Wat voel je voor haar?quote:Op zondag 1 juni 2025 02:56 schreef Patrick389 het volgende:
Probleem is dat ik het echt vergeet om haar te appen. Ik moet al zo vaak mensen appen voor mijn werk. Voor haar moet ik het dan in de agenda zetten zeg maar.
En na een jaar hoef je toch niet te beslissen of je voor altijd met iemand samen blijft?
Jij reageert vooral uit ratio, zij uit emotie en passie. En dat laatste mist ze bij jou.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:39 schreef Patrick389 het volgende:
Ook zou ze graag van mij dingen willen horen als dat ik voor altijd samen met haar wil blijven, en dat het tussen ons voor altijd is. Ik zeg dat nu nooit tegen haar omdat ik dat na een jaar gewoon nog niet weet.
Moet je die 'slaap lekker appjes' ook agenderen?quote:Op zondag 1 juni 2025 02:56 schreef Patrick389 het volgende:
Voor haar moet ik het dan in de agenda zetten zeg maar.
En vergeet je het voor je werk ook? De beslistermijn ligt er op jullie leeftijd maar net aan of zij een kinderwens heeft.quote:Op zondag 1 juni 2025 02:56 schreef Patrick389 het volgende:
Probleem is dat ik het echt vergeet om haar te appen. Ik moet al zo vaak mensen appen voor mijn werk. Voor haar moet ik het dan in de agenda zetten zeg maar.
En na een jaar hoef je toch niet te beslissen of je voor altijd met iemand samen blijft?
Wanneer wel? Als je blijkbaar gebleven bent?quote:Op zondag 1 juni 2025 02:56 schreef Patrick389 het volgende:
En zo kan het ook. Maar hoe vaak hebben jullie contact op de dagen dat jullie elkaar niet zien, verdwijnen jullie dan totaal van elkaars radar? Zijn jullie dan wel beschikbaar om met elkaar vakantieplannen te bespreken en verheugen jullie je daar samen op?quote:Op zondag 1 juni 2025 08:17 schreef Bargehassus het volgende:
Mijn lief en ik hebben nu ruim twintig jaar een LAT-relatie. Normaal gesproken zien we elkaar alleen maar in de weekenden (vrijdagmiddag tot zondagavond). Voor ons werkt dit helemaal top.
Maar het moet wel van twee kanten komen natuurlijk....
En hebben jullie buiten het weekend geen contact? Ik ben ook een fan van latten, begrijp me niet verkeerd, maar als mijn hypothetische latrelatie zou zeggen dat zij/hij zo druk is dat zij/hij gewoon helemaal vergeet aan mij te denken op dagen dat we elkaar niet zien zou de relatie denk ik niet zo lang meer duren.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:17 schreef Bargehassus het volgende:
Mijn lief en ik hebben nu ruim twintig jaar een LAT-relatie. Normaal gesproken zien we elkaar alleen maar in de weekenden (vrijdagmiddag tot zondagavond). Voor ons werkt dit helemaal top.
Maar het moet wel van twee kanten komen natuurlijk....
Als je haar vergeet te appen dan staat ze ook niet echt hoog op jouw prioriteitenlijst en zijn je gevoelens voor haar minder sterk dan wat het zou moeten.quote:Op zondag 1 juni 2025 02:56 schreef Patrick389 het volgende:
Flauw dat je haar wegzet als needy. Elke week 3-4 dagen nauwelijks of geen betekenisvol contact is voor geen enkele relatie gezond. We weten ook helemaal niet of zij wil samenwonen op termijn. Zij probeert commitment te krijgen op een gezamenlijke vakantie en zelfs dat krijgt ze niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel ideaal zo’n relatie van 4 dagen. 3 hele dagen om wwwr bij te komen.
Helaas houdt je zoiets niet vol, en zal madame op een gegeven moment de hele dag, elke dag, naast je zitten om te vragen of je haar nog wel ziet zitten.
Ook ik herrinner me dat als de beste tijd van mijn leven. Heerlijk, zou ik decennia volhouden tot de bejaarde leeftijd.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Flauw dat je haar wegzet als needy. Elke week 3-4 dagen nauwelijks of geen betekenisvol contact is voor geen enkele relatie gezond. We weten ook helemaal niet of zij wil samenwonen op termijn. Zij probeert commitment te krijgen op een gezamenlijke vakantie en zelfs dat krijgt ze niet.
In principe dagelijks. Maar dan wel weer zo rond dezelfde tijd. Zo tussen 8 en 9 's avonds. En dan wordt er echt over alles gesproken. Maar concrete plannen worden meestal wel in het weekend gevormd. Want ja, face to face communiceert toch wel het fijnst.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
En zo kan het ook. Maar hoe vaak hebben jullie contact op de dagen dat jullie elkaar niet zien, verdwijnen jullie dan totaal van elkaars radar? Zijn jullie dan wel beschikbaar om met elkaar vakantieplannen te bespreken en verheugen jullie je daar samen op?
Zoals hier boven gezegd, in principe dagelijks. Maar als ik vergeet aan haar te denken, of andersom, is er denk ik wel iets mis.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:23 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
En hebben jullie buiten het weekend geen contact? Ik ben ook een fan van latten, begrijp me niet verkeerd, maar als mijn hypothetische latrelatie zou zeggen dat zij/hij zo druk is dat zij/hij gewoon helemaal vergeet aan mij te denken op dagen dat we elkaar niet zien zou de relatie denk ik niet zo lang meer duren.
Met andere woorden, ts: nee, ik vind niet dat ze te veel aandacht vraagt. Ik denk dat jij de relatie veel losser ziet dan zij, en dat matcht natuurlijk niet.
Dit.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:44 schreef Alloch87 het volgende:
Je zou het in je agenda moeten zetten omdat je anders vergeet haar te appen... okeeee dan.
Zij verdient beter.
Klinkt eigenlijk alsof jij gewoon een onveilige (vermijdende) hechtingsstijl hebt. Dat is niet typisch mannelijk. Evenmin is de afhankelijke hechtingsstijl typisch vrouwelijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook ik herrinner me dat als de beste tijd van mijn leven. Heerlijk, zou ik decennia volhouden tot de bejaarde leeftijd.
Het is denk ik veel meer vrouwlijk om bevestiging te vragen en het bij elkaar zijn om de bevestiging.
Het is trouwens wel aan de man om daar niet teveel in mee te gaan.
Ik denk dat alle relaties zo gaan.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk alsof jij gewoon een onveilige (vermijdende) hechtingsstijl hebt. Dat is niet typisch mannelijk. Evenmin is de afhankelijke hechtingsstijl typisch vrouwelijk.
Je hechtingsstijl hangt heel erg samen met hoe je opgevoed bent. Waren jouw ouders soms afstandelijk, star en/of onvoorspelbaar?
Jij wil van ons horen dat zij meer aandacht wil dan jij wil geven. Toch?quote:Op zondag 1 juni 2025 02:56 schreef Patrick389 het volgende:
Extreme dingen vraagt ze niet. Eens wat meer contact op de vrije dagen en of hij haar wel ziet zitten op de lange termijn. Ze krijgt hier geen antwoord op dus schiet dieper in de onzekerheid. Hij had dit heel makkelijk kunnen oplossen. Na een jaar mag je toch best vragen hoe iemand de toekomst ziet? Zij weet ook wel dat je niet kan beloven voor eeuwig bij elkaar te blijven. Maar je kan wel de intentie hebben hiervoor?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat alle relaties zo gaan.
De vrouw wil meer aanhankelijkheid en samen zijn.
De man vind vooral het begin prima, paar dagen alleen of bij vrienden, paar dagen bij elkaar.
Vaak zie je ook dat de man overstag gaat, niet genoeg voor zichzelf opkomt, alle vrienden verliest, waarna zijn vriendin hem saai vind en verder gaat.
Maar heel veel vaker gaat het goed en vind iedereen zijn eigen weg, en richt zijn relatie in zoals dat goed voelt.
Dat een man dan in die dagen zijn vriendin vergeet, geen behoefte aan contact heeft, dat is niet typisch ‘de man’.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De man vind vooral het begin prima, paar dagen alleen of bij vrienden, paar dagen bij elkaar.
Maar waren je ouders afstandelijk, star of onvoorspelbaar?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vaak zie je ook dat de man overstag gaat, niet genoeg voor zichzelf opkomt, alle vrienden verliest, waarna zijn vriendin hem saai vind en verder gaat.
Maar heel veel vaker gaat het goed en vind iedereen zijn eigen weg, en richt zijn relatie in zoals dat goed voelt.
Cutequote:Op zondag 1 juni 2025 09:40 schreef Armani XL het volgende:
Wij appen al als we een uurtje niet bij elkaar zijn
Dagelijks meerdere keren. Volstrekt normaal als je hebt besloten je aan iemand te binden.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:39 schreef Patrick389 het volgende:
Hoe vaak hebben jullie contact met je partner?
In gesprek blijven met elkaar. Alleen dan zul je te weten komen waarom zij bevestiging zoekt en tegelijkertijd waarom je zelf doet zoals je doet.quote:Laat maar weten hoe jullie hiermee zouden omgaan.
Ja, dit!quote:Op zondag 1 juni 2025 09:45 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dagelijks meerdere keren. Volstrekt normaal als je hebt besloten je aan iemand te binden.
[..]
In gesprek blijven met elkaar. Alleen dan zul je te weten komen waarom zij bevestiging zoekt en tegelijkertijd waarom je zelf doet zoals je doet.
Het is een leerproces waarin jullie je beiden moeten ontwikkelen.
Heb je geen autisme oid?quote:Op zondag 1 juni 2025 02:56 schreef Patrick389 het volgende:
Dat weet ik allemaal niet, want snap niet hoe vrouwen denken. Ze voelen zich wel snel onzeker en hebben veel bevestiging nodig. Mannen hebben dat ook nodig maar op een andere manier.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Extreme dingen vraagt ze niet. Eens wat meer contact op de vrije dagen en of hij haar wel ziet zitten op de lange termijn. Ze krijgt hier geen antwoord op dus schiet dieper in de onzekerheid. Hij had dit heel makkelijk kunnen oplossen. Na een jaar mag je toch best vragen hoe iemand de toekomst ziet? Zij weet ook wel dat je niet kan beloven voor eeuwig bij elkaar te blijven. Maar je kan wel de intentie hebben hiervoor?
Maar ok, ik denk dat de boot al uit de haven is.
Hoewel ik er een hekel aan heb om labeltjes te plakken, die kant wilde ik dus ook al een beetje op. Mijn lief is gediagnosticeerd autist en ik een zelfverklaard. Voor ons werkt LATten uitstekend.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je geen autisme oid?Klinkt niet echt alsof het aan haar ligt, ook niet dat ze niet leuk genoeg is, eerder dat je geen relatiepersoon bent.
Lijkt me een heel eenzaam leven als je er zo in moet staan.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook ik herrinner me dat als de beste tijd van mijn leven. Heerlijk, zou ik decennia volhouden tot de bejaarde leeftijd.
quote:Op zondag 1 juni 2025 09:40 schreef Armani XL het volgende:
Wij appen al als we een uurtje niet bij elkaar zijn
Misschien omdat 'we' bang zijn enkel maar een pleziertje of handig neukertje te zijn? En zelf wel proberen te investeren? Als we het serieus menen met iemand, dan zitten er ook diepe gevoelens. Als de ander zoiets van 'meh' heeft, dan evolueert de relatie naar een gebroken hart.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal niet, want snap niet hoe vrouwen denken. Ze voelen zich wel snel onzeker en hebben veel bevestiging nodig. Mannen hebben dat ook nodig maar op een andere manier.
Uitgesloten.quote:
Dit klinkt meer als een gevolg van hechtingsproblematiek vanuit je jongere jaren. En dat hoeft op latere leeftijd geen probleem te zijn of te worden, dus ik wil je niet bestempelen als “verkeerd”.quote:De vrouw wil meer aanhankelijkheid en samen zijn.
TS klinkt mij meer als workaholic in de oren dan als autist.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je geen autisme oid?Klinkt niet echt alsof het aan haar ligt, ook niet dat ze niet leuk genoeg is, eerder dat je geen relatiepersoon bent.
Bij ons is het omgekeerd (ik gediagnosticeerd, zij zelfverklaard) en wij hebben ook jarenlang geLAT, maar wij waren juist goed in dagelijks contact houden en hadden ook allebei die behoefte.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:49 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hoewel ik er een hekel aan heb om labeltjes te plakken, die kant wilde ik dus ook al een beetje op. Mijn lief is gediagnosticeerd autist en ik een zelfverklaard. Voor ons werkt LATten uitstekend.
Mooi om te horen, echt!quote:Op zondag 1 juni 2025 10:20 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Bij ons is het omgekeerd (ik gediagnosticeerd, zij zelfverklaard) en wij hebben ook jarenlang geLAT, maar wij waren juist goed in dagelijks contact houden en hadden ook allebei die behoefte.
'Goedemorgen' en 'Welterusten' appen als verplichte nummers is niks voor ons, maar wij hadden en hebben elkaar genoeg te vertellen.
3 dagen je kop bij het werk hebben ipv het vrouwtje en je bent al workaholic? Sjonge jonge.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:17 schreef r_one het volgende:
[..]
TS klinkt mij meer als workaholic in de oren dan als autist.
72 uur non-stop met je werk bezig zijn en 'het vrouwtje' vergeten omdat ze niet ingepland staat in je agenda? Sjong jonge.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
3 dagen je kop bij het werk hebben ipv het vrouwtje en je bent al workaholic? Sjonge jonge.
Als je alle appjes / contactmomenten voor je werk uit je hoofd onthoudt, maar contact met je partner in je agenda moet zetten, dan is dat toch wel een teken aan de wand hoor.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
3 dagen je kop bij het werk hebben ipv het vrouwtje en je bent al workaholic? Sjonge jonge.
Prioriteitenquote:Op zondag 1 juni 2025 10:31 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Als je alle appjes / contactmomenten voor je werk uit je hoofd onthoud, maar contact met je partner in je agenda moet zetten, dan is dat toch wel een teken aan de wand hoor.
Vind ik vergezocht.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:57 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Uitgesloten.
[..]
Dit klinkt meer als een gevolg van hechtingsproblematiek vanuit je jongere jaren. En dat hoeft op latere leeftijd geen probleem te zijn of te worden, dus ik wil je niet bestempelen als “verkeerd”.
Wat wel verkeerd is, is je aanname dat elke relatie zo zou werken. Dat is absoluut niet het geval. Dat is zelfs niet zo het geval als er vanwege een slechte jeugd op jongere leeftijd ernstige hechtingsproblemen zijn vastgesteld. Ook dat kun je op latere leeftijd gaan herkennen bij jezelf en besluiten aan te werken.
Je hoeft helemaal niets, maar de toegevoegde diepgang in je relatie en de emotionele ontwikkeling die daaruit voortkomt, is absoluut de moeite waard. Vooral in het begin is het hard werken, maar als je eenmaal de juiste partner hebt gevonden gaat het op een gegeven moment vanzelf.
Het leven is veel te kort en veel te mooi om zo’n grote afstand te moeten hebben tussen jou en de mensen die het allermeest van je houden.
Die levensstijl lijkt mij wel bij jou passen jaquote:Op zondag 1 juni 2025 10:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Komt denk ik ook het dichtst bij de natuur waar de man een paar dagen ging jagen/vissen en terugkwam iedereen blij.
Hoe houd jij afstand als je samenwoont? Gewoon afspreken op maandag en woensdag niet met met elkaar te praten? De een op de bank avondeten en de ander aan tafel?quote:Op zondag 1 juni 2025 10:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist soms even wat afstand en dan weer samen houdt de relatie gezond voor beide kanten. Denk dat ook veel vrouwen het fijn vinden wat dagen alleen of niet op de lip te zitten. I.i.g. al overdag dat je je eigen ding doet.
Komt denk ik ook het dichtst bij de natuur waar de man een paar dagen ging jagen/vissen en terugkwam iedereen blij.
Het mag duidelijk zijn dat noch ik nog iemand anders in dit topic, dat voor ogen heeft.quote:Ipv allebei thuis zijn 7/24
Wat ik vergezocht vind is denken dat die afstandelijkheid in alle relaties zo werken.quote:Vind ik vergezocht.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Zo'n bed schroef je binnen een uurtje in elkaar, zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:38 schreef Patrick389 het volgende:
Ook wil ze graag blijven slapen, dat kan alleen pas als ik het tweepersoons bed in elkaar heb gezet, ik heb nu nog een één persoonsbed omdat ik hier nog maar twee jaar woon en het er nog niet van is gekomen die tweepersoons in elkaar te zetten.
Zij vindt het dan apart dat ik dat twee persoons bed nu vier maanden heb en het nog niet in elkaar staat. Maar ik heb het gewoon ontzettend druk en het weekend is voor leuke dingen.
Ik vind het moeilijk soms allemaal.
Samen kun je ook dat bed in elkaar zetten. In het weekend. Is leuk. Tip: doe dat op vrijdagavond, kunnen jullie er een heel weekend van profiteren.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:38 schreef Patrick389 het volgende:
Ik heb zeker weten geen autisme en het huwelijk tussen mijn ouders was en is gewoon goed.
Een kinderwens hebben we allebei niet dus dat is ook het probleem niet.
Ik denk zeker wel aan haar overdag maar ik ben geen apper en dan vergeet ik gewoon haar te appen. Dan zou ik echt een herinnering in mijn agenda moeten zetten.
Ik heb haar al meerdere keren gezegd dat wat zij vraagt, soms wat meer contact gedurende de avond (ze weet dat ik op m'n werk een drukke kantoorbaan geen tijd heb) dat ik dat niet kan leveren. Ze begrijpt dat nu en heeft zich erbij neergelegd maar ze lijkt onzeker daardoor te worden en vraagt dan weer regelmatig of ze een lieve vriendin is en of ze mij gelukkig maak. Ik kan dan geen volmondig ja zeggen want ik zie liefde niet in termen als elkaar gelukkig maken.
Ik zeg dan van ik ben blij als je er bent en hou van jou. Dat zou toch voldoende moeten zijn of ben ik nou zo moeilijk.
Ook wil ze graag blijven slapen, dat kan alleen pas als ik het tweepersoons bed in elkaar heb gezet, ik heb nu nog een één persoonsbed omdat ik hier nog maar twee jaar woon en het er nog niet van is gekomen die tweepersoons in elkaar te zetten.
Zij vindt het dan apart dat ik dat twee persoons bed nu vier maanden heb en het nog niet in elkaar staat. Maar ik heb het gewoon ontzettend druk en het weekend is voor leuke dingen.
Mij lijkt het een leuk idee om samen dat bed in elkaar te zettenquote:Op zondag 1 juni 2025 11:38 schreef Patrick389 het volgende:
Ik heb zeker weten geen autisme en het huwelijk tussen mijn ouders was en is gewoon goed.
Een kinderwens hebben we allebei niet dus dat is ook het probleem niet.
Ik denk zeker wel aan haar overdag maar ik ben geen apper en dan vergeet ik gewoon haar te appen. Dan zou ik echt een herinnering in mijn agenda moeten zetten.
Ik heb haar al meerdere keren gezegd dat wat zij vraagt, soms wat meer contact gedurende de avond (ze weet dat ik op m'n werk een drukke kantoorbaan geen tijd heb) dat ik dat niet kan leveren. Ze begrijpt dat nu en heeft zich erbij neergelegd maar ze lijkt onzeker daardoor te worden en vraagt dan weer regelmatig of ze een lieve vriendin is en of ze mij gelukkig maak. Ik kan dan geen volmondig ja zeggen want ik zie liefde niet in termen als elkaar gelukkig maken.
Ik zeg dan van ik ben blij als je er bent en hou van jou. Dat zou toch voldoende moeten zijn of ben ik nou zo moeilijk.
Het is toch ook het meest logische? Dat had ik werkelijk het eerste weekend al gedaan om daarna het bed goed uit te testen de rest van het weekendquote:
Waarom vraag je dat in vredesnaam aan de mannen hier?!quote:Op zondag 1 juni 2025 11:57 schreef Patrick389 het volgende:
Nee we slapen nu nooit samen inderdaad. Nog een vraagje, voor de mannen dan. Ik heb het idee dat de twee a drie dagen voordat ze ongesteld moet worden ze erg last heeft van haar hormonen. Zegt ze zelf ook. Ze wordt dan snel emotioneel (huilen) en is heel soms wat kortaf of zelfs een beetje chagrijnig. Meestal wil ze continu kroelen (wil ze normaal gesproken ook maar die paar dagen echt non stop). Hebben meer vrouwen dit?
Nooit eerder een vriendin gehad?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:57 schreef Patrick389 het volgende:
Nee we slapen nu nooit samen inderdaad. Nog een vraagje, voor de mannen dan. Ik heb het idee dat de twee a drie dagen voordat ze ongesteld moet worden ze erg last heeft van haar hormonen. Zegt ze zelf ook. Ze wordt dan snel emotioneel (huilen) en is heel soms wat kortaf of zelfs een beetje chagrijnig. Meestal wil ze continu kroelen (wil ze normaal gesproken ook maar die paar dagen echt non stop). Hebben meer vrouwen dit?
Misschien is dit pas z'n eerste vriendin en is hij nog een beetje bleu op dit gebied?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar om vraag je dat in vredesnaam aan de mannen hier?!
En waarom wéét je dat niet eens? Je bent 38..
Dus dit is je eerste vriendin.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:01 schreef Patrick389 het volgende:
Ik vraag het aan de mannen omdat ik wel wil weten hoe zij met een vriendin omgaan die ongesteld is of moet worden en wat anders in haar vel zit dan normaal. Om tips te krijgen zeg maar.
Maar dat vraag je niet. Je vraagt of meer vrouwen dat hebbenquote:Op zondag 1 juni 2025 12:01 schreef Patrick389 het volgende:
Ik vraag het aan de mannen omdat ik wel wil weten hoe zij met een vriendin omgaan die ongesteld is of moet worden en wat anders in haar vel zit dan normaal. Om tips te krijgen zeg maar.
Dan nog weet je dat toch inmiddels gewoon op die leeftijd? Als was het maar door de grappen erover..quote:Op zondag 1 juni 2025 12:01 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Misschien is dit pas z'n eerste vriendin en is hij nog een beetje bleu op dit gebied?
Ik heb er zo mijn twijfels over of je echt zo gek bent op je vriendin.quote:Op zondag 1 juni 2025 02:56 schreef Patrick389 het volgende:
Ehhm, nee..quote:Op zondag 1 juni 2025 12:06 schreef Patrick389 het volgende:
Vorige vriendinnen hadden er geen last van en daar merkte je niets aan hun gedrag. Ik word soms gek van altijd maar die vragen of ik haar lief vindt en of ze een lieve vriendin is enz. Het enige wat ik heb gevraagd is of ze mij eraan wil herinneren dat ik op mijn (zeer drukke) werk vraag wanneer ik vrij kan krijgen komende zomer. Ik denk daar gewoon niet aan als ik op mijn werk ben omdat het zo druk is. Dat vindt ze dan weer gek dat ik daar uit mezelf niet aan denk om vrij te regelen en vervolgens komen weer tig keer die vragen of ik ook zin heb om op vakantie te gaan en of we nog wel gaan. Ze is ontzettend gevoelig.
Sorry, kan het niet laten, een klassieker:quote:Op zondag 1 juni 2025 11:44 schreef miss_sly het volgende:
Dat tweepersoonsbed kunnen jullie natuurlijk ook gewoon samen in het weekend in elkaar zetten. K moet zeggen dat ik het ook vreemd vind dat je dat al vier maanden hebt en het nog niet in elkaar zit. Dat bij haar de twijfel groeit of je haar wel echt waardeert en de relatie ziet zitten.
Een bed in elkaar zetten om samen r Eline slapen…hoe moeilijk kan het zijn?
Ja, dát. Hij lijkt totaal geen liefde voor haar te voelen.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb er zo mijn twijfels over of je echt zo gek bent op je vriendin.
Het is juni als je nu nog vrij moet regelen voor komende zomer grijp je er waarschijnlijk naast, ik snap je vriendin wel een beetjequote:Op zondag 1 juni 2025 12:06 schreef Patrick389 het volgende:
Vorige vriendinnen hadden er geen last van en daar merkte je niets aan hun gedrag. Ik word soms gek van altijd maar die vragen of ik haar lief vindt en of ze een lieve vriendin is enz. Het enige wat ik heb gevraagd is of ze mij eraan wil herinneren dat ik op mijn (zeer drukke) werk vraag wanneer ik vrij kan krijgen komende zomer. Ik denk daar gewoon niet aan als ik op mijn werk ben omdat het zo druk is. Dat vindt ze dan weer gek dat ik daar uit mezelf niet aan denk om vrij te regelen en vervolgens komen weer tig keer die vragen of ik ook zin heb om op vakantie te gaan en of we nog wel gaan. Ze is ontzettend gevoelig.
Lijkt een beetje of jullie in de bindingsangst/ verlatingsangst schieten.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:06 schreef Patrick389 het volgende:
Daar geeft hij haar dan ook ontzettend veel aanleiding toe. Ze staat nérgens op zijn prioriteitenlijstje. Zelfs een bed in elkaar zetten (desnoods sámen) zodat ze samen kunnen slapen is al te veel moeite..quote:Op zondag 1 juni 2025 12:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lijkt een beetje of jullie in de bindingsangst/ verlatingsangst schieten.
Hoe meer jij je werk induikt, hoe meer aandacht ze gaat vragen.
Helpt een goed gesprek niet, waarin je aangeeft dat als je wat minder laat horen ze niet meteen bang hoeft te zijn dat je haar niet leuk genoeg vindt? En jij mag ook wat water bij de wijn doen en wat vaker iets laten horen via de app. Maar let op, niet zodanig je aanpassen naar haar want vaak is ook dat niet genoeg. En als dat zo is, zou ik me bedenken of je genoeg bij elkaar past.
Ze komt op mij erg onzeker over.
Ik mis de intrinsieke motivatie. Zonder dat ga je dit niet volhouden de komende 30/40 jaar.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:13 schreef Patrick389 het volgende:
Ik wil me best aanpassen en lief zijn voor haar die dagen
Je ziet écht niet dat JIJ dat gedrag zelf veroorzaakt?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:13 schreef Patrick389 het volgende:
Ik wil me best aanpassen en lief zijn voor haar die dagen (ben ik altijd al) maar ik ga niet steeds 100 keer vragen beantwoorden over of ze nog lief is enz en dat zeg ik ook tegen haar. En nu zodra ze over de vakantie begint maak ik een figuurlijk gebaar dat mijn mond op slot zit en gooi ik de sleutel weg. Sindsdien heeft ze het er niet meer over gehad. Ik ben echt lief voor haar en doe alles voor haar maar ze kan heel intens zijn. Ze heeft een paar maanden terug weleens gezegd dat ze zo op haar tenen loopt omdat ik nog niet 100 procent zeker ervan ben dan we voor altijd samen blijven. Daar komt haar gedrag voornamelijk vandaan zeg maar.
Jij klinkt zo vermoeiend. Hoe fucking moelijk is het om water bij de wijn te doen? Als je een tweepersoonsbed niet eens kan opzetten om samen te slapen, dan ben je echt de grootste vermijder everrrrr.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:13 schreef Patrick389 het volgende:
Ik wil me best aanpassen en lief zijn voor haar die dagen (ben ik altijd al) maar ik ga niet steeds 100 keer vragen beantwoorden over of ze nog lief is enz en dat zeg ik ook tegen haar. En nu zodra ze over de vakantie begint maak ik een figuurlijk gebaar dat mijn mond op slot zit en gooi ik de sleutel weg. Sindsdien heeft ze het er niet meer over gehad. Ik ben echt lief voor haar en doe alles voor haar maar ze kan heel intens zijn. Ze heeft een paar maanden terug weleens gezegd dat ze zo op haar tenen loopt omdat ik nog niet 100 procent zeker ervan ben dan we voor altijd samen blijven. Daar komt haar gedrag voornamelijk vandaan zeg maar.
Persoonlijk zou ik er ook wel een beetje onzeker van worden in een relatie als iemand in de dagen dat we elkaar niet zien alleen even een goedemorgen of slaap lekker wil sturen en verder helemaal niet wil praten met mij.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar geeft hij haar dan ook ontzettend veel aanleiding toe. Ze staat nérgens opzijn prioriteitenlijstje. Zelfs een bed inlekaar zetten (desnoods sámen) zodat ze samen kunnen slapen is al te veel moeite..
Tsja, ik weet het niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar geeft hij haar dan ook ontzettend veel aanleiding toe. Ze staat nérgens op zijn prioriteitenlijstje. Zelfs een bed in elkaar zetten (desnoods sámen) zodat ze samen kunnen slapen is al te veel moeite..
En ze gaan deze zomer samen op vakantie is het plan. Maar daar mag niet over gesproken worden en daar mogen géén plannen voor worden gemaakt (het is al juni nota bene. Geen januari ofzo!). Er aan denken om vrij te vragen lukt hem al niet eens.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik er ook wel een beetje onzeker van worden in een relatie als iemand in de dagen dat we elkaar niet zien alleen even een goedemorgen of slaap lekker wil sturen en verder niet wil praten.
Ik begrijp haar wel ja.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ze gaan deze zomer samen op vakantie is het plan. Maar daar mag niet over gesproken worden en daar mogen géén plannen voor worden gemaakt (het is al juni nota bene. Geen januari ofzo!). Er aan denken om vrij te vragen lukt hem al niet eens.
Maar het probleem ligt echt bij háár hoor
Dat heeft hij zelf veroorzaakt. Omdat ze nérgens op zijn prioriteitenlijstje staat maakt hij haar enorm onzeker. Dus gaat ze bevestiging vragen.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tsja, ik weet het niet.
Ik zou van uitspraken als: ‘zeg dat je voor altijd bij me blijft en we voor altijd samen zijn’ ook de kriebels krijgen.
Zoals gezegd lijken de in de typische bindings/ verlatingsangst te schieten.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf veroorzaakt. Omdat ze nérgens op haar prioriteitenlijstje staat maakt hij haar enorm onzeker. Dus gaat ze bevestiging vragen.
Dat is niet handig maar wél ontzettend menselijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |