Boeiend, zijn ouders hebben zich trouwens bekeerd tot het protestantisme. Nogmaals, het was bon ton in die tijd om dat te vinden, net zoals het nu weer gaat. Niet per sé marx’ schuld, maar het was geen uitzondering. Engels kon er ook wat van.quote:
Hij was zo te horen in ieder geval consistent.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Lenin heeft een hele andere mening over antisemitisme.
Bekijk deze YouTube-video
Dat was me al duidelijk geworden na Ajax Maccabi en de Jodenjacht die plaats vond.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die UI wordt steeds griezeliger.
Aldus een user die vond dat bewezen antisemitisme en holocaustontkenning wel gewoon moest kunnen onder het mom van vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat was me al duidelijk geworden na Ajax Maccabi en de Jodenjacht die plaats vond.
Hele enge rare user die caland.
Ja je post vaker onzin. Maar wat is je punt?quote:Op maandag 2 juni 2025 00:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik postte een tijd geleden een Guardian artikel over generationeel overdraagbaar trauma, met de gedachte dat de Joden Israëli's hun trauma van de Holocaust op de Palestijnen aan het botvieren waren.
Er werd mij achter de schermen gevraagd de post te verwijderen. Er was niets mis met mijn post, maar toch had een moderator er moeite mee.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ja je post vaker onzin. Maar wat is je punt?
Je vergeet hierbij alleen dat slechts een minderheid van de Israëlische Joden uit nakomelingen van Holocaust overlevenden bestaat, waarvan er ook nog een aanzienlijk deel niet in het leger willen dienen. Daarnaast wordt er sowieso niets botgevierd op de Palestijnen. De Palestijnen misdragen zich simpelweg al vele decennia met hun verachtelijke gedrag voortkomende uit moslimfundamentalisme en antisemitisme en resulterende in op Joden gericht terrorisme.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik postte een tijd geleden een Guardian artikel over generationeel overdraagbaar trauma, met de gedachte dat de Joden Israëli's hun trauma van de Holocaust op de Palestijnen aan het botvieren waren.
Nee hoor, kritiek op Israël kan gewoon.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er werd mij achter de schermen gevraagd de post te verwijderen. Er was niets mis met mijn post, maar toch had een moderator er moeite mee.
Dus ook op FOK! word gezonde kritiek op Israëlisch beleid als problematisch gezien. Evenals wetenschappelijke analyses.
'Intergenerationeel trauma' is dan ook pseudowetenschappelijk gezwam dat niet gefaciliteerd hoeft worden.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er werd mij achter de schermen gevraagd de post te verwijderen. Er was niets mis met mijn post, maar toch had een moderator er moeite mee.
Dus ook op FOK! word gezonde kritiek op Israëlisch beleid als problematisch gezien. Evenals wetenschappelijke analyses.
Dat is niet waar. Er is serieus wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
'Intergenerationeel trauma' is dan ook pseudowetenschappelijk gezwam dat niet gefaciliteerd hoeft worden.
Uhhuh.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Er is serieus wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.
Wist niet dat de moeder van Marx uit Nijmegen kwam. Leuk feitje, zeker omdat Nijmegen altijd nog zo links is.quote:
Science: https://www.science.org/c(...)their-parents-traumaquote:Op maandag 2 juni 2025 12:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhhuh.
Laat ik het herformuleren: zoals dat in je Israël-post staat, is pseudowetenschappelijk.
Dus wetenschap is alleen niet op Israëli's van toepassing? Dat is pas een discriminatoire houdingquote:Op maandag 2 juni 2025 12:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhhuh.
Laat ik het herformuleren: zoals dat in je Israël-post staat, is pseudowetenschappelijk.
Dat er 'may' in het eerste artikel staat zou al wat moeten zeggen.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Science: https://www.science.org/c(...)their-parents-trauma
Nature: https://www.nature.com/articles/d41586-023-01433-y
Nee, wanneer het én voorbij gaat aan de demografische realiteit zoals Howard die al heeft genoemd én wanneer het toegepast wordt om een politiek-ideologisch narratief te stuwen.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus wetenschap is alleen niet op Israëli's van toepassing? Dat is pas een discriminatoire houding
Dus wetenschap is niet waar als het je politieke standpunt in de weg staat?quote:Op maandag 2 juni 2025 12:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, wanneer het én voorbij gaat aan de demografische realiteit zoals Howard die al heeft genoemd én wanneer het toegepast wordt om een politiek-ideologisch narratief te stuwen.
Wat is mijn politiek standpunt?quote:Op maandag 2 juni 2025 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus wetenschap is niet waar als het je politieke standpunt in de weg staat?
Dat je wetenschap niet mag gebruiken om kritiek te hebben op Israeli's.quote:
Vast wel. Wo ist der Bahnhof? DO ist der Bahnhof!quote:Verder: hebben wij nog intergenerationeel trauma van 'de Duitsers'? De 'Spanjaarden'? De 'Romeinen'?
Dat mag zeker; geef eens een voorbeeld.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat je wetenschap niet mag gebruiken om kritiek te hebben op Israeli's.
[..]
Vast wel. Wo ist der Bahnhof? DO ist der Bahnhof!
Kom even met een quote waar ik dit gezegd heb.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus een user die vond dat bewezen antisemitisme en holocaustontkenning wel gewoon moest kunnen onder het mom van vrijheid van meningsuiting.
Hele hypocriete user die Red_85
Alleen qua voetbal 1974quote:Op maandag 2 juni 2025 12:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Verder: hebben wij nog intergenerationeel trauma van 'de Duitsers'?
Dat je het uit je vingers krijgtquote:Op maandag 2 juni 2025 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |