Het kan ook TS zelf zijn, die het verhaal omdraait om te kijken wat de reacties zijn. Op Viva zal men vaker een dame gelijk geven.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:19 schreef maily het volgende:
[..]
Jezus ... de OP is leeggehaald maar er staan nog stukjes van haar tekst bij de reacties.
Goede moderatiequote:Op zondag 1 juni 2025 15:19 schreef maily het volgende:
[..]
Jezus ... de OP is leeggehaald maar er staan nog stukjes van haar tekst bij de reacties.
Je kunt daar invullen wat je wilt. Denk niet dat Viva je paspoort vraagt om je leeftijd te controleren.quote:
Hier ook (niet).quote:Op zondag 1 juni 2025 15:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt daar invullen wat je wilt. Denk niet dat Viva je paspoort vraagt om je leeftijd te controleren.
Daar staat dat hij haar ook af en toe napraat en haar stem nadoet. En haar bekritiseert in aanwezigheid van haar familie.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het kan ook TS zelf zijn, die het verhaal omdraait om te kijken wat de reacties zijn. Op Viva zal men vaker een dame gelijk geven.
Dan zal daar mevrouw gelijk hebben gekregen en probeert hij het hier met een versie waar hij er wat gunstiger uit komt.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:24 schreef maily het volgende:
[..]
Daar staat dat hij haar ook af en toe napraat en haar stem nadoet. En haar bekritiseert in aanwezigheid van haar familie.
Als het waar is ... dat ze nog niet weg is dan.
Dit dacht ik ook al. En zie daar een tweelingtopic elders, maar net in de nieuwe vorm.quote:
Even de OP veiligstellen.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:39 schreef Patrick389 het volgende:
Hoihoi,
Ik heb sinds een jaar een vriendin en we zijn best happy samen. We zien elkaar op donderdagavond, vrijdagavond en op zaterdag en zondag in de middag en avond. Op maandag tot en met woensdag is voor mij alleen een slaap lekker apje prima. Mijn vriendin zou graag die dagen een keer bellen of eerder op de avond wat appen omdat we elkaar dan bijna vier dagen niet zien. Ze heeft graag wat meer contact dan.
Ik heb die behoefte niet en ik zou het echt in mijn agenda moeten zetten dan om haar te appen of bellen die dagen. Ik ben gewoon vaak druk.
Hoe vaak hebben jullie contact met je partner? Ook zou ze graag van mij dingen willen horen als dat ik voor altijd samen met haar wil blijven, en dat het tussen ons voor altijd is. Ik zeg dat nu nooit tegen haar omdat ik dat na een jaar gewoon nog niet weet. Ze accepteert het allemaal wel hoor. Ze vraagt ook niet meer om extra apjes of dat ik woorden gebruik als altijd. Maar ze begint stiller te worden de laatste tijd. Ben ik dan toch niet goed bezig?
Ze is echt ontzettend goed en intens lief voor me, absoluut en ze heeft alles voor me over.
Maar ze is soms zo to much voor me. We gaan waarschijnlijk op vakantie van de zomer en ze wil het er steeds over hebben en vraagt dan meerdere keren per dag aan me of ik er ook nog zin in heb. Ze is al jaren niet meer op vakantie geweest maar ik wil niet vijf keer op een dag hoeven zeggen dat ik er zin in heb. Is dat raar van mij?
Laat maar weten hoe jullie hiermee zouden omgaan.
quote:Insecure44 schreef: ↑26-05-2025 10:45
Sorry ik heb de openingspost weggehaald omdat het wel erg herkenbaar is. Bedankt voor de reacties allemaal, ik besef me nu wel dat het te veeleisend was en ik ga het loslaten.
ftfyquote:Op zondag 1 juni 2025 13:22 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
ftfy
En bekeken vanuit mijn referentiekader als man soms ook té gemakkelijkwil ik er respectvol aan toevoegen.
Dan is dat een bewuste keuze. En dan heb je waarschijnlijk maandag tot en met donderdag geen van beide de behoefte om de hele tijd met elkaar te bellen en te appen.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Een maat van mij is (denk ik) precies zo. Heeft al 15+ jaar een relatie met een vrouw, en zien elkaar alleen vr-za-zo. En allebei een huis.
En allebei geen behoefte elkaar meer te zien. Maar dat moet je beide willen.
Of beide door zijn 'vriendin'.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat beide topics door TS zijn geopend.
Nou zij wou ooit samenwonen, toen is hij gewoon weggelopen. En later klopte ze weer aan en heeft ze het geaccepteerd. Die jongen is enorm eigenwijs, ken niemand die zo eigenwijs is.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan is dat een bewuste keuze. En dan heb je waarschijnlijk maandag tot en met donderdag geen van beide de behoefte om de hele tijd met elkaar te bellen en te appen.
Wel iemand die goed en duidelijk zijn grenzen aan kan geven. Dat is een hele goede eigenschap.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou zij wou ooit samenwonen, toen is hij gewoon weggelopen. En later klopte ze weer aan en heeft ze het geaccepteerd. Die jongen is enorm eigenwijs, ken niemand die zo eigenwijs is.
Ook echt over dat bed in elkaar zetten.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:44 schreef sigme het volgende:
Dat viva-topic![]()
![]()
Anyway: life is all about priorities.
Deze relatie is niet geen relatie die ik iemand zou aanraden, misschien blijven ze wel tot hun (of een hun beider) dood samen.
Goeie openingszin bij mijn volgende versierpoging: "Ja hoi, zin om een bed in elkaar te zetten?"quote:Op zondag 1 juni 2025 15:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook echt over dat bed in elkaar zetten.
En ook echt in dezelfde bewoordingen.
Je denkt dat dit een werkelijk bestaande relatie is?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:44 schreef sigme het volgende:
Dat viva-topic![]()
![]()
Anyway: life is all about priorities.
Deze relatie is niet geen relatie die ik iemand zou aanraden, misschien blijven ze wel tot hun (of een hun beider) dood samen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |