Roep 'm anders nog evenquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:27 schreef Sally het volgende:
@:kree - je hebt je zin hoor.
Je staat inmiddels nu echt op de Foe.
Ik moet wel, anders leest hij het niet.quote:
Vrouw alsof je daar iets aan mistquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik moet wel, anders leest hij het niet.
Ik mag niet in zijn serieuze topic in R&P komen of nog posten, blijkbaar.
Want ik ben uit DTS en dus "tering saai".
Waarom moet je 'm dan überhaupt laten weten dat ie op de foe staat?quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik moet wel, anders leest hij het niet.
Ik mag niet in zijn serieuze topic in R&P komen of nog posten, blijkbaar.
Want ik ben uit DTS en dus "tering saai".
Tja.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vrouw alsof je daar iets aan mist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Omdat dat het laatste was waar ik hem nog niet geblokkeerd heb.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarom moet je 'm dan überhaupt laten weten dat ie op de foe staat?
Al schreef je het met koeienletters op een groot billboard en hield je die voor z'n neus... hij leest het toch nietquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Omdat dat het laatste was waar ik hem nog niet geblokkeerd heb.
Kan het nu eigenlijk niet meer lezen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:39 schreef Lovely het volgende:
Merkt ie vanzelf wel, als je niet meer op hem reageert als die hier toch weer gaat posten of in een andere topic waar jullie beiden posten
Goh, dat is waar.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Al schreef je het met koeienletters op een groot billboard en hield je die voor z'n neus... hij leest het toch niet
Check!! ✅quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |