Op Vegard Stake Laengen na is dat zeker niet uitgesloten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:58 schreef Mykonos het volgende:
Etappezege voor Rui Oliveira, eerste profzege. Echt iedereen van UAE gaat dit jaar iets winnen he?
#41!quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:58 schreef Mykonos het volgende:
Etappezege voor Rui Oliveira, eerste profzege. Echt iedereen van UAE gaat dit jaar iets winnen he?
quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:58 schreef Mykonos het volgende:
Professional is WT of PRT. Elite zijn de continentale renners en clubrenners, zeg maar de niet -profs. Je hebt ook nog wel professionele crossers, die bij een professioneel cross team zitten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zorgelijk inderdaad. Niet gek met al die wedstrijden die verdwijnen, sowieso heeft wielrennen al een hoge drempel als je niet uit een wieleromgeving komt.
Wat is het verschil tussen Elite en Professional?
Oh, toen ik het live zag vond ik het niet zo erg, maar hij maakt wijkt iets van zijn lijn af ja. Dom, hij had sowieso wel gewonnen denk ik, Christen begon te vroeg aan zijn sprint.quote:
Ok, dacht dat Elite eigenlijk gewoon CT, PRT en WT was.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Professional is WT of PRT. Elite zijn de continentale renners en clubrenners, zeg maar de niet -profs. Je hebt ook nog wel professionele crossers, die bij een professioneel cross team zitten.
Het is heel zorgwekkend. Minder renners betekent ook minder clubs en minder wedstrijden. Dat heeft ook weer effect op het aantal renners. Vicieuze cirkel waar het Nederlandse wielrennen in terecht komt.
Het is een dure en tijdsintensieve sport. Bij de jeugd, nieuwelingen en junioren vooral ook voor de ouders. Materiaal is tegenwoordig best belangrijk. Fatsoenlijke carbon fiets met carbon wielen ben je zo ¤ 10k kwijt. En dan nog alle andere spullen die je nodig hebt en dingen die slijten.
Dan de wedstrijden. De tijden dat er elke week een wedstrijd in de buurt was zijn wel voorbij. Jeugdrenners uit Zeeuws-Vlaanderen koersen in Limburg, Gelderland en weet ik waar bijvoorbeeld. Reistijd, brandstof en de tijd dat je daar bent.
En de tijd en moeite die je erin steekt en de dingen die je moet laten. Veel junioren en nieuwelingen leven, eten en trainen al zo ongeveer als profs. Ga je daar niet in mee, dan wordt presteren lastig en is de lol er zo vanaf.
Maximale verkoopprijs en/of wat zwaarder minimum gewicht.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
10k voor een kinderfiets is ook absurd. Eigenlijk zou dat verboden moeten worden.
Maximale verkoopprijs, lastig denk ik. Zwaarder minimum gewicht kan wel, maar dan moet dan internationaal, anders heb je ook alweer een aparte fiets nodig voor Nederland en eentje voor het buitenland.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maximale verkoopprijs en/of wat zwaarder minimum gewicht.
Of in Nederland houdt de bond fietsen waar je dan contributie voor betaald en die je kan leasen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maximale verkoopprijs, lastig denk ik. Zwaarder minimum gewicht kan wel, maar dan moet dan internationaal, anders heb je ook alweer een aparte fiets nodig voor Nederland en eentje voor het buitenland.
Dat zou nog wel kunnen, ja. Voor ouders die niet meteen de portemonnee kunnen/willen trekken, is dat ook nog wel een oplossing.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of in Nederland houdt de bond fietsen waar je dan contributie voor betaald en die je kan leasen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
HAHAHAHAHAHAHAHA
Dit zag echt niemand aankomen.
En Julius Johansenquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:00 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Op Vegard Stake Laengen na is dat zeker niet uitgesloten.
Schitterende stadquote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik vind ¤25.000 niet heel veel geld om als etappeplaats te fungeren
[ afbeelding ]
bron: website gemeente Terneuzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |