quote:
Thanks. Ben heel benieuwd na alle filmpjes. Maar om en om spelen. Indy en dit. Weer keuzestressquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Ik zou wel de Crane controls veranderen van Default naar Legacy.
1e tap, helemaal onderaan.
Is een stuk fijner en logischer.
Als je er net zo verslaafd aan raakt als ik, dan heb je geen keuzestress meer en speel je alleen nog Roadcraftquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:29 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Thanks. Ben heel benieuwd na alle filmpjes. Maar om en om spelen. Indy en dit. Weer keuzestress![]()
Ik snap niet waarom er niemand een goede piraten game kan maken. Sea of Thieves is op papier heel tof maar wel iets te simpel, veel te veel van hetzelfde en zeer weinig tot geen diepgang.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Zo goed was het nou ook weer niet.
We zijn ook 10+ jaar verder. Toen was het leuk, nu is het meh.
Ubisoft komt trouwens nu met ALLEEN maar remakes
Black Flag Remake
Splinter Cell Remake
Prince of Persia remake
Stel je voor dat ze al die tijd in nieuwe games hadden gestoken.
Wie zit er eerlijk nog te wachten op die oude spellen.
Pop remake lijkt me tof maar platformen van 20 jaar geleden is ook niet je van het
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er niemand een goede piraten game kan maken. Sea of Thieves is op papier heel tof maar wel iets te simpel, veel te veel van hetzelfde en zeer weinig tot geen diepgang.
Of Armored Core in een Gundam Wing jasje omggg
Sjonge jonge wat een noob ben je ookquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:31 schreef StateOfMind het volgende:
Godver, kom er net achter dat ik ook die autowrakken kan pakken om te recyclen naar stalen buizen ipv te lopen klooien met kleine vaten
Noobquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:31 schreef StateOfMind het volgende:
Godver, kom er net achter dat ik ook die autowrakken kan pakken om te recyclen naar stalen buizen ipv te lopen klooien met kleine vaten
Thanks!quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Equip en idd 4x winnen zodat je ze als Lumina kan gebruiken bij al je characters, er zijn zóveel Pictos dat je blijft upgraden dus dan is dat wel handig
Als je ze als Lumina gebruikt verlies je wel de health/speed/crit bonus maar behoudt je het effect. Je kan erg leuke builds maken door ze te combineren
quote:
Ik ben normaal niet zo van het recyclenquote:
Ik kijk ook eerst naar wat er het leukst uit ziet en ga dan pas kijken hoe ik het effectief kan gebruikenquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks!
Ik twijfelde ff, want zodra ik hem aan een ander wide geven begon ie te piepen "is al equpped bij X, weet je het zeker?". Maar dat is dus vanwege die bonussen die alleen gelden voor degene waarop de picto zit. De lumina krachten kunnen ze allemaal gebruiken als ie eenmaal "geactiveerd" is na 4x winnen.
Thanks!
Ben nooit zo goed i dat deel van RPG's. Combo's en stats en uitzoeken van wapens etc. Ik denk altijd "deze ziet er leuk uit en heeft de hoogste damage" (that's what she said) en zodra ik moet gaan rekenen "pleur op!"
50rry w15t n13t d5t w3 n0g 1337 sp35k dedenquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Ik ben normaal niet zo van het recyclen![]()
En het is n00b
Nee want het is geen Witcher 4, het is een tech demo in de wereld van The Witcher in de UE5 engine.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen hier Gameplay van Witcher 4 gezien?
quote:Update: CD Projekt Red has confirmed to VGC that what was shown at the State of Unreal presentation today was a tech demo set in The Witcher 4 world, "but not The Witcher 4 itself".
Ohh ik snap niet dat mensen je Forza Horizon 5 niet hebben aangeraden. De allerbeste racer op de Playstationquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:11 schreef Peejtur het volgende:
Ik vind het rijden echt nog wel pittig met roadcraft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |