Vind ik nogal een voorbarige conclusie. Ze hebben gewoon beide andere behoeften en manieren van communiceren.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:39 schreef miss_sly het volgende:
Je hebt duidelijk niet zo into haar als zij into jou.
Heb je de TT gezien? Hij wil horen dat zij teveel aandacht vraagt.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan had ie geen topic over haar geopend.
Dan zou hij zich er niks over afvragen.
Even spiegelen hoor. Is er iets dat jíj ontzettend leuk vindt en graag zou willen doen met je vriendin? Bijvoorbeeld een voetbalwedstrijd kijken? Of een famlie-gebeuren. Is er iets waar jij je op verheugt? Waar zij met jou naartoe gaat? Bedenk dat eerst even.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:06 schreef Patrick389 het volgende:
Vorige vriendinnen hadden er geen last van en daar merkte je niets aan hun gedrag. Ik word soms gek van altijd maar die vragen of ik haar lief vindt en of ze een lieve vriendin is enz. Het enige wat ik heb gevraagd is of ze mij eraan wil herinneren dat ik op mijn (zeer drukke) werk vraag wanneer ik vrij kan krijgen komende zomer. Ik denk daar gewoon niet aan als ik op mijn werk ben omdat het zo druk is. Dat vindt ze dan weer gek dat ik daar uit mezelf niet aan denk om vrij te regelen en vervolgens komen weer tig keer die vragen of ik ook zin heb om op vakantie te gaan en of we nog wel gaan. Ze is ontzettend gevoelig.
Waar heb je het zo ontzettend druk mee dan, en wat voor soort werk doe je?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:38 schreef Patrick389 het volgende:
Maily ze moet me wel op mn werk appen want als ze het in de avond doet vergeet ik het de volgende dag op m'n werk te vragen. Ik heb gewoon een heel druk leven en wil en kan haar ook niet elke dag zien of meer appen of bellen want ik heb m'n rust nodig.
Klinkt als een slap excuus. Een appje beantwoorden kost je een minuutje tijd, dan heb je nog zat telefoonloze pauze over...quote:Op zondag 1 juni 2025 12:53 schreef Patrick389 het volgende:
Ik heb een zeer drukke kantoorbaan. Wel gewoon met pauzes uiteraard maar dan wil ik gewoon wat wandelen en niet weer met mijn telefoon bezig moeten zijn.
Wel een beetje lullig om daar dan samen met Eline in te gaan slapen.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:44 schreef miss_sly het volgende:
Dat tweepersoonsbed kunnen jullie natuurlijk ook gewoon samen in het weekend in elkaar zetten. K moet zeggen dat ik het ook vreemd vind dat je dat al vier maanden hebt en het nog niet in elkaar zit. Dat bij haar de twijfel groeit of je haar wel echt waardeert en de relatie ziet zitten.
Een bed in elkaar zetten om samen r Eline slapen…hoe moeilijk kan het zijn?
Wat een domme kortzichtige opmerkingquote:Op zondag 1 juni 2025 12:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je krijgt nu allemaal boze vrouwen over je heen die niet kunnen hebben dat je bent zoals je bent.
Dat hoort er nu eenmaal bij.
Als ik met een vrouw ben en haar een aantal dagen niet zie, dan app ik over het algemeen de hele dag door met haar ... waar we nu zijn, wat we doen, wat we eten ... en doorgaans ook minimaal 1 keer per dag videobellen, tenzij het echt niet kan omdat we aan het reizen zijn of geen internet hebben. Ik heb meerdere langeafstandsrelaties gehad en daarbij ging dit zonder uitzondering zo. Ik ben zelf trouwens over het algemeen iemand met een lage contactbehoefte. Buiten mijn partner zie ik heel weinig mensen.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:39 schreef Patrick389 het volgende:
Hoihoi,
Ik heb sinds een jaar een vriendin en we zijn best happy samen. We zien elkaar op donderdagavond, vrijdagavond en op zaterdag en zondag in de middag en avond. Op maandag tot en met woensdag is voor mij alleen een slaap lekker apje prima. Mijn vriendin zou graag die dagen een keer bellen of eerder op de avond wat appen omdat we elkaar dan bijna vier dagen niet zien. Ze heeft graag wat meer contact dan.
Ik heb die behoefte niet en ik zou het echt in mijn agenda moeten zetten dan om haar te appen of bellen die dagen. Ik ben gewoon vaak druk.
Hoe vaak hebben jullie contact met je partner? Ook zou ze graag van mij dingen willen horen als dat ik voor altijd samen met haar wil blijven, en dat het tussen ons voor altijd is. Ik zeg dat nu nooit tegen haar omdat ik dat na een jaar gewoon nog niet weet. Ze accepteert het allemaal wel hoor. Ze vraagt ook niet meer om extra apjes of dat ik woorden gebruik als altijd. Maar ze begint stiller te worden de laatste tijd. Ben ik dan toch niet goed bezig?
Ze is echt ontzettend goed en intens lief voor me, absoluut en ze heeft alles voor me over.
Maar ze is soms zo to much voor me. We gaan waarschijnlijk op vakantie van de zomer en ze wil het er steeds over hebben en vraagt dan meerdere keren per dag aan me of ik er ook nog zin in heb. Ze is al jaren niet meer op vakantie geweest maar ik wil niet vijf keer op een dag hoeven zeggen dat ik er zin in heb. Is dat raar van mij?
Laat maar weten hoe jullie hiermee zouden omgaan.
Vrouwen hebben doorgaans de betere reacties.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:10 schreef FlippingCoin het volgende:
r&p is altijd wat meer vocaal in de vrouwenmeningen omdat die vaker issues hebben en dus vaker hier te vinden zijn
de echte vraag moet zijn of zij te veel aandacht nodig heeft voor jou, hoe dat bij anderen zit doet er niet toe
Fixed that for youquote:Op zondag 1 juni 2025 13:10 schreef FlippingCoin het volgende:
r&p is altijd wat meer vocaal in de vrouwenmeningen omdat die doorgaans makkelijker over emoties praten dan mannen.
Er bestaat geen enkele kantoorbaan die zo druk is dat je gedurende de dag geen tien seconden hebt om een appje te sturen.quote:
Maar dan moet hij eerst uit zijn kantoorhoofd.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Er bestaat geen enkele kantoorbaan die zo druk is dat je gedurende de dag geen tien seconden hebt om een appje te sturen.
Het is een kwestie van prioriteiten en de wil hebben. Maar in de twee jaar dat ie daar woont heeft hij nog geen weekend kunnen vinden om een tweepersoonsbed in elkaar te zetten.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Er bestaat geen enkele kantoorbaan die zo druk is dat je gedurende de dag geen tien seconden hebt om een appje te sturen.
Deze man heeft gewoon niet zoveel zin in een relatie, vriendin en contact. Maar max een paar avondjes per week. Zonder slapen.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze man heeft gewoon niet zoveel zin in een relatie, vriendin en contact. Maar max een paar avondjes per week. Zonder slapen.
Ik was 16 jaar oud toen ik mijn vriendin ontmoette, maar ik praatte gewoon met mijn vriendin over dat soort dingen?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:01 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Misschien is dit pas z'n eerste vriendin en is hij nog een beetje bleu op dit gebied?
Wéér een vraag aan alléén de mannen.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:54 schreef Patrick389 het volgende:
Ik zal mijn vraag anders formuleren. Iemand van de mannen hier ervaring hoe om te gaan met onzekere en needy vriendin? Die ook regelmatig vraagt of ze niks heeft fout gedaan? (Alleen omdat ik geen woorden gebruik als voor altijd samen en weinig app als we niet samen zijn).
Op mijn beurt kan ik hierover zeggen dat die onzekerheid afneemt en uiteindelijk bijna helemaal weg gaat naar gelang van de tijd die je investeert in elkaar en in je relatie.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:54 schreef Patrick389 het volgende:
Ik zal mijn vraag anders formuleren. Iemand van de mannen hier ervaring hoe om te gaan met een onzekere en needy vriendin die haar onzekerheden kent? Die ook regelmatig vraagt of ze niks heeft fout gedaan? (Alleen omdat ik geen woorden gebruik als voor altijd samen en weinig app als we niet samen zijn).
Beetje late reactie, maar wat doe je dan precies allemaal voor haar? Want dat lees ik nergens in dit topic (of ik heb er oprecht overheen gelezen).quote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef Patrick389 het volgende:
Er mag wel over gesproken worden natuurlijk over de vakantie maar niet de hele tijd en ook niet steeds vragen of ik er ook zin in heb enz. Ze zegt dat dat haar enthousiasme is en dat begrijp ik ook wel maar ik weet dat het ook onzekerheid bij haar is of ik ook wel wil omdat ik er tot nu toe niet aan denk om vrij te vragen. Zij moet me dan appen als ik op m'n werk ben daarover maar dat doet ze niet omdat ik weleens heb gezegd dat als zij me apt overdag dat ik dan helemaal uit m'n werk moet stappen met m'n hoofd om haar te antwoorden. Het is gewoon nooit goed genoeg wat ik allemaal doe voor haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |