abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217795647
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 10:09 schreef Harvest89 het volgende:
Nou, dit topic gaat nergens meer over.
Maar Nanninga heeft vast wel weer weten te regelen dat ze met haar zure kut ergens aan tafel kan gaan zitten.
Tuurlijk joh, het is de schuld van Nanninga dat dit topic zo ontspoort.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 10:15:07 #52
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217795652
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 10:09 schreef Harvest89 het volgende:
Nou, dit topic gaat nergens meer over.
Maar Nanninga heeft vast wel weer weten te regelen dat ze met haar zure kut ergens aan tafel kan gaan zitten.
lol
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217795653
In tijden niet zo een goede backfire gezien, nog mooier dat het MickeyTT betreft, mijn weekend kan nu al niet meer stuk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 30 mei 2025 @ 10:16:39 #54
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217795672
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 10:11 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Noem het gedrag van deze user @:MikeyTT maar "nergens meer over". Dit is van zo'n laag allooi, dit past in het rijtje van asociale mensen die onderaan de sociale ladder staan.
Dit lijkt inderdaad op een zieke troll actie. Maar misschien kan dit in NWS feedback of zo.
En ik ben opgegroeid met mensen onderaan de sociale ladder, heb veel ernstigere dingen gezien en meegemaakt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217795674
Soms vraag ik mij af welke personen echt zijn op dit forum en welke personen bots.

Straks ben ik de enige echte en zit ik hier met alleen bots te discussiëren.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 10:18:17 #56
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217795681
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 10:17 schreef OmniRocket het volgende:
Soms vraag ik mij af welke personen echt zijn op dit forum en welke personen bots.

Straks ben ik de enige echte en zit ik hier met alleen bots te discussiëren.

Dead internet _O_

Hannahvrede was er iig één.
pi_217795697
Wat vind ik dit triest zeg. Walgelijk zelfs.

Ik heb (mede met dank aan mijn vriendin) echt mijn best moeten doen om van mijn vooroordeel over trans mensen af te komen, namelijk de verkeerde aanname dat het gewoon een schreeuw om aandacht is en ze eerder psychisch iets mankeren dan echt in het verkeerde lijf te zitten.

En dan blijkt er hier één precies zo in elkaar te zitten en dan ook nog eens voorop al schreeuwend te roepen om gelijke behandeling in naam van de gehele transgroep.

@Mikeytt Ik walg van mensen zoals jij, die hoogstpersoonlijk die polariserende onzin de wereld in helpen, zich voor te doen als de belichaming van deze transgroep terwijl je zelf door en door verrot blijkt te zijn.

Hou dan gewoon je grote hypocriete kutbek dicht en laat die mensen de acceptatie niet in de weg zitten door jouw misselijkmakende gedrag :r

Het is dat ik inmiddels ouder en wijzer ben, maar er zijn legio mensen die door het wanstaltige gedrag als die van jou de hele groep er verkeerd op aan gaan kijken. Flikkerstraal op man! Praat niet in naam van hun, je bent NIETS wat ook maar in de buurt komt van wat ik heb moeten leren over deze mensen.

JIJ maakt het alleen maar erger. NIET “extreemrechts”, “Joost Eerdmans”, wat mij betreft “buitenlanders” of “allochtonen”. JIJ bent de belichaming van een groot deel van de oorzaak van die polarisatie. Een hypocriete geesteszieke eenling met een grote bek die het voor de grote groep verpest. :r

Domme lul dat je bent. Walgelijk
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 10:24:48 #58
138438 crew  Pizzakoppo
pi_217795709
Waardeloos topic, prima roast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')