En daarna Perez, die het ook niet was. Maar ik heb het correcte antwoord even doorgegeven.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:02 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Van Belleghem zei eerst ook nog Piastri, hahaha.
Wie wel? Ik keek nietquote:Op zondag 1 juni 2025 18:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
En daarna Perez, die het ook niet was. Maar ik heb het correcte antwoord even doorgegeven.
Wellicht kan hij nog punten voor ze pakkenquote:Op zondag 1 juni 2025 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Patrick Friesacher klinkt als een knecht van Picnic-PostNL.
Operation Aderlass.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Patrick Friesacher klinkt als een knecht van Picnic-PostNL.
Columbiafan zag vast ook lichtpuntjes.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:20 schreef wimderon het volgende:
Karsten heeft Brenner goed zijn rijden. Dan is hij de enige.
Ik had er best wat van verwacht, maar we zijn weer terug bij af.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Columbiafan zag vast ook lichtpuntjes.
Ooit, op een dag, zal het DSM-tribunaal worden opgetuigd en zullen Spekenbrink en zijn handlangers moeten boeten voor hun misdaden tegen de mensheid, voor de manier waarop zij beloftevolle carrières hebben geruïneerd.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:20 schreef wimderon het volgende:
Karsten heeft Brenner goed zijn rijden. Dan is hij de enige.
Die hadden natuurlijk buiten Landa een vrij matige selectiequote:Op zondag 1 juni 2025 18:52 schreef Marcoss het volgende:
Soudal heeft ook zelden zo’n matige grote ronde afgewerkt hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |