaten die volgens Plugge naar de Hammer Series keken.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Wat denken we, zit Steef achter het saboteren van First Cycling?
Gianetti heeft er vast wel een paar grijze haren bij.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:11 schreef Szura het volgende:
Ik ga voor een 9, bonuspunt voor het totale demasqué van UAE gisteren
Iwan Spekenbrink.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is een fractie van alle Aziaten die volgens Plugge naar de Hammer Series keken.
Dit ontwerp en fabriceer je niet zomaar even in één avondje. Zouden ze al de hele Giro deze truitjes achterin de bus hebben liggen?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:26 schreef H.Vviv het volgende:
Shirt waarmee Visma de laatste rit zal rijden.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk ergens tijdens de Giro besloten te laten produceren op basis van de standquote:Op zondag 1 juni 2025 14:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit ontwerp en fabriceer je niet zomaar even in één avondje. Zouden ze al de hele Giro deze truitjes achterin de bus hebben liggen?
Deze trend is erg vermoeiend.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:26 schreef H.Vviv het volgende:
Shirt waarmee Visma de laatste rit zal rijden.
[ afbeelding ]
Zullen ze aan het begin van seizoen wel voor elke grote ronde ontwerpen. Productie voor 9 shirtjes is wel zo gepiept.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit ontwerp en fabriceer je niet zomaar even in één avondje. Zouden ze al de hele Giro deze truitjes achterin de bus hebben liggen?
Ja, want, zoals je zelf al zegt, dit fix je niet even in een avondje.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |