Ik maakte me al zorgen. Duurde dit keer wat lang voordat je met whataboutism kwam over een islamitisch landquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
In een alternatief universum, wordt op dit moment in het islamitische Pakistan ook een jeugdboek 'gratis' verspreid:
John en Alan en Kaysey en Wesley en Jordan (they/them) en Muhammad (er moet nog één token-Pakistaan zijn) en Hillary gaan op een doldriest avontuur waarin ze in het lieflijke Pakistan Kerstmis vieren, Pasen, Holi en een echt homo-huwelijk bijwonen! Helaas worden tijdens dat homo-huwelijk al onze hoofdpersonen, behalve Muhammad, die al zijn twijfels had, op gruwelijke wijze afgeslacht wegens het celeberen van sodomie, en zien we, schitterend geïllustreerd, hoe de afgehouwen hoofden van John en Alan en Kaysey en Wesley en Jordan (they/them) en Hillary feestelijk door de straten van Islamabad worden gesleept, terwijl Muhammad boete doet voor het feit dat hij zich ooit heeft ingelaten met een verbintenis met kafir en adepten van het volk van Lot, en uitgroeit tot gerespecteerde leraar op een hanbalische Madrassa.
Goed of slecht, traditie is traditie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uithuwelijken, gewoon weer een nieuwe traditie!
Helemaal raak.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
In een alternatief universum, wordt op dit moment in het islamitische Pakistan ook een jeugdboek 'gratis' verspreid:
John en Alan en Kaysey en Wesley en Jordan (they/them) en Muhammad (er moet nog één token-Pakistaan zijn) en Hillary gaan op een doldriest avontuur waarin ze in het lieflijke Pakistan Kerstmis vieren, Pasen, Holi en een echt homo-huwelijk bijwonen! Helaas worden tijdens dat homo-huwelijk al onze hoofdpersonen, behalve Muhammad, die al zijn twijfels had, op gruwelijke wijze afgeslacht wegens het celeberen van sodomie, en zien we, schitterend geïllustreerd, hoe de afgehouwen hoofden van John en Alan en Kaysey en Wesley en Jordan (they/them) en Hillary feestelijk door de straten van Islamabad worden gesleept, terwijl Muhammad boete doet voor het feit dat hij zich ooit heeft ingelaten met een verbintenis met kafir en adepten van het volk van Lot, en uitgroeit tot gerespecteerde leraar op een hanbalische Madrassa.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Goed of slecht, traditie is traditie.
Omdat ik vandaag vrij heb.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Helemaal raak.
Maar toch, waarom neem je toch altijd weer zoveel moeite om op dat getroll te reageren?
Je hoeft je geen zorgen te maken. Je hebt de hele media en driekwart van academia in je rug.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik maakte me al zorgen. Duurde dit keer wat lang voordat je met whataboutism kwam over een islamitisch land
Sheesh, wist niet dat alle media en academia waren overgestapt naar het communisme en de vrije media willen afschaffen. Goede ontwikkeling if truequote:Op donderdag 29 mei 2025 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hoeft je geen zorgen te maken. Je hebt de hele media en driekwart van academia in je rug.
Maar waarom wordt het meest gevierde feest in Nederland, kerst, volledig genegeerd volgens jou?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:25 schreef Mikeytt het volgende:
Verder heb ik wat moeite te begrijpen waarom ik me buitengesloten zou moeten voelen omdat er een verhaal over Eid in staat en niks over Tante Leen of Rita Corita
Omdat Slaven ook een volk zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:30 schreef BlaZ het volgende:
Waarom is het tot slaaf gemaakten en niet slaven?
Een slaaf is immers iemand die wacht totdat iemand hem komt bevrijden.
Kan tig redenen bedenken, maar ik heb geen glazen bol. Kan je wel aanraden om een mailtje te sturen naar de uitgeverij.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar waarom wordt het meest gevierde feest in Nederland, kerst, volledig genegeerd volgens jou?
Ja, hier bij Bruna een inkijkexemplaar.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:52 schreef Hexagon het volgende:
Is dat boekje ergens in te zien voor we oordelen vormen?
Oh voila, is onderworpene dan geen beter alternatief.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Omdat Slaven ook een volk zijn.
Je kan wel redenen aangeven waarom Keti Koti e.d. wel in het boek staan, maar je weigert aan te geven waarom bijvoorbeeld kerst ontbreekt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kan tig redenen bedenken, maar ik heb geen glazen bol. Kan je wel aanraden om een mailtje te sturen naar de uitgeverij.
Weet ik wel zeker. Vooral aan de rechtse flank zitten er partijen die willen tornen aan onze rechtsstaat en bepaalde vrijheden. Om nog maar te zwijgen over de polariserende retoriek.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik houd het er maar op dat er ontwikkelingen zijn in Nederland die reden geven tot een minder rooskleurige blik op de toekomst m.b.t. verworven rechten en waarden en een prettige samenleving, maar we zullen zien.
Ik hoop dat je desalniettemin een leuke dag hebt.quote:
Nou nee, die beperking van vrijheden zit vooral aan de religieuze kant. Zoals altijd.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker. Vooral aan de rechtse flank zitten er partijen die willen tornen aan onze rechtsstaat en bepaalde vrijheden. Om nog maar te zwijgen over de polariserende retoriek.
Ja, aangeven waarom iets in dit boek staat is vrij logisch.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je kan wel redenen aangeven waarom Keti Koti e.d. wel in het boek staan, maar je weigert aan te geven waarom bijvoorbeeld kerst ontbreekt.
Zwak hoor.
Vlinder (de mooiste vrouw van de wereld) houdt van me, dus ik ben content.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:37 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik hoop dat je desalniettemin een leuke dag hebt.
Dat heeft ook een niet 'slaven'-betekenis, dus nee (w.m.b.).quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Oh voila, is onderworpene dan geen beter alternatief.
Omdat Tante Leen een symbool van wit koloniaal heteronormatief islamofobisch racistisch denken is, Mikey...quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, aangeven waarom iets in dit boek staat is vrij logisch.
Weet ik waarom iedere van 89383695 Nederlandse culturen er niet in staat? Nee, dat is vrij lastig. Waarom staat Tante Leen er niet in? 1 van de grootste Amsterdammers van vroeger.
Een van de twee verkleed zich dan als vrouw, daarom hebben moslimvrouwen vaak een snor.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar echt he...
Hoe achterlijk debiel en onbelezen moet je zijn om te pretenderen dat volk dat het Suikerfeest viert gezellig meedoet met een homo-huwelijk?
Kan iemand van de woke afdeling alhier me eens uitleggen hoe je dat precies voor elkaar krijgt?
Nogmaals: zwak. Vooral omdat je zelf ook wel weet waarnaar gevraagd wordt, maar je houdt je van de domme. Zwak.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, aangeven waarom iets in dit boek staat is vrij logisch.
Weet ik waarom iedere van 89383695 Nederlandse culturen er niet in staat? Nee, dat is vrij lastig. Waarom staat Tante Leen er niet in? 1 van de grootste Amsterdammers van vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |