Héél raar inderdaad, dat ze het dan niet (meer) doetquote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef Patrick389 het volgende:
Er mag wel over gesproken worden natuurlijk over de vakantie maar niet de hele tijd en ook niet steeds vragen of ik er ook zin in heb enz. Ze zegt dat dat haar enthousiasme is en dat begrijp ik ook wel maar ik weet dat het ook onzekerheid bij haar is of ik ook wel wil omdat ik er tot nu toe niet aan denk om vrij te vragen. Zij moet me dan appen als ik op m'n werk ben daarover maar dat doet ze niet omdat ik weleens heb gezegd dat als zij me apt overdag dat ik dan helemaal uit m'n werk moet stappen met m'n hoofd om haar te antwoorden. Het is gewoon nooit goed genoeg wat ik allemaal doe voor haar.
Gek he dat ze het dan niet vraagt?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef Patrick389 het volgende:
Er mag wel over gesproken worden natuurlijk over de vakantie maar niet de hele tijd en ook niet steeds vragen of ik er ook zin in heb enz. Ze zegt dat dat haar enthousiasme is en dat begrijp ik ook wel maar ik weet dat het ook onzekerheid bij haar is of ik ook wel wil omdat ik er tot nu toe niet aan denk om vrij te vragen. Zij moet me dan appen als ik op m'n werk ben daarover maar dat doet ze niet omdat ik weleens heb gezegd dat als zij me apt overdag dat ik dan helemaal uit m'n werk moet stappen met m'n hoofd om haar te antwoorden. Het is gewoon nooit goed genoeg wat ik allemaal doe voor haar.
Ik niet (gelukkig), maar iedere vrouw is hierin anders. Leer de hormonale gebruiksaanwijzing van jouw vriendin hierin kennen. Het kan echt wel zo zijn dat zij wel prikkelbaar is rond die periode. En ook dát is normaal.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:07 schreef Patrick389 het volgende:
Vrouwen mogen natuurlijk ook reageren of ze ander gedrag vertonen voor of tijdens hun menstruatie.
Dat ze jou daarover op je werk appt lijkt me onnodig.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef Patrick389 het volgende:
Je krijgt nu allemaal boze vrouwen over je heen die niet kunnen hebben dat je bent zoals je bent.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef Patrick389 het volgende:
Je bent nooit te oud om te vragen en om te leren. Op welke leeftijd hoor je dit wel te weten? Wees blij dat hij het vraagt. Dan leert hij het tenminste nog op 38-jarige leeftijd, in plaats van dat hij het op 46-jarige leeftijd weer moet vragen omdat hij op 25-jarige, 30-jarige en 38-jarige leeftijd een antwoord kreeg met: 'hoe oud ben je? Dat weet je toch wel?'quote:Op zondag 1 juni 2025 12:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan nog weet je dat toch inmiddels gewoon op die leeftijd? Als was het maar door de grappen erover..
Simpel maar wel juist, dit wat je nu doet werkt nietquote:Op zondag 1 juni 2025 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor TS.
Het is tijd om keuzes te maken jongen.
Of je maakt het uit. Of je boekt die vakantie, neemt vrij, zet het bed in elkaar en stopt met janken.
Helemaal 'met je hoofd uit je werk moeten stappen' om een appje te beantwoorden?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef Patrick389 het volgende:
Zij moet me dan appen als ik op m'n werk ben daarover maar dat doet ze niet omdat ik weleens heb gezegd dat als zij me apt overdag dat ik dan helemaal uit m'n werk moet stappen met m'n hoofd om haar te antwoorden. Het is gewoon nooit goed genoeg wat ik allemaal doe voor haar.
Ik zou het appje dus pas beantwoorden als het werk klaar is.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:38 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Helemaal 'met je hoofd uit je werk moeten stappen' om een appje te beantwoorden?
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:38 schreef Patrick389 het volgende:
Maily ze moet me wel op mn werk appen want als ze het in de avond doet vergeet ik het de volgende dag op m'n werk te vragen. Ik heb gewoon een heel druk leven en wil en kan haar ook niet elke dag zien of meer appen of bellen want ik heb m'n rust nodig.
Ze mag je NOOIT op je werk appen, maar nu het jou ineens goed uitkomt MOET ze je op je werk appen?!quote:Op zondag 1 juni 2025 12:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Héél raar inderdaad, dat ze het dan niet (meer) doet
Ja, maar ze MAG hem helemaal niet appen onder werktijd. Dat trekt hij niet, kennelijk lukt dat appje negeren tot ná werktijd hem ook niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zou het appje dus pas beantwoorden als het werk klaar is.
Doen zoveel mensen.
O dat appen ging over de vakantie, oké.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:38 schreef Patrick389 het volgende:
Maily ze moet me wel op mn werk appen want als ze het in de avond doet vergeet ik het de volgende dag op m'n werk te vragen. Ik heb gewoon een heel druk leven en wil en kan haar ook niet elke dag zien of meer appen of bellen want ik heb m'n rust nodig.
Rustaaaaaaaghquote:Op zondag 1 juni 2025 12:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar ze MAG hem helemaal niet appen onder werktijd. Dat trekt hij niet, kennelijk lukt dat appje negeren tot ná werktijd hem ook niet.
Tenzij het hem ineens uitkomt natuurlijk, dan MOET ze hem ineens appen onder werktijd..
Dit zegt toch genoegquote:Op zondag 1 juni 2025 12:38 schreef Patrick389 het volgende:
Dat is een inderdaad een optie. Aan de andere kant, op mijn werk word ik de godganse dag tussendoor bestookt met appjes, Teams-berichten, e-mails, telefoontjes en weet ik niet wat. Dus een even appje beantwoorden van m'n partner kan daar dan ook nog wel bij...quote:Op zondag 1 juni 2025 12:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik zou het appje dus pas beantwoorden als het werk klaar is.
Doen zoveel mensen.
Dat. Je zult beide water bij de wijn moeten doen.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:46 schreef maily het volgende:
[..]
O dat appen ging over de vakantie, oké.
Maar hier geef je eigenlijk zelf al je antwoord ...
Zij heeft meer aandacht/tijd nodig dan jij haar kunt/wil geven ....
Ik heb geen idee wat voor werk hij doet.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:47 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Dat is een inderdaad een optie. Aan de andere kant, op mijn werk word ik de godganse dag tussendoor bestookt met appjes, Teams-berichten, e-mails, telefoontjes en weet ik niet wat. Dus een even appje beantwoorden van m'n partner kan daar dan ook nog wel bij...
Ik zou bijna denken straaljagerpiloot ....quote:Op zondag 1 juni 2025 12:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor werk hij doet.
Ik persoonlijk vind helemaal niet dat zij veel aandacht nodig heeft. Ik vind dat hij haar zo weinig aandacht geeft en zo laag op zijn prioriteitenlijstje zet dat er amper sprake is van een relatie (vanuit zijn kant i.i.g.).quote:Op zondag 1 juni 2025 12:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat. Je zult beide water bij de wijn moeten doen.
Lukt dat niet, kun je beter afscheid nemen van elkaar.
Dan had ie geen topic over haar geopend.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind helemaal niet dat zij veel aandacht nodig heeft. Ik vind dat hij haar zo weinig aandacht geeft en zo laag op zijn prioriteitenlijstje zet dat er amper sprake is van een relatie (vanuit zijn kant i.i.g.).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |