Haha ja wel mooi pre-rendered en alles. Maar ziet er wel sick uitquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja is natuurlijk allemaal in-engine waarschijnlijk. UE5 game zonder stutter bestaat natuurlijk ook niet.
Lolquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
60fps en raytracing op de standaard PS5.
Die beelden![]()
![]()
Dat is wat die CDPR knakkert zei.quote:
Roadcraft kan ik ook absoluut aanradenquote:Op zondag 1 juni 2025 12:46 schreef Peejtur het volgende:
Commandos valt voor nu af, expedition 33 ook nog voor nu.
Road craft had ik ook al gezien en lijkt me ook gaaf.
Nu twijfel ik tussen indiana en road craft
Eindelijk, Gwent 2.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:06 schreef Drankster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kwartier Witcher IV gameplay
quote:
quote:Update: CD Projekt Red has confirmed to VGC that what was shown at the State of Unreal presentation today was a tech demo set in The Witcher 4 world, "but not The Witcher 4 itself".
Als het goed is is aan het einde we map toegankelijk.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:21 schreef Peejtur het volgende:
Indiana Jones is idd erg gaaf! Helaas niet alle opdrachten gedaan voordat ik uit het Vaticaan vertrok. Moet hem nog een keer spelen dus haha. Vervelend.
Net begonnen in Egypte. Echt mooi gemaakt allemaal.
Wil ik ook spelen maar ¤64 op zn goedkoopst goddammitquote:Op maandag 2 juni 2025 14:21 schreef Peejtur het volgende:
Indiana Jones is idd erg gaaf! Helaas niet alle opdrachten gedaan voordat ik uit het Vaticaan vertrok. Moet hem nog een keer spelen dus haha. Vervelend.
Net begonnen in Egypte. Echt mooi gemaakt allemaal.
Op marktplaats ook?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wil ik ook spelen maar ¤64 op zn goedkoopst goddammit
Denk dat ik hem ook nog wel aan ga schaffen. Ben benieuwd of ik mijzelf kan bedwingen om dit nu al te doen of eerst Indy verder gespeeld te hebben. Want dat blijft gaaf. Keuzes....quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Roadcraft kan ik ook absoluut aanraden
Gisteravond gekocht en het is op de een of andere manier ontzettend verslavend
Het is erg traag en repetitief.
Om bijvoorbeeld een gat in de weg te maken zodat je er over kunt moet je meerdere keren op en neer rijden met je dumptruck met zand, en daarna de boel plat maken.
Voor bruggen idem, met een kraan betonplaten laden en die op en neer rijden.
Maar desondanks is het toch ontzettend tof om te doen.
Je moet rekening houden met de terrein omstandigheden, je lading, je moet de boel goed plannen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha same here, Vitality en Agility in het begin dan. Later naar Luck en Might geswitched op alle 3 chars en overige puntjes in Vitality gestopt.Ik ben nog aan t worstelen hoe dta wert met picto's.SPOILER: Endgame, geen story spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Equppen, 4x winnen, en dna zijn ze geactiveerd of zo.
En dan stond er iets met "Daarna hoef je niet x want dan y".
Ik snapte er niks van
Kan ik de picto's nu aan een ander geven en de actie toch houden?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Equip en idd 4x winnen zodat je ze als Lumina kan gebruiken bij al je characters, er zijn zóveel Pictos dat je blijft upgraden dus dan is dat wel handigquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nog aan t worstelen hoe dta wert met picto's.
Equppen, 4x winnen, en dna zijn ze geactiveerd of zo.
En dan stond er iets met "Daarna hoef je niet x want dan y".
Ik snapte er niks van
Kan ik de picto's nu aan een ander geven en de actie toch houden?
Ik zou niet weten waarom. Zo goed was het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:44 schreef StateOfMind het volgende:
De AC Black Flag Remake zou volgens de geruchten wel eens snel kunnen komen, al dan niet via een shadowdrop.
Een bekende fabrikant van merchandise en figurines heeft heeft beeldjes van Edward laten zien.
Zou wel eens de best verkochte Ubisoft game ooit kunnen worden.
En dan handig met toetsenbord en muis of ook goed te doen met controller alleen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Roadcraft kan ik ook absoluut aanraden
Gisteravond gekocht en het is op de een of andere manier ontzettend verslavend
Het is erg traag en repetitief.
Om bijvoorbeeld een gat in de weg te maken zodat je er over kunt moet je meerdere keren op en neer rijden met je dumptruck met zand, en daarna de boel plat maken.
Voor bruggen idem, met een kraan betonplaten laden en die op en neer rijden.
Maar desondanks is het toch ontzettend tof om te doen.
Je moet rekening houden met de terrein omstandigheden, je lading, je moet de boel goed plannen.
Ik heb alleen een controllerquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:03 schreef Peejtur het volgende:
[..]
En dan handig met toetsenbord en muis of ook goed te doen met controller alleen?
quote:
Thanks. Ben heel benieuwd na alle filmpjes. Maar om en om spelen. Indy en dit. Weer keuzestressquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Ik zou wel de Crane controls veranderen van Default naar Legacy.
1e tap, helemaal onderaan.
Is een stuk fijner en logischer.
Als je er net zo verslaafd aan raakt als ik, dan heb je geen keuzestress meer en speel je alleen nog Roadcraftquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:29 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Thanks. Ben heel benieuwd na alle filmpjes. Maar om en om spelen. Indy en dit. Weer keuzestress![]()
Ik snap niet waarom er niemand een goede piraten game kan maken. Sea of Thieves is op papier heel tof maar wel iets te simpel, veel te veel van hetzelfde en zeer weinig tot geen diepgang.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Zo goed was het nou ook weer niet.
We zijn ook 10+ jaar verder. Toen was het leuk, nu is het meh.
Ubisoft komt trouwens nu met ALLEEN maar remakes
Black Flag Remake
Splinter Cell Remake
Prince of Persia remake
Stel je voor dat ze al die tijd in nieuwe games hadden gestoken.
Wie zit er eerlijk nog te wachten op die oude spellen.
Pop remake lijkt me tof maar platformen van 20 jaar geleden is ook niet je van het
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er niemand een goede piraten game kan maken. Sea of Thieves is op papier heel tof maar wel iets te simpel, veel te veel van hetzelfde en zeer weinig tot geen diepgang.
Of Armored Core in een Gundam Wing jasje omggg
Sjonge jonge wat een noob ben je ookquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:31 schreef StateOfMind het volgende:
Godver, kom er net achter dat ik ook die autowrakken kan pakken om te recyclen naar stalen buizen ipv te lopen klooien met kleine vaten
Noobquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:31 schreef StateOfMind het volgende:
Godver, kom er net achter dat ik ook die autowrakken kan pakken om te recyclen naar stalen buizen ipv te lopen klooien met kleine vaten
Thanks!quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Equip en idd 4x winnen zodat je ze als Lumina kan gebruiken bij al je characters, er zijn zóveel Pictos dat je blijft upgraden dus dan is dat wel handig
Als je ze als Lumina gebruikt verlies je wel de health/speed/crit bonus maar behoudt je het effect. Je kan erg leuke builds maken door ze te combineren
quote:
Ik ben normaal niet zo van het recyclenquote:
Ik kijk ook eerst naar wat er het leukst uit ziet en ga dan pas kijken hoe ik het effectief kan gebruikenquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks!
Ik twijfelde ff, want zodra ik hem aan een ander wide geven begon ie te piepen "is al equpped bij X, weet je het zeker?". Maar dat is dus vanwege die bonussen die alleen gelden voor degene waarop de picto zit. De lumina krachten kunnen ze allemaal gebruiken als ie eenmaal "geactiveerd" is na 4x winnen.
Thanks!
Ben nooit zo goed i dat deel van RPG's. Combo's en stats en uitzoeken van wapens etc. Ik denk altijd "deze ziet er leuk uit en heeft de hoogste damage" (that's what she said) en zodra ik moet gaan rekenen "pleur op!"
50rry w15t n13t d5t w3 n0g 1337 sp35k dedenquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Ik ben normaal niet zo van het recyclen![]()
En het is n00b
Nee want het is geen Witcher 4, het is een tech demo in de wereld van The Witcher in de UE5 engine.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen hier Gameplay van Witcher 4 gezien?
quote:Update: CD Projekt Red has confirmed to VGC that what was shown at the State of Unreal presentation today was a tech demo set in The Witcher 4 world, "but not The Witcher 4 itself".
Ohh ik snap niet dat mensen je Forza Horizon 5 niet hebben aangeraden. De allerbeste racer op de Playstationquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:11 schreef Peejtur het volgende:
Ik vind het rijden echt nog wel pittig met roadcraft.
De ekte ektequote:Op woensdag 4 juni 2025 17:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
50rry w15t n13t d5t w3 n0g 1337 sp35k deden
Ouwe stratenmakertquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:11 schreef Peejtur het volgende:
Ik vind het rijden echt nog wel pittig met roadcraft.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee want het is geen Witcher 4, het is een tech demo in de wereld van The Witcher in de UE5 engine.
[..]
Sorry maar die lui weten soms echt niet waar ze over praten.quote:
Tenzij John (oh John).quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry maar die lui weten soms echt niet waar ze over praten.
Luminesquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:09 schreef StateOfMind het volgende:
Was Pragmata de 1e game of kwam er iets voor?
Was paar minuten te laat
Een game van de Tetris Effect makersquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:09 schreef StateOfMind het volgende:
Was Pragmata de 1e game of kwam er iets voor?
Was paar minuten te laat
Teriyakiquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:11 schreef Evangelion het volgende:
Alleen maar Japanse devs to nu
Sony is BACK
Sekiro 2.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:11 schreef Evangelion het volgende:
Alleen maar Japanse devs to nu
Sony is BACK
Eerst Bloodborne 2quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sekiro 2.
GAAT HET DAN TOCH GEBEUREN?? (Nee)
1 wasmachine voor Evangelionquote:
FFVI is de beste game ooitquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:18 schreef Coco het volgende:
FF tactics schijnt stiekem de beste FF te zijn.
Crack rook je😱quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
State of crack snuivende dronken Jappen.
Zit leuk spul tussen tot nu toe, niet alles.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |