quote:Deis een 35 km² groot natuurgebied in de gemeente Steenwijkerland in het noordwesten van de Nederlandse provincie Overijssel. Het is een Natura2000 gebied en deel van Nationaal Park
-Wieden. Staatsbosbeheer is beheerder van het overgrote deel.
Jazekerquote:
Jan Pelleboer…quote:Op maandag 14 juli 2025 17:12 schreef Bargehassus het volgende:
Welke bekende weerman gaf in zijn weerbericht het weer een rapportcijfer?
Dat is 'em.quote:
Correct…quote:Op maandag 14 juli 2025 18:04 schreef Bargehassus het volgende:
Ja, het is in Zuid-Tirol maar ik denk dat je een specifiekere naam zoekt.
Nee, specifieker…quote:
Dat ken ik alleen als bronwater…quote:Op maandag 14 juli 2025 18:55 schreef Bargehassus het volgende:
Oh wacht... iets met Pellegrino of zo?
Pelleboer, Pellegrino, bergachtig gebied, bronwater. Gokje waard.quote:
quote:is een neologisme dat wordt gebruikt om een Alpengebied in de Dolomieten in Noord-Italië te beschrijven, verdeeld over de Italiaanse provincies Belluno , Zuid - Tirol en Trentino. Het gebied ontleent zijn naam aan zijn inwoners, het
-volk , een Romaans -sprekende etnische groep. Hun taal wordt over het algemeen beschouwd als een Reto-Romaanse taal , hoewel er een wetenschappelijk debat is of het deel uitmaakt van een breder Noord-Italiaans dialectcontinuüm .
Ooit werd je na 10 minuten gekielhaald.quote:
Ja, dat vind ik ook.quote:
Dat betekent meestal dat men het niet weet.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 07:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Op mijn laatste post met een hint kwam geen enkele response;
Meestal, dus kennelijk niet altijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:09 schreef DTF het volgende:
[..]
Dat betekent meestal dat men het niet weet.
Een kiwi.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meestal, dus kennelijk niet altijd.
Maar goed, on with the show en een nieuwe vraag:
Onder welke naam kennen we de 'harige lychee' beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |