De familie Bellingaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:33 schreef Discombobulate het volgende:
Wie willen we eigenlijk graag als gast zien?
Ziggyquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:33 schreef Discombobulate het volgende:
Die deed het erg leuk, maar ik wil Rogier er graag een keer naast hebbenquote:
Vind het meestal leuker zonder gast.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:33 schreef Discombobulate het volgende:
Eigenlijk is een gast in het midden niet ideaal voor de flow van een aflevering, want er zijn maar weinig gasten waar Jan zichzelf niet wil overschreeuwen en alle aandacht opeist om maar grappig te zijn, in tegenstelling tot in de beginperiode waarin Jan zichzelf nog niet zo serieus nam op dat vlak en niet alles aan controverse of belediging afdeed met "het is maar satire". Een van de weinigen die hem stil kreeg was de Vieze Sint, dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:33 schreef Discombobulate het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Jan Priem die in steenrijk straatarm zat?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet waar. Die ene man wiens naam ik niet meer weet was nog zinlozer. Hij was blond en begin 40.
Ja Jan Priem bedoel ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:28 schreef Nober het volgende:
Ziggy maar ook Lange Frans, Salar Azimi, misschien Kim Feenstra eens uitnodigen? mdemma gaat waarschijnlijk niet komen.
[..]
Jan Priem die in steenrijk straatarm zat?
Zal wel meevallen. Tuurlijk zal hij een hoop ellende ervaren en echt een zware periode doormaken, maar hij kan er verder goed om lachen en kiest ervoor om erover te praten. Dat het dan niet is wat Jan wilt horen is niet zo relevant. Het lijkt me geen intrinsiek negatief persoon en hij gaat er wel weer bovenop komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:52 schreef DrDentz het volgende:
Beetje sneu figuur die gast, hoop niet dat hij eindigt als Antonie Kamerling met al die depressies en schulden.
Dat viel me ook al opquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
En happy birthday betekent niet eens gefeliciteerd....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP @Mani89 @Nober @Wereldgozer
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:00 schreef Discombobulate het volgende:
Ze moeten HalperNL als gast doen. Die is weer in NL.
Is dat Els rechts? @Caland @Zipportalquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:07 schreef PeterKelder het volgende:
https://www.youtube.com/post/UgkxMxdLH2VEN4gOXvkoVYJIAsjV2epBgVyN
Jelle (die momenteel bakken met RP-compilaties maakt) mocht aanwezig zijn bij de opname
Jammer dat Marcel 't kaasboertje niet te gast was, want dan werd het ongetwijfeld vechten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:07 schreef PeterKelder het volgende:
https://www.youtube.com/post/UgkxMxdLH2VEN4gOXvkoVYJIAsjV2epBgVyN
Jelle (die momenteel bakken met RP-compilaties maakt) mocht aanwezig zijn bij de opname
quote:
quote:Juultje Tieleman deelt een bijzondere video waarin ze in tranen is, Jan Roos en Dennis Schouten maken zich zorgen om haar. Els Rechts is te gast, deze vrouw zet zich in voor een vrij en beter Nederland.
Ja dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dat Els rechts? @:caland @:zipportal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |