Waar in dit boek wordt de autochtone bevolking buitengesloten?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze blijkbaar denken dat het superinclusief is de autochtone bevolking bewust buiten te sluiten
Brabbel nog wat voort.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je "zijn productie" reduceert tot een aanval op hem is het hier snel klaar.
Noem even de pagina's waarin Kerst, Pasen, het Mirakel van Amsterdam, Johan Cruijff, Johnny Jordaan of Andre Hazes voorbij komen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waar in dit boek wordt de autochtone bevolking buitengesloten?
Ok, wat is volgens jou de reden dat Nederlandse feestdagen niet vermeld worden in dat boekje?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je "zijn productie" reduceert tot een aanval op hem is het hier snel klaar.
Wow, die wordt met het jaar witter.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:33 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)k-met-bruine-kindjes
[..]
Mevrouw is niet meer relevant en de partij is naar de afgrond gevallen, dus dan moet je alles aangrijpen om nog aandacht te zoeken.
en alsnog heeft zij een Syriër onderdak gegeven.quote:
Omdat bijvoorbeeld Nederlandse feesten genegeerd wordenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waar in dit boek wordt de autochtone bevolking buitengesloten?
Goed van dr.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en alsnog heeft zij een Syriër onderdak gegeven.
Jij?
Who gives a f*ck?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Goed van dr.
Ik niet.
Ik zeg ook alleen maar dat ze er lijkbleek uit ziet op die foto.
Misschien had hij wel een paardenlul. Of was het haar persoonlijke befslaaf.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en alsnog heeft zij een Syriër onderdak gegeven.
Wat dat betreft is ze een ideale Hamas-sympathisant.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:16 schreef Cupfighter het volgende:
Annabel moet gewoon haar mondje houden, met haar zin in joden te vergassen bij het lezen van een paar bladzijde Mein Kampf
Dat je net zo misagonystisch bent als de club waartoe je je bekeerd hebt was wel duidelijk hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien had hij wel een paardenlul. Of was het haar persoonlijke befslaaf.
Ik zou dat ook niet weten, ik volg die partij en haar amperquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:18 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wat dat betreft is ze een ideale Hamas-sympathisant.
Ooit eens een andere Fokker naar de context van deze opmerking gevraagd. Nooit een antwoord gekregen.
Jezus zegt, jij wordt met de dag sneuer en sneuer.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien had hij wel een paardenlul. Of was het haar persoonlijke befslaaf.
Ja in dat andere topic waarin alleen Howard ging bepalen wat NL cultuur is en wat niet. Laat Nederlandse burgers dat gewoon bepalen. Er zijn nu eenmaal nieuw tradities en gebruiken bij gekomen, dat maakt het onderdeel van de NL cultuur. Over 50 jaar zul je weer andere gebruiken zien.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:20 schreef HowardRoark het volgende:
Zoals al aangegeven in het andere topic: bijzonder om te zien hoe er wordt geprobeerd om de Nederlandse en Westerse cultuur naar de achtergrond te schuiven ten faveure van allerlei niet-Westerse festiviteiten zoals het Suikerfeest en Keti Koti.
En dan ook nog Westerlingen die dit gaan verdedigen, tja, dan ben je echt een onderdeel van het probleem. Eigenlijk is het ook zelden eerder vertoond, een samenleving die zo dolgraag de eigen cultuur en tradities besmeurd en verafschuwd als sommige Westerlingen hier sinds enkele decennia doen.
Die staan er niet in. Nine & Mella is een boekenreeks die focust op divesiteit. Daar is een samenwerking mee aangegaan en dus staat er een divers scala aan culturen en tradities in Nederland.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Noem even de pagina's waarin Kerst, Pasen, het Mirakel van Amsterdam, Johan Cruijff, Johnny Jordaan of Andre Hazes voorbij komen.
Oh?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat bijvoorbeeld Nederlandse feesten genegeerd worden
Was ook een goede observatie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Niemand, waarschijnlijk. Gewoon een observatie.
Uithuwelijken, gewoon weer een nieuwe traditie!quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja in dat andere topic waarin alleen Howard ging bepalen wat NL cultuur is en wat niet. Laat Nederlandse burgers dat gewoon bepalen. Er zijn nu eenmaal nieuw tradities en gebruiken bij gekomen, dat maakt het onderdeel van de NL cultuur. Over 50 jaar zul je weer andere gebruiken zien.
Gaap.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die staan er niet in. Nine & Mella is een boekenreeks die focust op divesiteit. Daar is een samenwerking mee aangegaan en dus staat er een divers scala aan culturen en tradities in Nederland.
Geen idee wat dat te maken heeft met mijn reactie over buitensluiting.
[..]
Oh?
Keti Koti > wordt in Nederland gevierd
De regenboogboot > Pride is juist in Nederland een enorm feest
De speeltuinburgemeester > Dit is een Surinaams fenomeen?
Poes, poes > Ook zo schandalig inderdaad.
Eid voor Oma > Groot feest dat door meer dan een miljoen Nederlanders gevierd wordt
Feest op de Ring > Weinig meer Nederlands dan een Amsterdams feest op de ring
Verder heb ik wat moeite te begrijpen waarom ik me buitengesloten zou moeten voelen omdat er een verhaal over Eid in staat en niks over Tante Leen of Rita Corita
De Islam is simpelweg geen onderdeel van de Nederlandse of Westerse cultuur, hoe graag jij dat wellicht ook wilt. Cultuur verandert ook niet zomaar, cultuur zal alleen veranderen als mensen actief die verandering nastreven. En daar zijn Westerse woke-isten nogal goed in en ook heel actief mee bezig.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja in dat andere topic waarin alleen Howard ging bepalen wat NL cultuur is en wat niet. Laat Nederlandse burgers dat gewoon bepalen. Er zijn nu eenmaal nieuw tradities en gebruiken bij gekomen, dat maakt het onderdeel van de NL cultuur. Over 50 jaar zul je weer andere gebruiken zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |