Wat vind ik dit triest zeg. Walgelijk zelfs.
Ik heb (mede met dank aan mijn vriendin) echt mijn best moeten doen om van mijn vooroordeel over trans mensen af te komen, namelijk de verkeerde aanname dat het gewoon een schreeuw om aandacht is en ze eerder psychisch iets mankeren dan echt in het verkeerde lijf te zitten.
En dan blijkt er hier één precies zo in elkaar te zitten en dan ook nog eens voorop al schreeuwend te roepen om gelijke behandeling in naam van de gehele transgroep.
@Mikeytt Ik walg van mensen zoals jij, die hoogstpersoonlijk die polariserende onzin de wereld in helpen, zich voor te doen als de belichaming van deze transgroep terwijl je zelf door en door verrot blijkt te zijn.
Hou dan gewoon je grote hypocriete kutbek dicht en laat die mensen de acceptatie niet in de weg zitten door jouw misselijkmakende gedrag

Het is dat ik inmiddels ouder en wijzer ben, maar er zijn legio mensen die door het wanstaltige gedrag als die van jou de hele groep er verkeerd op aan gaan kijken. Flikkerstraal op man! Praat niet in naam van hun, je bent NIETS wat ook maar in de buurt komt van wat ik heb moeten leren over deze mensen.
JIJ maakt het alleen maar erger. NIET “extreemrechts”, “Joost Eerdmans”, wat mij betreft “buitenlanders” of “allochtonen”. JIJ bent de belichaming van een groot deel van de oorzaak van die polarisatie. Een hypocriete geesteszieke eenling met een grote bek die het voor de grote groep verpest.

Domme lul dat je bent. Walgelijk