SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik ben verpest. Ik lees neuken in de keuken en denk aan "help ik zit vast in de oven", vroeger dacht ik gewoon aan een keukentafel.
Gelukkig gingen mn gedachten daarna door naar de heks die Grietje in de oven gooit. Een stuk onschuldiger
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nou jaquote:![]()
Pakje shag kost al iets van 11 euro hoorde ik laatst. Ligt eraan hoeveel je rookt uiteraard.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben verpest. Ik lees neuken in de keuken en denk aan "help ik zit vast in de oven", vroeger dacht ik gewoon aan een keukentafel.
Gelukkig gingen mn gedachten daarna door naar de heks die Grietje in de oven gooit. Een stuk onschuldiger![]()
![]()
Heel apart idd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:49 schreef JellyBelly. het volgende:
Waarom post altijd door een slotje heenDon't follow me. I am lost too
@sp3cquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:49 schreef JellyBelly. het volgende:
Waarom post altijd door een slotje heenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Maar nu heb je dus een dikke leasebak?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als ik niet gestudeerd had had ik ook een dikke auto kunnen kopen![]()
![]()
Silence..Don't follow me. I am lost too
Amyquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Gelukkig gingen mn gedachten daarna door naar de heks die Grietje in de oven gooit. Een stuk onschuldiger![]()
![]()
@spec heeft 0 posts dus dit statement klopt nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zeg jij het maar.quote:Don't follow me. I am lost too
Menschen..Don't follow me. I am lost too
Volgens mij kost shag wel 25 euro per pakjequote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nou ja![]()
Pakje shag kost al iets van 11 euro hoorde ik laatst. Ligt eraan hoeveel je rookt uiteraard.![]()
![]()
Maak je drukquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:49 schreef JellyBelly. het volgende:
Waarom post spec altijd door een slotje heen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hmm dus als ik meer geld over wil houden moet ik beginnen met roken en daarna weer stoppen, het is het proberen waard
Holy shit.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:52 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij kost shag wel 25 euro per pakje
Wie betaald dat nog
Don't follow me. I am lost too
O is dat de manierquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm dus als ik meer geld over wil houden moet ik beginnen met roken en daarna weer stoppen, het is het proberen waard
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ah, ja, dat was de moeite van een studie wel waard danquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hahah nee. Wel een dikke lening bij duo![]()
![]()
En je eet ook minder, ik doe met je meequote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm dus als ik meer geld over wil houden moet ik beginnen met roken en daarna weer stoppen, het is het proberen waard![]()
Minder of geen vlees meer.
Scheelt bakken vol geld..Don't follow me. I am lost too
Lekker weer boodschappen gedaan in Duitsland.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Alhoewel ik mag gratis met het OV (de bus) dus eigenlijk heb ik gewoon een dikke bak met een chaffeurquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ja, dat was de moeite van een studie wel waar dan![]()
![]()
Gewoon geheelonthouding, scheelt nog meerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:54 schreef RedShoe het volgende:
Minder of geen vlees meer.
Scheelt bakken vol geld..![]()
![]()
Ik krijg bijna medelijden met ze..quote:Don't follow me. I am lost too
Water en brood...quote:Don't follow me. I am lost too
Patserquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alhoewel ik mag gratis met het OV (de bus) dus eigenlijk heb ik gewoon een dikke bak met een chaffeur![]()
![]()
Lees: sigaretten gescoord.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker weer boodschappen gedaan in Duitsland.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gelukkig heb ik net een fles rum gehaald en rook ik nietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Shag gehaald paar flesjes rum duitse maccie staatskas weer goed aangespekt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook prive of alleen woon/werk?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alhoewel ik mag gratis met het OV (de bus) dus eigenlijk heb ik gewoon een dikke bak met een chaffeurUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Goedkoper dan vlees..quote:Don't follow me. I am lost too
@kree wélquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net een fles rum gehaald en rook ik nietProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Uitvaart van opa mogen we nog 1400 op bijleggen dus dat valt ook tegenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
Stoppen met leven, dan bespaar je pas geld![]()
Braadworst is vaak wel goedkoop.quote:
En supervet.Don't follow me. I am lost too
Win win situatie dusquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Braadworst is vaak wel goedkoop.
En supervet.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Goeie reden om een glas rum in te schenkenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dit ja en als nabestaanden een "leuke" uitvaart willen, is dat voor hun eigen rouwproces en dan betalen ze het maar lekker zelf.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ze tyfen mij maar bij het grofvuil als het zo ver isTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nou ja, je woont op Zuid dus gewoon de straat op.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ze tyfen mij maar bij het grofvuil als het zo ver is
Is nog een verassingquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ze tyfen mij maar bij het grofvuil als het zo ver is![]()
![]()
Ik heb iig weer de goeie rum, niet die goedkope troepDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb zojuist een tafelvoetbalpotje gewonnen terwijl ik in mijn eentje speelde tegen 2 tegenstanders
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gefeliciteerd nu mag je een sticker!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb zojuist een tafelvoetbalpotje gewonnen terwijl ik in mijn eentje speelde tegen 2 tegenstanders![]()
Ik speel ook altijd tegen tegenstandersquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb zojuist een tafelvoetbalpotje gewonnen terwijl ik in mijn eentje speelde tegen 2 tegenstanders![]()
![]()
Laat mij raden de prijs was een pak bstgnkknquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb zojuist een tafelvoetbalpotje gewonnen terwijl ik in mijn eentje speelde tegen 2 tegenstandersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het gaat erom dat ik met een man minder speelde. Dat verdiend op zijn minst een sticker of een doos bastognekoekenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ohnoesquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Uitvaart van opa mogen we nog 1400 op bijleggen dus dat valt ook tegen![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik droom om toch ooit nog naar een WK te kunnen en dit lijkt me de snelste routeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat dacht je van een Bastognekoeken-sticker?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik met een man minder speelde. Dat verdiend op zijn minst een sticker of een doos bastognekoeken![]()
ik heb de goedkope troepquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:00 schreef drakin het volgende:
Ik heb iig weer de goeie rum, niet die goedkope troepOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan is mijn leven compleetquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Bastognekoeken-sticker?
gecondoleerd Koekiequote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Uitvaart van opa mogen we nog 1400 op bijleggen dus dat valt ook tegen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey mister D.quote:Bent u verdwaald?
Oh man wat klinken m'n speakers goed
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Nice.quote:
Welke heb je.
Ik ga nieuwe koptelefoon kopen. De oude is gesneuveld.Don't follow me. I am lost too
Dat vind ik een schitterend gebaarquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:12 schreef JellyBelly. het volgende:
Wij gaan straks op @:StevenHyde een mini-bastogne eten bij de thee/koffie![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nice.
Welke heb je.
Ik ga nieuwe koptelefoon kopen. De oude is gesneuveld.
Heb een set Synthese Floating II Speakers gekregen. Origineel waren ze prachtig zwart, maar die gast dacht "ze zijn in het paars wat gaver"
Echt een gruwelijk goede set speakers aan een lekkere high-end Yamaha
Welke koptelefoon wil je halen?Well, life can be a riot
dit boeit letterlijk niemand
dus bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Staan ze op spikes?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb een set Synthese Floating II Speakers gekregen. Origineel waren ze prachtig zwart, maar die gast dacht "ze zijn in het paars wat gaver"
Welke koptelefoon wil je halen?
Mooi setje. Ik vind de kleur niet verkeerd.Don't follow me. I am lost too
Er zitten voetjes onder. Maar heb ze verder niet verhoogd of iets. Vind at ook niet persé nodig, het is maar m'n woonkamerquote:
Well, life can be a riot
Mooi man. En ik vind de paarse kleur ook gaver als ik eerlijk benquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke koptelefoon wil je halen?
Het heeft wel wat dat paarse. Het misstaat ze niet in ieder geval.Well, life can be a riot
Ja en dat was echt basic. Goedkoopste kist, 13 man kleinste zaal en opa had gewoon een uitvaartverzekeringquote:![]()
![]()
Ik ben van kleur in mijn huis. Dus dit zou ik prima vindenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:21 schreef Grotetijd het volgende:
Het heeft wel wat dat paarse. Het misstaat ze niet in ieder geval.
Een vriend van mij maakte zelf boxen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er zitten voetjes onder. Maar heb ze verder niet verhoogd of iets. Vind at ook niet persé nodig, het is maar m'n woonkamer
Ik had ooit een paar hier staan net zo groot als een Doodskist
Vonden mijn buren niet fijn
Niks mis mee idd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:21 schreef Grotetijd het volgende:
Het heeft wel wat dat paarse. Het misstaat ze niet in ieder geval.Don't follow me. I am lost too
Ik hou ook van kleur maar deze kleur komt er bij mij niet inquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ben van kleur in mijn huis. Dus dit zou ik prima vinden![]()
![]()
Pas maar op, we pakken je en vreten je met huid en haar op zijn wij hier welquote:
Ik zou knetter worden als ik de hele tijd tegen al die snoeren aan moest kijkenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke koptelefoon wil je halen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blijkbaar zat er ook een beveiliging in.
Gelukkig ook maar
Dat is wat minder jaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een vriend van mij maakte zelf boxen.
Ik had ooit een paar hier staan net zo groot als een Doodskist
Vonden mijn buren niet fijnBoze buren.
Scheelt dat dit plekje ontzettend goed is geïsoleerd (nieuwbouw) dus heb nog nooit iemand aan de deur gehad vanwege te harde muziek, zelfs niet toen ik hier nog repeteerde met een volwaardige band
Well, life can be a riot
Die snoeren word een oplossing voor gezochtquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou knetter worden als ik de hele tijd tegen al die snoeren aan moest kijken
Well, life can be a riot
EEn crematie is zo duur.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja en dat was echt basic. Goedkoopste kist, 13 man kleinste zaal en opa had gewoon een uitvaartverzekering
Maar bij een uitvaartverzekering zit toch alles in? Waarom moet je zoveel nog bijtalen dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach lieverd toch. ;* hoe oud is je opa geworden?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Thanks babe, ben inmiddels wel uitgejankt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik woonde toen in een achterbuurt. Van die blokken uit de jaren 50. Verschrikkelijk gehorig.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is wat minder jaBoze buren.
Scheelt dat dit plekje ontzettend goed is geïsoleerd (nieuwbouw) dus heb nog nooit iemand aan de deur gehad vanwege te harde muziek, zelfs niet toen ik hier nog repeteerde met een volwaardige bandDon't follow me. I am lost too
Nou blijkbaar niet volledig dekkend.. maakt verder niet uit hoor t komt wel goed maar ik dacht dat uitvaartverzekering afdoende was voor een basic uitvaartquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn crematie is zo duur.
Maar bij een uitvaartverzekering zit toch alles in? Waarom moet je zoveel nog bijtalen dan?![]()
ALs ik ergens de pest aan heb is het dat.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die snoeren word een oplossing voor gezocht
97quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach lieverd toch. ;* hoe oud is je opa geworden?![]()
Ook een ergernis van mij snoeren..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik ergens de pest aan heb is het dat.![]()
Gecondoleerd meisjequote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja en dat was echt basic. Goedkoopste kist, 13 man kleinste zaal en opa had gewoon een uitvaartverzekering![]()
![]()
Zo, dat is oudquote:
Dat moet het wel zijn volgens mij. IK heb ook zo verzekering zal het nog eens nakijken voor de zekerheid wat er bij zit danquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet volledig dekkend.. maakt verder niet uit hoor t komt wel goed maar ik dacht dat uitvaartverzekering afdoende was voor een basic uitvaartWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh god, als je 2x hoest dat je al *TIKTIKTIK* Hoort van een boze buurquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik woonde toen in een achterbuurt. Van die blokken uit de jaren 50. Verschrikkelijk gehorig.Herkenbaar.
Als ik bij m'n moeder op de slaapkamer op praatniveau zat keyboard te spelen werd dat na 5 minuten al afgekapt door een "AAHHHH GODVERDOMME" en 30 Seconden later een druk op de deurbel of het "wat zachter kon"
Nou waren dit sowieso zeikerds, maar toch.Well, life can be a riot
U go girl!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga straks even naar intratuin en de supermarkt. Even iets voor mijzelf kopen![]()
Zeker doenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga straks even naar intratuin en de supermarkt. Even iets voor mijzelf kopenEn gecondoleerd en vooral sterkte met het verlies van je opa deze dagen
Lastig ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh god, als je 2x hoest dat je al *TIKTIKTIK* Hoort van een boze buurHerkenbaar.
Als ik bij m'n moeder op de slaapkamer op praatniveau zat keyboard te spelen werd dat na 5 minuten al afgekapt door een "AAHHHH GODVERDOMME" en 30 Seconden later een druk op de deurbel of het "wat zachter kon"
Nou waren dit sowieso zeikerds, maar toch.
Ik kon de buren horen praten.
Die hele wijk is ondertussen al gesloopt. Was blijkbaar goedkoper dan renoveren (wat heel veel bewoners wouden).Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
Lijkt me heftig als dat dan gesloopt word. Mag aannemen dat de bewoners in kwestie wel een andere woning aangewezen krijgen?!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Lastig ja.
Ik kon de buren horen praten.
Die hele wijk is ondertussen al gesloopt. Was blijkbaar goedkoper dan renoveren (wat heel veel bewoners wouden).Well, life can be a riot
Ohja, dan blijven er 2 posts overquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige posts van kree heb ik niet gelezen![]()
![]()
Ik kreeg toen iets van 5000 gulden ofzo en een passende woning.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me heftig als dat dan gesloopt word. Mag aannemen dat de bewoners in kwestie wel een andere woning aangewezen krijgen?!
Op laatst woonde ik als enige nog in het blok.![]()
Stelletje tuig had praktisch alle ramen ingegooid van de woningen die leeg stonden.Don't follow me. I am lost too
5k en een passende woning is wel een mooie tegemoetkoming.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik kreeg toen iets van 5000 gulden ofzo en een passende woning.
Op laatst woonde ik als enige nog in het blok.![]()
Stelletje tuig had praktisch alle ramen ingegooid van de woningen die leeg stonden.Well, life can be a riot
Je zou er spontaan zin in popcorn van krijgenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ietsjes meer, maar was wel vermakelijk![]()
![]()
Het was natuurlijk te verwachten dat er een of andere mod tijdens het slotje zou gaan posten, dat is vroeger wel vaker gebeurdquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je zou er spontaan zin in popcorn van krijgenMaar ik had verwacht dat het @sp3c of @Nattekat zou zijn. ik ken die capuchon user niet. Blijft ook altijd weer grappig hoe niet-DTSers ineens weer hun plasje willen doen over dit spel
![]()
![]()
Ik vond het wel prima idd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
5k en een passende woning is wel een mooie tegemoetkoming.Don't follow me. I am lost too
Het houdt iedereen wel bezig jaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was natuurlijk te verwachten dat er een of andere mod tijdens het slotje zou gaan posten, dat is vroeger wel vaker gebeurdMaar ik had verwacht dat het @:sp3c of @:nattekat zou zijn. ik ken die capuchon user niet. Blijft ook altijd weer grappig hoe niet-DTSers ineens weer hun plasje willen doen over dit spel
![]()
Je kunt er de verhuizers mee betalen en eventueel kluswerk aan de nieuwe woning, zoals een nieuw behangetje.quote:![]()
Ik wilde het niet zeggenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
En nu heb ik er al weer te veel tijd aan besteed en ga weer aan het werk![]()
![]()
Mijn zwager had een klein vrachtwagentje, dus dat scheelt al geld.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt er de verhuizers mee betalen en eventueel kluswerk aan de nieuwe woning, zoals een nieuw behangetje.Don't follow me. I am lost too
Gewoon alles zelf doen.Don't follow me. I am lost too
Zo weer F1 kijken.Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
Met zijn alleeeeehDon't follow me. I am lost too
Geniet ervanquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ben al lang blij dat die kerel nu ook met mij naar Duitsland wil.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgende keer de buurman ontvoeren en daar achterlatenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben al lang blij dat die kerel nu ook met mij naar Duitsland wil.
Uw ADH vitamine Worst
Alonso..Don't follow me. I am lost too
Goed idee.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgende keer de buurman ontvoeren en daar achterlatenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In het zwarte woud..Don't follow me. I am lost too
ColapintoDon't follow me. I am lost too
Alaves wonderspits van Heerenveen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
WunderbarDon't follow me. I am lost too
![]()
![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
Max3Don't follow me. I am lost too
That's what she saidquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
We kunnen hier wel een goede D. Gebruiken![]()
![]()
GoDon't follow me. I am lost too
Westquote:Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee hoe lang ik het volhoudquote:
Het klinkt natuurlijk wel als iets dat je niet wil missen
![]()
Ligt aan de mate van FOMOquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang ik het volhoud
Het klinkt natuurlijk wel als iets dat je niet wil missen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik vooral met sterke drank, dus daar blijf ik vanafquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja gewoon lekker bij bier houdenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb ik vooral met sterke drank, dus daar blijf ik vanaf![]()
Wat gaan we eten?Don't follow me. I am lost too
Weer lasagne
![]()
![]()
Yepquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Meet gaat nog wel door he ? Poosje afwezig geweest![]()
![]()
Zo lekker niet koken dochter kwam me halen om asperges te gaan eten.
Was lekker maar ik blijf het te duur vinden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen overdag, SWJ gooit in de avond alle kroegen dicht.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Meet gaat nog wel door he ? Poosje afwezig geweest
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ben je er ook 🐝 ?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Meet gaat nog wel door he ? Poosje afwezig geweestIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Zoem zoemquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat ik zoveel gedronken heb dat ik echt wazig begon te zien dat is me nooit overkomenquote:
Wel van andere genotsmiddelen maar morgen ga ik gewoon voor de koude paters![]()
![]()
Dat lijkt me inderdaad het bestequote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat ik zoveel gedronken heb dat ik echt wazig begon te zien dat is me nooit overkomen
Wel van andere genotsmiddelen maar morgen ga ik gewoon voor de koude paters![]()
![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uber 18 euro van station naar huis, voor een keertje wel te doenUw ADH vitamine Worst
Jaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:13 schreef Harrie het volgende:
Morgen om deze tijd ziet de wereld een stuk anders uit
dat is pas na 2100 uur verwacht ik maar ik ben de laatste tijd niet meer zo scherp met inschattenquote:![]()
Om 15:10 lig ik al zo op die pianoquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is pas na 2100 uur verwacht ik maar ik ben de laatste tijd niet meer zo scherp met inschatten.
Jij bent ook een echte heldquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Om 15:10 lig ik al zo op die piano.
![]()
Jij kunt op een piano liggen die er niet meer staat dat is 100% Baas![]()
![]()
Die is weg hequote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gvdquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jij bent ook een echte held![]()
Jij kunt op een piano liggen die er niet meer staat dat is 100% Baas
@Kissingbird doet er dan een bommetje opquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb het heel goed gelezenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat staat gewoon in onze meetprogramma he![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Denkbeeldige of hij neemt gewoon 1 meequote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jij bent ook een echte held![]()
Jij kunt op een piano liggen die er niet meer staat dat is 100% Baas
Uw ADH vitamine Worst
Maak jij er dan een filmpje van?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Kissingbird doet er dan een bommetje opProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ga voor dat laatstequote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Denkbeeldige of hij neemt gewoon 1 mee
Killem is gewoon een Baas![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hack de camera’s wel op het station
Iedereen weet dat je uiteindelijk toch naar de meet komt.
VolDon't follow me. I am lost too
Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: