abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217817629
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:39 schreef miss_sly het volgende:
Je hebt duidelijk niet zo into haar als zij into jou.
Vind ik nogal een voorbarige conclusie. Ze hebben gewoon beide andere behoeften en manieren van communiceren.
  zondag 1 juni 2025 @ 12:53:37 #127
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217817633
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dan had ie geen topic over haar geopend.
Dan zou hij zich er niks over afvragen.
Heb je de TT gezien? Hij wil horen dat zij teveel aandacht vraagt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_217817635
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:06 schreef Patrick389 het volgende:
Vorige vriendinnen hadden er geen last van en daar merkte je niets aan hun gedrag. Ik word soms gek van altijd maar die vragen of ik haar lief vindt en of ze een lieve vriendin is enz. Het enige wat ik heb gevraagd is of ze mij eraan wil herinneren dat ik op mijn (zeer drukke) werk vraag wanneer ik vrij kan krijgen komende zomer. Ik denk daar gewoon niet aan als ik op mijn werk ben omdat het zo druk is. Dat vindt ze dan weer gek dat ik daar uit mezelf niet aan denk om vrij te regelen en vervolgens komen weer tig keer die vragen of ik ook zin heb om op vakantie te gaan en of we nog wel gaan. Ze is ontzettend gevoelig.
Even spiegelen hoor. Is er iets dat jíj ontzettend leuk vindt en graag zou willen doen met je vriendin? Bijvoorbeeld een voetbalwedstrijd kijken? Of een famlie-gebeuren. Is er iets waar jij je op verheugt? Waar zij met jou naartoe gaat? Bedenk dat eerst even.

Daarna: hoe zou jij het vinden als zij lauw reageert? Vergeet vrij te vragen? Als jullie het erover hebben, zij niet heel enthousiast overkomt. Hoe zou dat op jou overkomen?

En begrijp je dan hoe jouw reactie voor haar is?
Somebody that I used to know
pi_217817648
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:38 schreef Patrick389 het volgende:
Maily ze moet me wel op mn werk appen want als ze het in de avond doet vergeet ik het de volgende dag op m'n werk te vragen. Ik heb gewoon een heel druk leven en wil en kan haar ook niet elke dag zien of meer appen of bellen want ik heb m'n rust nodig.
Waar heb je het zo ontzettend druk mee dan, en wat voor soort werk doe je?

Edit: ik moet vaker refreshen :+

quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:53 schreef Patrick389 het volgende:
Ik heb een zeer drukke kantoorbaan. Wel gewoon met pauzes uiteraard maar dan wil ik gewoon wat wandelen en niet weer met mijn telefoon bezig moeten zijn.
Klinkt als een slap excuus. Een appje beantwoorden kost je een minuutje tijd, dan heb je nog zat telefoonloze pauze over...
  zondag 1 juni 2025 @ 12:56:03 #130
13309 nostra
ask why
pi_217817673
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2025 11:44 schreef miss_sly het volgende:
Dat tweepersoonsbed kunnen jullie natuurlijk ook gewoon samen in het weekend in elkaar zetten. K moet zeggen dat ik het ook vreemd vind dat je dat al vier maanden hebt en het nog niet in elkaar zit. Dat bij haar de twijfel groeit of je haar wel echt waardeert en de relatie ziet zitten.

Een bed in elkaar zetten om samen r Eline slapen…hoe moeilijk kan het zijn?
Wel een beetje lullig om daar dan samen met Eline in te gaan slapen.
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 13:03:50 #131
236264 crew  capricia
pi_217817768
Getrouwd met je werk, zo klinkt het.

En een heleboel uitvluchten en uitstelgedrag.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217817771
@Patrick389 Er is niets mis met jou, er is niets mis met haar. Jullie zijn beiden oké, maar gewoon anders hierin denk ik.

Dan blijft er naar mijn mening maar 1 ding over, en dat is er even voor gaan zitten en erover praten met elkaar. Tussen de verschillen zul je dan vast en zeker ook een hoop aanknopingspunten vinden waarbij je tot een wederzijds begrip en vertrouwen komt.

Zolang die er genoeg zijn kun je samen vooruit. Als je merkt dat die er te weinig zijn, kun je je afvragen of je naar de lange termijn gekeken wel echt bij elkaar past. En niet omdat jij niet goed in elkaar zit, of juist zij niet, maar simpelweg omdat er in de basis verschillen zijn in persoonlijkheid die je niet kunt of niet wilt overbruggen. Dat zou jammer en verdrietig zijn, maar soms is het niet anders.

Het begint dus met praten. Niet aan de telefoon, via een appje of terloops tijdens het koken, maar gewoon even de tijd voor nemen. Tijdens een wandeling, avondje op de bank, wat dan ook. Zonder de tijd te nemen over elkaar te leren en elkaar te begrijpen is m.i. elke relatie op termijn gedoemd te mislukken.

“Een goed huwelijk is hard werken.”, is niet zonder goede reden een cliché. En dat is bij een relatie zonder huwelijk niet anders.

Succes in elk geval ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door 2172619626795 op 01-06-2025 13:42:47 ]
pi_217817824
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Je krijgt nu allemaal boze vrouwen over je heen die niet kunnen hebben dat je bent zoals je bent.
Dat hoort er nu eenmaal bij.
Wat een domme kortzichtige opmerking :') Het zal cynisch bedoeld zijn, maar hier schiet niemand wat mee op joh.

En dat zeg ik als man. En ja ik ben zelf ook lomp, simpel en kortzichtig van aard, maar ook mij lukt het om een constructieve bijdrage te leveren als ik daar mijn best voor doe.
  zondag 1 juni 2025 @ 13:10:33 #134
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217817846
r&p is altijd wat meer vocaal in de vrouwenmeningen omdat die vaker issues hebben en dus vaker hier te vinden zijn

de echte vraag moet zijn of zij te veel aandacht nodig heeft voor jou, hoe dat bij anderen zit doet er niet toe
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_217817850
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 01:39 schreef Patrick389 het volgende:
Hoihoi,

Ik heb sinds een jaar een vriendin en we zijn best happy samen. We zien elkaar op donderdagavond, vrijdagavond en op zaterdag en zondag in de middag en avond. Op maandag tot en met woensdag is voor mij alleen een slaap lekker apje prima. Mijn vriendin zou graag die dagen een keer bellen of eerder op de avond wat appen omdat we elkaar dan bijna vier dagen niet zien. Ze heeft graag wat meer contact dan.
Ik heb die behoefte niet en ik zou het echt in mijn agenda moeten zetten dan om haar te appen of bellen die dagen. Ik ben gewoon vaak druk.

Hoe vaak hebben jullie contact met je partner? Ook zou ze graag van mij dingen willen horen als dat ik voor altijd samen met haar wil blijven, en dat het tussen ons voor altijd is. Ik zeg dat nu nooit tegen haar omdat ik dat na een jaar gewoon nog niet weet. Ze accepteert het allemaal wel hoor. Ze vraagt ook niet meer om extra apjes of dat ik woorden gebruik als altijd. Maar ze begint stiller te worden de laatste tijd. Ben ik dan toch niet goed bezig?
Ze is echt ontzettend goed en intens lief voor me, absoluut en ze heeft alles voor me over.
Maar ze is soms zo to much voor me. We gaan waarschijnlijk op vakantie van de zomer en ze wil het er steeds over hebben en vraagt dan meerdere keren per dag aan me of ik er ook nog zin in heb. Ze is al jaren niet meer op vakantie geweest maar ik wil niet vijf keer op een dag hoeven zeggen dat ik er zin in heb. Is dat raar van mij?
Laat maar weten hoe jullie hiermee zouden omgaan.
Als ik met een vrouw ben en haar een aantal dagen niet zie, dan app ik over het algemeen de hele dag door met haar ... waar we nu zijn, wat we doen, wat we eten ... en doorgaans ook minimaal 1 keer per dag videobellen, tenzij het echt niet kan omdat we aan het reizen zijn of geen internet hebben. Ik heb meerdere langeafstandsrelaties gehad en daarbij ging dit zonder uitzondering zo. Ik ben zelf trouwens over het algemeen iemand met een lage contactbehoefte. Buiten mijn partner zie ik heel weinig mensen.

Ik heb wel vaker gehoord van dames in mijn omgeving dat ze een partner hadden die weinig appte of niet van appen hield en dat er dan weinig contact was tussen de fysieke contactmomenten door. Dat liep eigenlijk nooit goed af.

Als een vrouw eenmaal onzeker wordt, dan is dat haast niet meer te stoppen. Je moet haar zekerheid bieden. Dat doe je door haar te vertellen dat het tussen jullie voor altijd is, ook al weet je dat nog helemaal niet zeker. Dat kun je namelijk helemaal niet zeker weten en het leven zit vol verrassingen. Je hoeft natuurlijk niet te liegen over je gevoelens, maar het gaat op de manier waarop je dat verwoordt. Je kunt bijvoorbeeld zeggen dat je zoveel van haar houdt of dat ze zo lief is, dat je zou willen dat jullie nog heel veel jaren samen hebben ... of dat je nog hoopt dat jullie nog heel lang bij elkaar blijven.

Ik heb in een vorige relatie ook de fout gemaakt door dit te rationeel te benaderen en haar niet te zeggen dat ik voor altijd met haar wilde samenblijven, terwijl ze dit wel van me wilde horen. Ik zei altijd: tsja, dat weten we niet, we zien wel, ik hoop het, maar gevoel kan ook veranderen. Toen ben ik haar kwijtgeraakt aan iemand die haar wel die zekerheid bood.

Ik zal je een geheimpje verklappen: ook als je zegt dat je voor altijd met haar wilt samenblijven, kun je het later alsnog gewoon uitmaken. Er is geen wet of persoon die jou verbiedt om het dan alsnog uit te maken. Als je het gewoon tegen haar zegt en elke avond met haar appt, wordt zij minder onzeker, wordt de liefde sterker en heb je een leukere partner, bij wie je misschien echt nooit meer weg wilt ...
Mja
  FOK!fotograaf zondag 1 juni 2025 @ 13:12:28 #136
842 Zorro
Z
pi_217817857
Vroeger was niet alles beter. Maar wat heerlijk dat er toen alleen maar de optie bestond om wel of niet te bellen. Verder niks. _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 1 juni 2025 @ 13:13:21 #137
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_217817863
Best een claimerig gedrag van je vriendin.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 1 juni 2025 @ 13:13:22 #138
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217817864
quote:
16s.gif Op zondag 1 juni 2025 13:10 schreef FlippingCoin het volgende:
r&p is altijd wat meer vocaal in de vrouwenmeningen omdat die vaker issues hebben en dus vaker hier te vinden zijn

de echte vraag moet zijn of zij te veel aandacht nodig heeft voor jou, hoe dat bij anderen zit doet er niet toe
Vrouwen hebben doorgaans de betere reacties. ;)
pi_217817911
quote:
16s.gif Op zondag 1 juni 2025 13:10 schreef FlippingCoin het volgende:
r&p is altijd wat meer vocaal in de vrouwenmeningen omdat die doorgaans makkelijker over emoties praten dan mannen.
Fixed that for you :)

En bekeken vanuit mijn referentiekader als man soms ook té gemakkelijk :D wil ik er respectvol aan toevoegen.
pi_217817977
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:53 schreef Patrick389 het volgende:
Ik heb een zeer drukke kantoorbaan.
Er bestaat geen enkele kantoorbaan die zo druk is dat je gedurende de dag geen tien seconden hebt om een appje te sturen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Spellchecker zondag 1 juni 2025 @ 13:40:12 #141
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217817996
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 13:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Er bestaat geen enkele kantoorbaan die zo druk is dat je gedurende de dag geen tien seconden hebt om een appje te sturen.
Maar dan moet hij eerst uit zijn kantoorhoofd.
  Spellchecker zondag 1 juni 2025 @ 13:40:54 #142
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217818001
#TT maar wat boeit of WIJ dat vinden?

JIJ vindt dat. Prima.
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 13:41:05 #143
236264 crew  capricia
pi_217818003
quote:

[..]
Het is een kwestie van prioriteiten en de wil hebben. Maar in de twee jaar dat ie daar woont heeft hij nog geen weekend kunnen vinden om een tweepersoonsbed in elkaar te zetten.

Wees gewoon eerlijk, en zeg dat je het niet wil.
Al die uitvluchten steeds.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217818005
quote:

[..]
Deze man heeft gewoon niet zoveel zin in een relatie, vriendin en contact. Maar max een paar avondjes per week. Zonder slapen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 13:42:12 #145
236264 crew  capricia
pi_217818008
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2025 13:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Deze man heeft gewoon niet zoveel zin in een relatie, vriendin en contact. Maar max een paar avondjes per week. Zonder slapen.
Dit dus.
En ook geen zin in vakantie en zulks met zijn vriendin.
Beter gewoon duidelijk over zijn, TS.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217818021
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:01 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Misschien is dit pas z'n eerste vriendin en is hij nog een beetje bleu op dit gebied?
Ik was 16 jaar oud toen ik mijn vriendin ontmoette, maar ik praatte gewoon met mijn vriendin over dat soort dingen?
pi_217818157
Ik zal mijn vraag anders formuleren. Iemand van de mannen hier ervaring hoe om te gaan met onzekere en needy vriendin? Die ook regelmatig vraagt of ze niks heeft fout gedaan? (Alleen omdat ik geen woorden gebruik als voor altijd samen en weinig app als we niet samen zijn).
  zondag 1 juni 2025 @ 13:58:17 #148
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217818202
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 13:54 schreef Patrick389 het volgende:
Ik zal mijn vraag anders formuleren. Iemand van de mannen hier ervaring hoe om te gaan met onzekere en needy vriendin? Die ook regelmatig vraagt of ze niks heeft fout gedaan? (Alleen omdat ik geen woorden gebruik als voor altijd samen en weinig app als we niet samen zijn).
Wéér een vraag aan alléén de mannen.

En het is niet alleen om dat.
pi_217818211
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 13:54 schreef Patrick389 het volgende:
Ik zal mijn vraag anders formuleren. Iemand van de mannen hier ervaring hoe om te gaan met een onzekere en needy vriendin die haar onzekerheden kent? Die ook regelmatig vraagt of ze niks heeft fout gedaan? (Alleen omdat ik geen woorden gebruik als voor altijd samen en weinig app als we niet samen zijn).
Op mijn beurt kan ik hierover zeggen dat die onzekerheid afneemt en uiteindelijk bijna helemaal weg gaat naar gelang van de tijd die je investeert in elkaar en in je relatie.

En dat begint met praten.
  zondag 1 juni 2025 @ 14:01:04 #150
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217818255
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef Patrick389 het volgende:
Er mag wel over gesproken worden natuurlijk over de vakantie maar niet de hele tijd en ook niet steeds vragen of ik er ook zin in heb enz. Ze zegt dat dat haar enthousiasme is en dat begrijp ik ook wel maar ik weet dat het ook onzekerheid bij haar is of ik ook wel wil omdat ik er tot nu toe niet aan denk om vrij te vragen. Zij moet me dan appen als ik op m'n werk ben daarover maar dat doet ze niet omdat ik weleens heb gezegd dat als zij me apt overdag dat ik dan helemaal uit m'n werk moet stappen met m'n hoofd om haar te antwoorden. Het is gewoon nooit goed genoeg wat ik allemaal doe voor haar.
Beetje late reactie, maar wat doe je dan precies allemaal voor haar? Want dat lees ik nergens in dit topic (of ik heb er oprecht overheen gelezen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')