SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:22 schreef Zipportal het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPTopper! Wellicht wel handig om dit als 'afgeschermd' te plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:22 schreef Zipportal het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPLijkt verdomd veel op YouTubeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mijn kanaal.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:56 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Topper! Wellicht wel handig om dit als 'afgeschermd' te plaatsen.
Fredje had het zwaarquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:43 schreef PotjeSambal het volgende:
https://www.mediacourant.(...)vreemdgaan-ik-zwijg/
Tsja. Heel makkelijk gewoon even omdraaien bij dit soort zuigers dan willen ze ineens naar een ander onderwerp toe.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:43 schreef PotjeSambal het volgende:
https://www.mediacourant.(...)vreemdgaan-ik-zwijg/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:36 schreef RipCity het volgende:
Getsie, moet ik eerst weer terug naar Telegram. Dat is weer een kilo pep volgende week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:46 schreef Zipportal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPhij doet het niet meer.
Je kunt de extra gewoon op dit Twitch kanaal bekijken:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |