Die signalen krijg ik ook van users die niet meeposten. Als ik dan het deksel van het Oekraïne topic even optil is het enige wat er uit komt schuttingtaal en een rioollucht, totaal niet uitnodigend om mee te praten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:06 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dit.
De giftige sfeer verspreidt zich hier als een olievlek.
Steeds onprettiger om hier te lezen, laat staan dat het (nieuwkomers) uitnodigt om mee te praten.
de hele meutequote:Op woensdag 28 mei 2025 13:10 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Door de hele meute of slechts een enkeling? Ik weet het niet, maar ik heb het gevoel dat je het een tikje aandikt.
dat proberen we ja maar zoals gezegd in deze reeks valt er simpelweg niet tegenop te moddenquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:55 schreef C64 het volgende:
[..]
Dat schelden en op de man spelen kun je toch als moderator aanpakken als het onderdeel vormt van je policy. Valt me toch op hoe bizar vaak men dat hier doet en hoe vaak users dat mogen in vergelijking met andere sites.
Het is heel simpel je geeft iedereen die loopt te schelden direct een ban van 48 uur. Als je dat consequent toe past zal je zien dat het schelden vanzelf er uit gaat.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat proberen we ja maar zoals gezegd in deze reeks valt er simpelweg niet tegenop te modden
het zijn er teveel en ze gaan te snel uit hun dak en meestal om helemaal niks
dat klinkt heel simpel maar dan moet je er 24/7 bovenop zitten en dat lukt nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:37 schreef C64 het volgende:
[..]
Het is heel simpel je geeft iedereen die loopt te schelden direct een ban van 48 uur. Als je dat consequent toe past zal je zien dat het schelden vanzelf er uit gaat.
Zelfde met op de man spelen, misogynie en openlijke discriminatie en racisme dat kan echt niet wil je het leesbaar en leuk houden voor de rest laat staan nieuwkomers. Het is hier net een digitale vrijstaat atm.
Weer niet waar, zeker?quote:
veel wel, we zullen er ook best veel gemist hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:54 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
En die reacties zijn nu allemaal weer verwijderd?
Alleen het gedeelte dat we er niet op ingrijpenquote:
quote:
Geen flauw idee wat gebruikelijk is in dit soort gevallen, maar kan iemand dit bericht verwijderen of Nober er over aanspreken via email ofzo, want dit voegt toch niks toe in Nieuws en achtergronden?quote:
De media heeft er druk mee, was op journaal en in alle kranten. , Verschillende radiozenders hebben afgesproken om op dezelfde tijd hetzelfde nummer van Suzan en Freek te spelen. Kan dat wel impact noemen. Heb niets met hun muziek maar dit is echt dramatisch. Succesvolle concerten, Suzan zwanger en Freek uitgezaaide longkanker op 32 jaar.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoort dit niet eerder in SHO?
NWS / Freek (32) van Suzan en Freek heeft uitgezaaide longkanker
Dit lijkt me nou geen onderwerp dat enorme impact op de Nederlandse samenleving heeft.
Dat is niet haalbaar uit praktisch oogpunt. Er modereren geen bots, alles is ouderwets vakmanschap. En niet elke mod /FA /A is 24/7 aanwezig.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:37 schreef C64 het volgende:
[..]
Het is heel simpel je geeft iedereen die loopt te schelden direct een ban van 48 uur. Als je dat consequent toe past zal je zien dat het schelden vanzelf er uit gaat.
Ik mis mannenhaat/penisnijd in je rijtje.quote:Zelfde met op de man spelen, misogynie en openlijke discriminatie en racisme dat kan echt niet wil je het leesbaar en leuk houden voor de rest laat staan nieuwkomers. Het is hier net een digitale vrijstaat atm.
Flikker toch op man met dit soort ongelofelijke domme naïviteitquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
niemand is pro terreur en oorlogsmisdaden ... sowieso is misdaden toejuichen niet de bedoeling op fok!
Doe is lief!quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:53 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Flikker toch op man met dit soort ongelofelijke domme naïviteit
Nouja, er is hoop ik wel een rode lijn toch?quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
je mag ook 100% pro Russisch zijn, dat maakt je niet direct een troll of een act of wat dan ook
dan ben je gewoon pro Russisch
dat kan, ben ik het niet met je eens en daar wil ik dan mee in discussie
Omdat dat terreurorganisaties zijnquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nouja, er is hoop ik wel een rode lijn toch?
Expliciet pro-Russisch zijn kan toch prima verboden worden? Neem aan dat je hier ook niet pro-ISIS of pro-Al Qaeda mag zijn, dus waarom trekken we die lijn niet gewoon door?
Je bent een wegkijker.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:50 schreef sp3c het volgende:
teveel mensen die zich niet kunnen gedragen op een hoop
Wat ik vaak zag was dat er weleens een user langs kwam die kritiek had op het beleid van Zelensky. Vervolgens gaat het 10 pagina's over het aantal roebels dat die user ontvangen heeft en hoe diep de penis van Poetin bij hem zit.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:41 schreef C64 het volgende:
[..]
Wat Rusland doet is misdadig en terroristisch, ze zijn namelijk een soeverein land binnengevallen en zaaien dood en verderf onder de burgers.
Dat is geen gekleurde mening maar de internationale standaard die men in geciviliseerde delen van de wereld hanteert aangaande dit soort acties.
Het is toch niet vreemd dat mensen boos worden als anderen dat gedrag goed gaan zitten praten of begrip voor op brengen, laat staan openlijk met een dergelijke regime sympathiseren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |