Hoe heb je het werkende gekregen op de tablet?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:12 schreef pmponer het volgende:
So! Harde woorden, @:Mylene zal eens zien hoe ik dat op de tablet kan kijken.
app downloaden en telefoonnr koppelen, daarna op de url geklikt (werkt ook gewoon op windows in de webversie van telegram)quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoe heb je het werkende gekregen op de tablet?
Ik kijk het wel gewoon op de telefoon.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:51 schreef pmponer het volgende:
[..]
app downloaden en telefoonnr koppelen, daarna op de url geklikt (werkt ook gewoon op windows in de webversie van telegram)
Dit is gewoon de laatste extra van deze week toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:45 schreef pmponer het volgende:
Dat is een oude zo te zien. Helaas, heeft Dennis toch dingen voor elkaar gekregen.
ja ik zat kennelijk naar een oude stream op twitch te kijken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:17 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dit is gewoon de laatste extra van deze week toch?
https://www.twitch.tv/videos/2471628714?filter=all&sort=time
Maak geen fouten, download niet de app van Schouten!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:36 schreef prievieleezjuh het volgende:
Niet catenaccio, niet kerstboom, maar het Dennis Schouten-systeem: Bekijk deze YouTube-video
Ush!
quote:In een tijd waarin de grens tussen satire en realiteit al lang verdwenen is, staan we op de drempel van wat ongetwijfeld de clash der titanen wordt: Tukkertje Lorenzo (of is het toch Sterre of Sterenzo?) neemt het op tegen niemand minder dan Johan Pieters.
Onlangs werd in de show bekendgemaakt dat Dennis Schouten gaat vechten tegen Jan Roos. Maar het blijft niet bij dit gevecht. Tukkertje Lorenzo staat binnenkort dus lijnrecht tegenover de zeer sterke Johan Pieters. Maar onderschat Tukkertje niet. Hij is namelijk al serieus begonnen: "Johan Pieters, ik heb net mijn eerste bokstraining gehad."
Dat is dus pas één training. Wat een voorbereiding. Rocky trainde in Siberië, Lorenzo had drie kwartier met een stootkussen in een buurthuis. Maar goed, hij is zelfverzekerd, want: "Ik zal je vast zeggen: je gaat niet easy winnen van mij." En dan volgt de echte klap, een uppercut van zelfvertrouwen: "Ik denk namelijk dat je helemaal niet gaat winnen."
Tukkertje geeft een tip aan Johan Pieters
Bam. Poëtischer dan Shakespeare op speed. En met de dreiging van een man die net zijn eerste jab heeft uitgedeeld aan een bokszak die al vijf jaar doof is. Tukkertje sluit af met een tip voor Johan. "Ik zou als ik jou was maar lekker hard gaan trainen, want het wordt een lastige pot voor je, jongen."
Laat het duidelijk zijn: sportgeschiedenis wordt hier niet geschreven. Hoogstens een boete wegens geluidsoverlast.
https://roddelpraat.nl/jo(...)-tegen-elkaar-boksen
hEt nIeuWE syStEem.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:19 schreef RipCity het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOP
https://nieuws.nl/enterta(...)n-roos-voor-opruiing
Wat een clowns.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:19 schreef RipCity het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOP
https://nieuws.nl/enterta(...)n-roos-voor-opruiing
Jawel hoor, via Telegram.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:12 schreef Discombobulate het volgende:
De extra lukt niet meer om te delen nu?
Linkje?quote:Op maandag 9 juni 2025 00:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
Jawel hoor, via Telegram.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Mylene op 09-06-2025 13:25:12 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
quote:Op maandag 9 juni 2025 15:14 schreef Zipportal het volgende:
Johan is coming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPAppears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
quote:Op maandag 9 juni 2025 15:14 schreef Zipportal het volgende:
Nog wel steeds de extra op YouTube dus. Ik speciaal Telegram daarvoor downloaden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Whatsapp, telegram, signal, element, threema je moet connected zijn weet je.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nog wel steeds de extra op YouTube dus. Ik speciaal Telegram daarvoor downloaden...
van Blackberry tot Iphone?quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Whatsapp, telegram, signal, element, threema je moet connected zijn weet je.
Altijd nog handig voor de vendors van mitamientjes.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nog wel steeds de extra op YouTube dus. Ik speciaal Telegram daarvoor downloaden...
Precies, je kan echt alles makkelijk krijgen, met tikkie betalen en de volgende dag in huis.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Altijd nog handig voor de vendors van mitamientjes.
Heb je er een lekker fapje op gedaan?quote:
Hopelijk is Romeetje bij d'r positieven gekomen en ziet ze het niet zitten om een kind van Dennis op de wereld te zetten en de zorg alleen te moeten dragenquote:
Henk had nog nooit gehoord van Roddelpraat en schoof alleen aan omdat hij Jan kon. Dat was duidelijk zichtbaarquote:Op donderdag 19 juni 2025 09:09 schreef Paul het volgende:
Apart dat Henk Krol er zat, volgens mij vond hij het niet zo
en Jan was gisteren extra op dreef en scheldend, arme manquote:Op donderdag 19 juni 2025 09:30 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Henk had nog nooit gehoord van Roddelpraat en schoof alleen aan omdat hij Jan kon. Dat was duidelijk zichtbaar
Op telegram & co ook niets.. Jammer.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:25 schreef pmponer het volgende:
is het afgelopen met de extra's?
ik zie bij zipportal alleen een deleted wit vak
Telegram staat ie nu wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
inderdaad, die kan best wat hebben. Hij past wel tussen Jan en Roos af en toe in de maffe bende.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ziggy vond ik een erg leuke tafelgast, die mag wel vaker meedoen.
11 juliquote:Op zondag 29 juni 2025 15:06 schreef Discombobulate het volgende:
Wanneer gaan ze boksen? Dat lijkt me wel heel grappig om te zien.
Even zoeken in YT opquote:Op zondag 29 juni 2025 11:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ziggy vond ik een erg leuke tafelgast, die mag wel vaker meedoen.
Op YouTube ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:13 schreef J83 het volgende:
Wel bijzonder dat alle Extra's gewoon op Twitch te bekijken zijn, goede beeldkwaliteit ook!
Dat is de eerdere aflevering met Ziggy neem ik aan? Die ga ik op een later moment ook wel even bekijken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:56 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Even zoeken in YT op
"Jan Roos hater Ziggy te gast & Marco Borsato slachtoffer belt Dennis Schouten"
Ja dat is de eerste afleveringquote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is de eerdere aflevering met Ziggy neem ik aan? Die ga ik op een later moment ook wel even bekijken.
quote:VI-presentator Wilfred Genee en RoddelPraat-presentator Dennis Schouten trokken jarenlang met elkaar op. Tot Wilfred tijdens een radio-uitzending een geheim van Schouten verklapte. Toen ging het flink mis tussen de twee.
Dennis, die mee zou doen aan Expeditie Robinson, had zijn vriend in vertrouwen genomen en verteld dat hij gevraagd was voor het programma. Wilfred ging hier vervolgens mee aan de haal, waardoor Schouten een fikse boete boven het hoofd hing. De kandidaten van het RTL-programma moeten hun deelname namelijk strikt geheim houden.
Schouten – zoals we hem kennen – wilde meteen, toen hij het hoorde, contact opnemen met Wilfred. Toen de VI-man zijn telefoon vervolgens niet opnam, besloot Dennis hem met de grond gelijk te maken via de app: "Ik naar hem gestuurd: ‘Judas, klootzak, mongool, idioot.’ Alles wat je maar kunt bedenken."
Vanaf dat moment begon het moddergooien, en tot op de dag van vandaag is daar nog geen einde aan gekomen. Dennis staat op de zwarte lijst van VI, en Genee wordt af en toe besproken in het YouTube-programma van Schouten. Van vriendschap lijkt dus absoluut geen sprake meer te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:20 schreef Zipportal het volgende:
Dennieboy komt ook steeds meer uit het kastje hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPEerst dat gedoe over poppers met Henk Krol waarbij ie zo rood als een tomaat werd, vorige week die vraag aan Ziggy hoe Marokkaanse jongens in bed zijn en nu dat hele verhaal over scheren van de bilstreek (en natuurlijk de roze discoavond als thema voor zijn verjaardag)
![]()
Dan vergeet je nog dat ie twee zoenende mannen wel iets ruigs vindt hebben en twee zoenende vrouwen vindt ie maar smerig om te zienquote:Op zondag 6 juli 2025 15:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dennieboy komt ook steeds meer uit het kastje hèEerst dat gedoe over poppers met Henk Krol waarbij ie zo rood als een tomaat werd, vorige week die vraag aan Ziggy hoe Marokkaanse jongens in bed zijn en nu dat hele verhaal over scheren van de bilstreek (en natuurlijk de roze discoavond als thema voor zijn verjaardag)
En zijn vriendin moet gewoon een shirtje aan in bedquote:Op zondag 6 juli 2025 17:08 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dan vergeet je nog dat ie twee zoenende mannen wel iets ruigs vindt hebben en twee zoenende vrouwen vindt ie maar smerig om te zien
quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:20 schreef Zipportal het volgende:
Nieuwe systeem godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Blijkbaar heeft hij de smaak te pakken:quote:
Dat wint Rubberen Robbie met gemakquote:Rob Goossens en Dennis Schouten doen mee aan Boxing Influencers
Rob Goossens en Dennis Schouten nemen het tegen elkaar op in Boxing Influencers. Videoland maakt woensdag bekend dat de twee op 5 oktober in de ring staan tijdens het jaarlijkse boksevenement.
In een persconferentie wordt door de streamingsdienst bekendgemaakt welke namen uit de entertainmentwereld meedoen. Zo neemt Sem van Dijk het op tegen Davy de Munk, Boer Ayoub tegen Rarko en staat Melvin Manhoef tegenover Roy Meyer.
Sem van Dijk, de zoon van Xander de Buisonjé en Wendy van Dijk, zou oorspronkelijk in november meedoen aan het boksevenement, maar moest zich toen afmelden vanwege een breuk in zijn ribben die hij had opgelopen tijdens het trainen.
Eerder werd door Videoland aangekondigd dat Dave Roelvink, René Watzema, Oussama, Dietim, Vic 9 en Goudtje meedoen aan het knock-outtoernooi om kans te maken op een prijzenpot van 100.000 euro.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Jan Roos heeft een hele foute video van Dennis in handen gekregen. Dennis Schouten maakt bekend tegen wie hij gaat vechten bij Boxing Influencers
quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:03 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
gaat er nog iemand kijken in Arnhem vanuit het fok forum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Ruiken jullie net als Dennis aan je ontlasting om te kijken of er bloed in zit? (quote:Op zondag 6 juli 2025 15:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dennieboy komt ook steeds meer uit het kastje hèEerst dat gedoe over poppers met Henk Krol waarbij ie zo rood als een tomaat werd, vorige week die vraag aan Ziggy hoe Marokkaanse jongens in bed zijn en nu dat hele verhaal over scheren van de bilstreek (en natuurlijk de roze discoavond als thema voor zijn verjaardag)
https://www.rtl.nl/boulev(...)at-onwel-eerste-hulpquote:Dennis Schouten (29) is hard aan het trainen. De 'Roddelpraat'-presentator bereidt zich voor op zijn deelname aan 'Boxing Influencers', maar een bokswedstrijd tegen collega Jan Roos (48) voor hun online show liep uit de hand. Dennis is na afloop naar de eerste hulp gebracht
Op Instagram laat Roddelpraat weten dat Dennis onwel is geworden na het gevecht met Jan. Zo pent het YouTube-kanaal: 'Een uur na zijn verrassend verlopen bokswedstrijd tegen Jan Roos is Dennis naar de eerste hulp gebracht, nadat hij zich niet goed voelde.' Inmiddels gaat het beter met Dennis. Hij is weer volledig bij kennis en ligt volgens het kanaal 'uit te rusten in bed'.
Dennis reageert zelf ook op Instagram. 'Alles is weer onder controle', laat hij zijn volgers weten. Ook meldt hij dat hij een hersenschudding heeft opgelopen tijdens het gevecht met zijn collega.
Dat is toch niet heel verrassend?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:45 schreef ISVV het volgende:
Jan lijkt, verrassend genoeg, van Dennis gewonnen te hebben. Desalniettemin ben ik benieuwd naar de beelden.
Dat is absoluut niet verrassend nee, ik was sarcastischquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is toch niet heel verrassend?
Met een beetje pech had ie er sowieso heel anders uitgezien, die klap van OJ op het achterhoofd was echt niet zonder risico'squote:Op woensdag 16 juli 2025 18:57 schreef BillDauterive het volgende:
Dirkie zit er toch iets anders uit dan ik dacht.
nA DE vaKaNTiE.quote:Op zondag 13 juli 2025 07:28 schreef Oliver23 het volgende:
Vandaag kwam voor de donateurs ook Jan Reviews weer terug?
Huh, wat is dit? Ik dacht dat ik de recente aflevering al gezien had van vorige week? Die van vandaag moet ik nog, maar dat is niet deze?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:06 schreef Nober het volgende:
Misschien komt die partij tegen Luske er ook nog eens.
Bekijk deze YouTube-video
Daarna Andries, aan tegenstanders ligt het eigenlijk niet.
Jan tegen de broer van Dennis ook een wereldpartij... wel zonder boksbeugel.
Is 'm al verbodenquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:05 schreef Mani89 het volgende:
Wat waren deze irritante edits met allemaal belegen shitmemes elke 5 seconden?
Ik zit nu even te kijken, maar dit kan echt niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:04 schreef ISVV het volgende:
[..]
Met een beetje pech had ie er sowieso heel anders uitgezien, die klap van OJ op het achterhoofd was echt niet zonder risico's
Buiten zo'n actie van OJ moet je het denk ik ook weer niet overdrijven hoor. We zijn best wel in staat het eea te incasseren.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is mij een raadsel waarom er überhaupt mensen aan deze circusact van dhr. Schouten meedoen? Ik kan mij niet voorstellen dat er serieus geld mee gemoeid is. Je zet je gezondheid op het spel voor niks. Ik neem aan dat ze bij dat Boxing Influencers op zijn minst een serieuze scheidsrechter inhuren en goed betalen.
Dit gezegd hebbende zou ik de beelden van Tukkertje Lorenzo vs Johan Pieters wel willen zien.
Zo lekker is het niet hoor voor de hersenpan om knockout geslagen te worden. Jan zag lichtflitsen, Dennis is afgevoerd naar de eerste hulp en kan zich niet alles meer herinneren. In de paar beelden die we gezien hebben waren meerdere klappen op het achterhoofd en een incapabele scheidsrechter te zien. Tel uit je winst.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Buiten zo'n actie van OJ moet je het denk ik ook weer niet overdrijven hoor. We zijn best wel in staat het eea te incasseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Dat vroeg ik me ook af. Dennis zelf? Het is heel slecht ge-edit in ieder geval.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:05 schreef Mani89 het volgende:
Wat waren deze irritante edits met allemaal belegen shitmemes elke 5 seconden?
quote:Sieneke verbijstert: 'Ze gaat Frans Bauer-roddels wéér uit de weg'
Lijkt me inderdaad dat klappen op je hoofd niet aan te raden zijn als je al wat broos bent daar boven mede door een tia. Die die kreeg toen 'ie 23 was.. Weet niet of 'ie de risico's hiervan overziet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:31 schreef pmponer het volgende:
Tja, kroeghoeken op 9 vierkante meter, brengt nu eenmaal risico's met zich mee.
Ik snap sowieso niet dat Dennis mee kan/mag doen (met influencer boxing) hij heeft iig al 1 tia gehad volgens mij.
Ik zou als ik Melvin Manhoef was daar toch echt mee uitkijken.
De extra weer alleen in telegram?
Die gast wilde toch dootquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is mij een raadsel waarom er überhaupt mensen aan deze circusact van dhr. Schouten meedoen? Ik kan mij niet voorstellen dat er serieus geld mee gemoeid is. Je zet je gezondheid op het spel voor niks. Ik neem aan dat ze bij dat Boxing Influencers op zijn minst een serieuze scheidsrechter inhuren en goed betalen.
Dit gezegd hebbende zou ik de beelden van Tukkertje Lorenzo vs Johan Pieters wel willen zien.
Zou kunnen, maar ik neem aan dat er wel contracten onder liggen bij influencer boxing die maken dat je een boete krijgt als je je terug trekt. Het is denk ik niet zo makkelijk als gewoon in de wilde weg wat roepen omdat je een boek wilt verkopen ofzo.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:08 schreef Grotetijd het volgende:
Is het niet gewoon een publiciteitsstunt? Net als dat het "ik wil dood" van Dennis schijnt te zijn?
Het kanaal is helaas verwijderdquote:Op vrijdag 27 juni 2025 02:13 schreef dikkedaniel het volgende:
De extra staat gewoon netjes op tijd elke week op dit Twitch kanaal hoor:
https://www.twitch.tv/roddelpraatextra/v/2496515217?sr=a
Niets mis mee.
komt vandaag online voor de betaalmensjesquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:48 schreef Vatta het volgende:
Wanneer is dat boksen nou ergens te zien? Op telegram staat ook niks.
Vanavond vanaf 18:00 uur in het "prachtige" systeemquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:48 schreef Vatta het volgende:
Wanneer is dat boksen nou ergens te zien? Op telegram staat ook niks.
Zit nu op Kick inderdaad, staat ook in de beschrijving op het oude Twitch kanaal. Maar de bokswedstrijd staat er nog niet op. Maar die video valt volgens mij ook een beetje tegen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze zitten nu op kick, geloof ik.
De eerste die zich terug trok was Filemon Wesselink maar dat was nog geen influencer boksen, hij ging het zijn tegenstander Ajouad El Miloudi wel vertellen zijn ook beelden van, Ajouad was niet blij met het nieuws.quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:23 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik neem aan dat er wel contracten onder liggen bij influencer boxing die maken dat je een boete krijgt als je je terug trekt. Het is denk ik niet zo makkelijk als gewoon in de wilde weg wat roepen omdat je een boek wilt verkopen ofzo.
Zelfs de lokale omroep van Nibbixwoud zou zich er nog voor schamenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:21 schreef Oliver23 het volgende:
Wat een fiasco wat de extra van het boksen….
ok, maar daar hingen geen sancties op dan?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:28 schreef Nober het volgende:
[..]
De eerste die zich terug trok was Filemon Wesselink maar dat was nog geen influencer boksen, hij ging het zijn tegenstander Ajouad El Miloudi wel vertellen zijn ook beelden van, Ajouad was niet blij met het nieuws.
Die zag ik deze week opduiken als vrouw in een vlog van Koetlife op de kermis in Tilburg..quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:21 schreef Oliver23 het volgende:
Wat een fiasco wat de extra van het boksen….
Tukkertje kwam niet opdagen
Roze maandag natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die zag ik deze week opduiken als vrouw in een vlog van Koetlife op de kermis in Tilburg..
Rare wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Bekijk deze YouTube-videoquote:Alex Soze, is bekend van zijn online video’s. Hij schreeuwt, maakt dingen stuk en treitert agenten. Alles voor de kijkcijfers. In de rechtszaal is hij een heel andere man, die de rechter smeekt om hulp.
„Hij zei, ik moet stoppen met drinken want ik kan het niet meer uitleggen aan mijn kinderen. Geef mij behandeling”, vertelt Sander.
Nauwelijks twee dagen na zijn veroordeling tot 17 maanden gevangenisstraf, filmt Alex Soze zichzelf in een vliegtuigstoel.
Een dag later post hij een video van zichzelf bij een zwembad in Dubai, waar hij opgewekt push-ups doet. „Dat strook dus niet met ik wil heel graag behandeling. Dan zit je daar gewoon een toneelstukje op te voeren”, concludeert Sander droog.
Soze wordt veroordeeld voor een mishandeling, op een terras midden op het Poeleplein. Op bewakingsbeelden is te zien hoe hij in de binnenstad van Groningen zonder waarschuwing een man knock-out slaat. Het lijkt een aanval op bestelling.
Volkszanger Frank van Etten kijkt via FaceTime mee en maakt kort na de klap 2.000 euro over aan Soze. Voor de rechtbank is er geen twijfel, dit is een mishandeling in opdracht.
De vlogger vlucht naar Dubai in de hoop zijn straf te ontlopen, maar daar wordt hij al snel opgepakt.
Het land wordt steeds strenger voor criminelen die nog een straf hebben openstaan. Onder druk van onder andere de Europese Unie. „Dubai was een soort piratennest, maar daar is nu wel wat aan het veranderen”, zegt Sander.
Soze wacht nu op een beslissing van de rechter in Dubai over zijn uitlevering. „De rechter moet binnen twee maanden uitspraak doen,” zegt Sander.
Radio Ramkraak is de gezamenlijke misdaadpodcast van Leeuwarder Courant en Dagblad van het Noorden.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:50 schreef Zipportal het volgende:
Dacht dat die chick op 4:31 de ronde miss was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Ik moest tijdens hun wedstrijd onwillekeurig denken aan de Flodder-aflevering waarin Zoon Kees moet boksenquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:52 schreef Vatta het volgende:
Ik zie die Rob nog wel winnen van Dennis. Dit leek toch werkelijk nergens op. Heel druk met zijn benen in de weer als een ballerina, die handen en armen gaan overal heen behalve waar ze moeten zijn. Op de muil van Jan.
Ja tegen de grote Victor Reinier leggen Dennis, Jan, de editer/memer, Rob en zelfs Bender de transgender het ook af.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik moest tijdens hun wedstrijd onwillekeurig denken aan de Flodder-aflevering waarin Zoon Kees moet boksen
Mooi ook dat Dennis na afloop amper nog wist wie hij is of waar ie was
Ja, heel netjes. Goed naar het lichaam ook alvorens hoofd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 06:38 schreef pmponer het volgende:
Bender zag er wel goed uit, echt het event gered
Niet waar. Die ene man wiens naam ik niet meer weet was nog zinlozer. Hij was blond en begin 40.quote:
De familie Bellingaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:33 schreef Discombobulate het volgende:
Wie willen we eigenlijk graag als gast zien?
Ziggyquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:33 schreef Discombobulate het volgende:
Die deed het erg leuk, maar ik wil Rogier er graag een keer naast hebbenquote:
Vind het meestal leuker zonder gast.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:33 schreef Discombobulate het volgende:
Eigenlijk is een gast in het midden niet ideaal voor de flow van een aflevering, want er zijn maar weinig gasten waar Jan zichzelf niet wil overschreeuwen en alle aandacht opeist om maar grappig te zijn, in tegenstelling tot in de beginperiode waarin Jan zichzelf nog niet zo serieus nam op dat vlak en niet alles aan controverse of belediging afdeed met "het is maar satire". Een van de weinigen die hem stil kreeg was de Vieze Sint, dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:33 schreef Discombobulate het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Jan Priem die in steenrijk straatarm zat?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet waar. Die ene man wiens naam ik niet meer weet was nog zinlozer. Hij was blond en begin 40.
Ja Jan Priem bedoel ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:28 schreef Nober het volgende:
Ziggy maar ook Lange Frans, Salar Azimi, misschien Kim Feenstra eens uitnodigen? mdemma gaat waarschijnlijk niet komen.
[..]
Jan Priem die in steenrijk straatarm zat?
Zal wel meevallen. Tuurlijk zal hij een hoop ellende ervaren en echt een zware periode doormaken, maar hij kan er verder goed om lachen en kiest ervoor om erover te praten. Dat het dan niet is wat Jan wilt horen is niet zo relevant. Het lijkt me geen intrinsiek negatief persoon en hij gaat er wel weer bovenop komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:52 schreef DrDentz het volgende:
Beetje sneu figuur die gast, hoop niet dat hij eindigt als Antonie Kamerling met al die depressies en schulden.
Dat viel me ook al opquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
En happy birthday betekent niet eens gefeliciteerd....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP @Mani89 @Nober @Wereldgozer
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:00 schreef Discombobulate het volgende:
Ze moeten HalperNL als gast doen. Die is weer in NL.
Is dat Els rechts? @Caland @Zipportalquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:07 schreef PeterKelder het volgende:
https://www.youtube.com/post/UgkxMxdLH2VEN4gOXvkoVYJIAsjV2epBgVyN
Jelle (die momenteel bakken met RP-compilaties maakt) mocht aanwezig zijn bij de opname
Jammer dat Marcel 't kaasboertje niet te gast was, want dan werd het ongetwijfeld vechten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:07 schreef PeterKelder het volgende:
https://www.youtube.com/post/UgkxMxdLH2VEN4gOXvkoVYJIAsjV2epBgVyN
Jelle (die momenteel bakken met RP-compilaties maakt) mocht aanwezig zijn bij de opname
quote:
quote:Juultje Tieleman deelt een bijzondere video waarin ze in tranen is, Jan Roos en Dennis Schouten maken zich zorgen om haar. Els Rechts is te gast, deze vrouw zet zich in voor een vrij en beter Nederland.
Ja dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dat Els rechts? @:caland @:zipportal
Wie is dat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dat Els rechts? @:caland @:zipportal
Toch nog een positieve vermelding, daar was ik niet op berekend.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:38 schreef Zipportal het volgende:
Els Rechts rookt.
SCOOOOOOOOOOOOOOP @:nober
ONZ / Els_rechts fantopicquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oeh, hier zal @:paul wel van smullen!
Dat herinnerde ik me nog ja, vandaar de mention.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPRECHTS
In de extra is ze aanzienlijk leuker. Mijn type is het nog steeds niet, maar ze komt zeker beter uit de verf.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Een gast die iets toevoegt is vooralsnog wel een ratio van pakweg 1 op 10, hoop dat de extra wat leuker is.
Alex Soze en Mr Nightlifequote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Een gast die iets toevoegt is vooralsnog wel een ratio van pakweg 1 op 10, hoop dat de extra wat leuker is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |