Als hij al gelost wordt rijdt hij het in de afdaling zo weer dicht.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:02 schreef wimderon het volgende:
Carapaz verloor overigens in elke bocht op Del Toro een seconde bij die demarrage.
Ik zou er mee oppassen want als Wout straks op die stroken van een paar procent de brommer aan zet, ga je roepen om je moeder als je daar tegen moet rijdenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:03 schreef Kloit het volgende:
Als dat gat op Yates zo klein blijft gaat Del Toro ook nooit uit z'n kot komen.
Het zou me ernstig verbazen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:07 schreef Aguero het volgende:
Kan Wout de top over komen?
Die kan je goed gebruiken naar Sestriere.
Als hij erg goed indeelt wellicht. Loste wel als eerste, wellicht is die al gepaktquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:07 schreef Aguero het volgende:
En hij heeft de beste kaarten als hij geduld heeft en het gat een minuut laat worden maar hij durft niet.quote:
Kennelijk niet meerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:07 schreef vaarsuvius het volgende:
carapaz eindelijk zijn hersens aan het gebruiken
Ik denk het niet; die loste zojuist wel heel hard.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:07 schreef Aguero het volgende:
Wat maakt tweede of derde nu uitquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En hij heeft de beste kaarten als hij geduld heeft en het gat een minuut laat worden maar hij durft niet.
3e ipv 2e, hoe erg is dat als je de Giro al gewonnen hebt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Carapaz moet harder pokeren, met kans op verlies.
Hij durft toch weer. Erg mooi.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:09 schreef DiegoFuser het volgende:
Carapaz heeft 20 seconden lopen pokeren, merkt dat Del Toro niet hapt en gaat nu naar weer rijden.
Als Wout boven komt, gaat het een enorm probleem wordenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Del Toro is momenteel de Giro weg aan het gooien.
Del Toro weet waarschijnlijk dat Majka, McNulty, Arrieta, Baroncini en Yates er vlak achter rijden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Del Toro is momenteel de Giro weg aan het gooien.
Ik gun Wout een helden bijrol wel. En die kan op dit soort dagen zich compleet de vernieling in rijden als het nodig is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:13 schreef Reljem het volgende:
Als de GPS op Harper klopt moet Wout toch de top redden. Dan heeft Torrootje een aardig probleem.
Gee rijdt toch gewoon zijn eigen tempo?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:15 schreef Devolder het volgende:
Wat is het doel van Gee? Geen enkele bedreiging
Gewoon zo hard mogelijk die berg oprijden, wie er ook voor hem rijdt of in z’n wiel zitquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:15 schreef Devolder het volgende:
Wat is het doel van Gee? Geen enkele bedreiging
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:16 schreef TheArt het volgende:
Gee is toch gewoon de hele klim zijn eigen tempo aan het rijden? Daar gaat ie niet opeens mee stoppen als Carapaz en Del Toro weer eens aan het kloten zijn.
Het heeft voor hem toch ook geen enkel nut om in het wiel te gaan zitten als die twee gaan surplacen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:15 schreef Kloit het volgende:
Zou Gee nu echt denken dat hij Yates kan bijhalen én nog ruim een minuut goed kan maken?
Het is nogal een verreassing inderdaadquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het blijft toch een merkwaardige sport.
Daar zal inderdaad alles van afhangen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Wout de top haalt, is dit wel gespeeld
En of er nog UAE renners vlak achter del Toro zitten?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar zal inderdaad alles van afhangen.
GPS vertouw ik sinds 2017 al niet meerquote:
Ik zou zelfs zeggen dat als Yates er in de laatste 2 kilometer bij komt, hij hem dan mee moet nemen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Wout de top haalt, is dit wel gespeeld
Klopt maar hij heeft tot nu toe nog Wout voorin zitten. Als die niet ondertussen in een greppel ligt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:21 schreef silverhill het volgende:
Na de Finestre vlak en volgens PCS is de laatste col maar 3.8%. Dus als Yates dan alleen zit zal ie op de top minimaal 2 minuten moeten hebben lijkt me?
Yep, Majka en McNulty kunnen niet ver zitten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En of er nog UAE renners vlak achter del Toro zitten?
Hij heeft Woutquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:21 schreef silverhill het volgende:
Na de Finestre vlak en volgens PCS is de laatste col maar 3.8%. Dus als Yates dan alleen zit zal ie op de top minimaal 2 minuten moeten hebben lijkt me?
Als Wout nog een beetje vooruit gaat, zeker!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou zelfs zeggen dat als Yates er in de laatste 2 kilometer bij komt, hij hem dan mee moet nemen.
Definitief ribbedebie. Bij Del Toro lijkt het beste er wel af. Je zou zeggen dat het tijd is voor Richie om nog een keer te gaan.quote:
Dat is nog een onzekerheid, als ie de top haalt voor Yates wel ja. Maar dan nog vraag ik me sterk af hoe nuttig Wout nog op die laatste beklimming kan zijn.quote:
Staat er ook niet!!!quote:
Sestriere klim is bijna vals plat omhoog dus die kan van veel nut gaan zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:24 schreef silverhill het volgende:
[..]
Dat is nog een onzekerheid, als ie de top haalt voor Yates wel ja. Maar dan nog vraag ik me sterk af hoe nuttig Wout nog op die laatste beklimming kan zijn.
Wij kenners zagen dit bij zijn overstap naar Visma al aankomen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Simon Philip Yates die de Sjiero wint. Dat had ik toch niet meer verwacht.
Nee, veel te veel bosquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Stelling: de Finestre is de mooiste klim uit het wielrennen.
Stelvio is mooier.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Stelling: de Finestre is de mooiste klim uit het wielrennen.
Nu volle bak tot de top, veel anders zit er voor hem ook niet meer op.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu moet je een keer echt vol, Riesjard.
Kan zijn dat er iemand op de klim staat die dat doorgeeftquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt nattevingerwerk zonder enig informatie ergens
Gelijk eigen tempo gekozenquote:
Ricco moest remmen in de bochten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:30 schreef Devolder het volgende:
Yates rijdt alsof die Piepoli en Ricco na een rustdag is
In het begin van de klim toch duidelijk de mindere van Carapaz en Del Toro, die twee geven het hier gewoon zelf weg.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:30 schreef Devolder het volgende:
Yates rijdt alsof die Piepoli en Ricco na een rustdag is
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah… dit decor is wat afwisselender.
Ze hebben elkaar geslooptquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In het begin van de klim toch duidelijk de mindere van Carapaz en Del Toro, die twee geven het hier gewoon zelf weg.
Met name Del Toro dan. Voor Carapaz was dit eigenlijk de enige optie om nog te winnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In het begin van de klim toch duidelijk de mindere van Carapaz en Del Toro, die twee geven het hier gewoon zelf weg.
Dat is 1,5 minuut, zoveel sneller gaat ie ook nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet Yates waarschijnlijk nog even inhouden.
Dat is op deze klim nog bijna anderhalve minuutquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet Yates waarschijnlijk nog even inhouden.
Ze hebben minstens een minuut weggegooid door haast stil te staan.quote:
quote:
Vals platquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:32 schreef Mansjester het volgende:
Opzich heb je niet eens zoveel aan WvA toch? Is een afdaling en daarna klim? Niet een stuk vlak in een vallei of iets dergelijks
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:32 schreef Mansjester het volgende:
Opzich heb je niet eens zoveel aan WvA toch? Is een afdaling en daarna klim? Niet een stuk vlak in een vallei of iets dergelijks
Eerste 10km naar Sestriere is vals plat.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:32 schreef Mansjester het volgende:
Het eerste stuk naar Sestriere loopt kilometers vals plat omhoog, natuurlijk heb je daar iets aan een ploeggenoot.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:32 schreef Mansjester het volgende:
Goed punt. Maar mijn inziens vooral Carapaz die als een beginneling koerst. Del Toro had veel meer op kop gedwongen moeten worden om de kansen van Carapaz te optimaliseren.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De eerste 7 kilometer naar Sestriere zijn 2%, er zijn weinig renners waar je meer aan zou hebben dan Wout.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:32 schreef Mansjester het volgende:
eerste stuk is 2% dat moet ie wel aankunnenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:32 schreef Mansjester het volgende:
Wutquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:32 schreef Mansjester het volgende:
Maar die klim is wel zijn terreinquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:32 schreef Mansjester het volgende:
Die kan er zo maar een minuut bij doen dadelijk op dat stukquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De eerste 7 kilometer naar Sestriere zijn 2%, er zijn weinig renners waar je meer aan zou hebben dan Wout.
Erger dan Del Toro, ja?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou Yates echt een vreselijke winnaar vinden, wil ik toch maar alvast even gezegd hebben. Beetje flashbacks naar Hindley een paar jaar geleden.
Met het verschil dat Simon Philip nog wel een mooie erelijst voor kan leggen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou Yates echt een vreselijke winnaar vinden, wil ik toch maar alvast even gezegd hebben. Beetje flashbacks naar Hindley een paar jaar geleden.
Del Toro heeft meer dan 1 dag gekoerst.quote:
Del Toro zou toch een toffe winnaar zijn?quote:
Niet zo zeuren en gewoon blij zijn dat UAE hier klop krijgt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Yates is volstrekt onzichtbaar geweest. Met uitzondering van vandaag dan, uiteraard. Spookwinnaar.quote:
Ja preciesquote:
Op UAE shirtje na wel jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Del Toro zou toch een toffe winnaar zijn?
Of juist Carapaz. Del Toro heeft laten zien een stuk beter bochten te kunnen nemen. Maar ja, één keer te veel risico en ... nou ja, hij is dan wél lekker snel beneden.quote:
Liever een onzichtbare winnaar met één monsterlijke uithaal dan UAE-aids, al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Yates is volstrekt onzichtbaar geweest. Met uitzondering van vandaag dan, uiteraard. Spookwinnaar.
was tactisch om toro de kop op te dwingenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Richie kan niet sturen dat is ook wel weer pijnlijk
Die ligt zo in het gras.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als een dollle stier naar beneden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |