Zag het ook. Ik gok dat de focusgroep beter reageerde.quote:
Yeah, right. Daar heeft ergens een marketingteam op zijn falie gehad.quote:
Zoals zo vaak maakt de hebberigheid misbruik van de duurzaamheid.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
Zwerfinator.nl - De ware aard van de chipsdoos van Lays
Het is ook net zo'n siervuurwerkdoos.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
@onlogisch vindt je een echte topper.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind iets van mensen die chips eten.
Dit zal het wel zijn. Ze zullen wel geschrokken zijn van de reacties op de gigantische prijsverhoging.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Yeah, right. Daar heeft ergens een marketingteam op zijn falie gehad.
Dan heb je alsnog dat die rollen karton veel groter en zwaarder zijn dan de rollen waar de zakken uit gaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:15 schreef quo_ het volgende:
[..]
Die dozen komen echt niet als (lege) doos aan om in de fabriek gevuld te worden.
Zijn ook gewoon rollen voorbedrukt karton die door een slimme machine ter plekke in een doos veranderd worden.
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
Vrij dure marketingstunt dan, de eerste dozen heb ik al in de schappen gespot in mijn lokale Albert Heijn.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:29 schreef MisterFox het volgende:
Zijn ze nou aan het terugkrabbelen? Was het inderdaad een ordinaire marketingstunt? Wat is het nou? Kutbedrijf.
Een kutbedrijf, dat is wat het is.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:29 schreef MisterFox het volgende:
Zijn ze nou aan het terugkrabbelen? Was het inderdaad een ordinaire marketingstunt? Wat is het nou? Kutbedrijf.
Sowieso een paginagrote advertentie in het AD afgelopen zaterdag.quote:
Ik heb nog eens 10 minuten gezocht, maar vind het nergens, het lijkt me dat ze dit wel op hun socials hadden gepost dan.quote:Op maandag 2 juni 2025 07:09 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Sowieso in het AD afgelopen zaterdag.
Ik heb deze advertentie in de papieren versie van het AD gezien. Afgelopen zaterdag dus. Hele pagina als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 2 juni 2025 07:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb nog eens 10 minuten gezocht, maar vind het nergens, het lijkt me dat ze dit wel op hun socials hadden gepost dan.
Ah duidelijk, zal dan wel spoedje geweest zijn, social media mensen werken doorgaans niet op vrijdag is mijn ervaringquote:Op maandag 2 juni 2025 07:17 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik heb deze advertentie in de papieren versie van het AD gezien. Afgelopen zaterdag dus. Hele pagina als ik het me goed herinner.
Lijkt er wel op.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:29 schreef MisterFox het volgende:
Komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:40 schreef JopieKlaassen het volgende:
Zag net nog beide varianten bij de appie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |