Gelukkig is John een Ajacied in hart en nieren.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hou gewoon je tyfusbek, deze twee gasten kunnen er gewoon weinig van. Ajacieden zijn nu eenmaal iets intelligenter dan dat domme volk uit Rotterdam-Zuid
Je bent er bijna, Klaas.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat er hoop alternatieven beschikbaar zijn maar die gewoon niet in het straatje van dit bestuur passen
Farrioli was er denk ik klaar mee als een schoothondje aan het lijntje gehouden te worden, die wilde nog meer zijn eigen weg gaan maar dat kon niet
Ajax wil schoothondjes als trainer die vooral moeten luisteren wat er van bovenaf gezegd wordt
Dat is gewoon een lul verhaal die naar buiten gebracht wordt wat de buitenwereld logische moet vindenquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je bent er bijna, Klaas.
Als je de kranten goed leest, wilde Farioli sneller dan Ajax (financieel) hebben kon.
Een graantje meepikken van Arend Martijn Iquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:50 schreef DeeBee het volgende:
Gras op vreten, kent de club, vechten voor elke meter, PASSIE laten zien, het shirt waard zijn, het logo respecteren, HOLLANDSE SCHOOL
Farioli moest aanvallender voetbal spelen met middelen die hij niet kon.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat is gewoon een lul verhaal die naar buiten gebracht wordt wat de buitenwereld logische moet vinden
Farriolli wist dondersgoed hoe de financielle positie in elkaar zit toen hij begon en die wist ook dondersgoed dat hij nu niet hele grote eisen kon stellen...
Het ging om detalis zoals hoe hij de ploeg wilde voorbereiden...zoals 3 koks ipv 1 zelfs dat kreeg hij niet voor elkaar
Ironisch dat het ook meteen de grootste belediging voor Arend Martijn I is.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Een graantje meepikken van Arend Martijn I
Kroes is ook wel een beetje de zuinige kruidenier volgens mij.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je bent er bijna, Klaas.
Als je de kranten goed leest, wilde Farioli sneller dan Ajax (financieel) hebben kon.
Bij Ajax staart men zich soms nogal blind op de manier van spelen, alleen dit kan simpelweg niet altijd. Je kunt niet met een hele middelmatige selectie die creativiteit en flair mist, aanvallend en creatief voetbal gaan spelen met veel flair.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat er hoop alternatieven beschikbaar zijn maar die gewoon niet in het straatje van dit bestuur passen
Farrioli was er denk ik klaar mee als een schoothondje aan het lijntje gehouden te worden, die wilde nog meer zijn eigen weg gaan maar dat kon niet
Ajax wil schoothondjes als trainer die vooral moeten luisteren wat er van bovenaf gezegd wordt
Ajax kan best wel aanvallender spelenquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Farioli moest aanvallender voetbal spelen met middelen die hij niet kon.
Haha, je hebt geen Rondo gekeken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax kan best wel aanvallender spelen
Dat is helemaal niet zo moeilijk met dit materiaal
Als je aanvallender zou spelen zou je ook meer rendement halen uit Broeby
de italiaan koos voor een speelstijl
daar was iedereen blij mee omdat er resultaten waren
toen op het laast mis ging waren ze gewoon woest op de italiaan en was het allemaal zijn schuld
Ik heb die uitzending van rondo gezien met gullit van basten en mulder...en de maffiabaasquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Haha, je hebt geen Rondo gekeken.
Natuurlijk kan dat niet, Ajax heeft amper één redelijke buitenspeler, de selectie mist een afmaker en op het middenveld zijn er eigenlijk alleen maar wat blinde dravers die soms een doelpuntje kunnen meepikken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax kan best wel aanvallender spelen
Dat is helemaal niet zo moeilijk met dit materiaal
Als je aanvallender zou spelen zou je ook meer rendement halen uit Broeby
de italiaan koos voor een speelstijl
daar was iedereen blij mee omdat er resultaten waren
toen op het laast mis ging waren ze gewoon woest op de italiaan en was het allemaal zijn schuld
Weet je dan nog wat hij zei over 'waarom hij niet geloofde in een aanvallende speelstijl'?quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb die uitzending van rondo gezien met gullit van basten en mulder...en de maffiabaas
Klopt, maar het aanstellen van Heitinga en Keizer is een nog grotere blunder dan Steijn.. dusjaquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kroes is ook wel een beetje de zuinige kruidenier volgens mij.
Neemt niet weg dat die Mislintat natuurlijk grotendeels verantwoordelijk is voor een boel rommel de laatste 2 jaar bij Ajax.
Hij kan zoveel zeggen maar moet ik zomaar geloven dat het zo is?quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Weet je dan nog wat hij zei over 'waarom hij niet geloofde in een aanvallende speelstijl'?
Mooi gedicht.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij kan zoveel zeggen maar moet ik zomaar geloven dat het zo is?
Hij zat daar alleen om een mooi verhaal voor zichzelf te maken
de man is net 35
heeft nooit een grote voetbalcarriere gehad
en nu moet ik geloven dat hij voetbal uitgevonden heeft
defensief voetbal is het makkelijkste voetbal
dat heeft hij heel het seizoen gedaan
en dat was logische
want het vorig seizoen had ajax zestig tegendoelpunten ofzo
dat heeft hij keurig teruggebracht tot een aanvaardbaar aantal
maar dat wil niet zeggen dat hij daarom een grote trainer is ofzo?
de reden van zijn succes was ook de reden dat het op het laatst helemaal mis ging
op het laatst moest er gevoetbald worden maar dat kon 020 helemaal niet meer
dat defensieve spel was niet meer om te buigen naar aanvallend voetbal
maar dat wil niet zeggen dat de volgende trainer niet aanvallend kan voetballen met ajax
quote:
mensen zeggen dat ik een soort computer ben die hele boeken kan vertalen in 1 zin....quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ironisch dat het ook meteen de grootste belediging voor Arend Martijn I is.
Ik denk dat ook een tikje lafheid en een makkelijk excuus was, want ik zag Farioli ook regelmatig voor de verdedigende optie kiezen terwijl het écht niet gepast/nodig was. Met veel beter spelersmateriaal zou hij ook niet gauw aanvallen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien wil Slot zelf komenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajacieden zijn nu eenmaal iets intelligenter
quote:Hou gewoon je tyfusbek
Omdat Ajax in alles een club is die altijd maar wil terugvallen op het verleden, het zijn altijd oude paarden die van stal gehaald moeten worden, en dan heb je nog vervelende types zoals Sjaak Swart die altijd onrust stoken en nog denken dat voetbal zich afspeelt in de jaren 70.quote:
Maar wat is "moeten" in dezen? Ik vind het totaal niet gek dat Kroes aangeeft dat je als Ajax, ook dit Ajax, aanvallender / attractiever speelt. Dat kan ook, dat heeft Farioli zelf in verschillende fases van wedstrijden laten zien.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gemiste kans.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ooit wilde hij dat, overigens.
Haha nee.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch niet. Farioli heeft te horen gekregen dat hij volgend jaar nog zo'n seizoen moet draaien maar dan met een stuk minder van de middelen & spelersmateriaal, en kreeg toen ook nog eens te horen dat hij spelers moet inpassen waar hij zelf geen nut voor zag (Tadic), gecombineerd met een gebrek aan verbeteringen in de faciliteiten om Ajax door te kunnen ontwikkelen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar wat is "moeten" in dezen? Ik vind het totaal niet gek dat Kroes aangeeft dat je als Ajax, ook dit Ajax, aanvallender / attractiever speelt. Dat kan ook, dat heeft Farioli zelf in verschillende fases van wedstrijden laten zien.
Eerlijk gezegd, de interviews van Farioli en Kroes lezende, komt het me ook een beetje over als een psychologische paniek actie van Farioli om weg te gaan. Het al te bekende onrustige gevoel in een baan en de gedachte "ik moet hier weg", waar hij (ook door zijn leeftijd) nog onvoldoende op gereflecteerd heeft.
- Nederlander (buitenlander mag ook)quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:02 schreef Scrummie het volgende:
Heitinga en Keizer. Hans van Breukelen dacht ook ooit in duo’s.
Minimaal nog een maand of 5 wachten op bommen die barsten net zoals bij Mislintat .quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nacht geslapen, nog bozer.
@:PowerLoungen
Het duurde welgeteld 34 minuten voordat er een Feyenoorder in de kramp schoot toen je dit zei. Dat viel me alleszins meequote:Op woensdag 28 mei 2025 12:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Precies wat je kon verwachten in de Azijnbode.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Minimaal nog een maand of 5 wachten op bommen die barsten net zoals bij Mislintat .
RAZEND
Gelukkig hebben we op FOK! onze eigen clubwatcher van Ajax en Feyenoord om dit soort dingen te duidenquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het duurde welgeteld 34 minuten voordat er een Feyenoord in de kramp schoot toen je dit zei. Dat viel me alleszins mee
@Calandquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het duurde welgeteld 34 minuten voordat er een Feyenoord in de kramp schoot toen je dit zei. Dat viel me alleszins mee
In iedere groep heb je iemand nodig die vol overtuiging de grootst mogelijke onzin kan opschrijven.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we op FOK! onze eigen clubwatcher van Ajax en Feyenoord om dit soort dingen te duiden
Zelfs de Pravda en Das Reich schreven nooit zoveel troep .quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Precies wat je kon verwachten in de Azijnbode.
"Ajax omarmt de Slot-visie"
Nergens wordt egoïsme en domheid meer gecultiveerd dan bij De Telegraaf.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs de Pravda en Das Reich schreven nooit zoveel troep .
Farioli deed het met een middelmatige selectie stukken beter dan wie dan ook had gekund. Volgend jaar minder middelen en spelers erin die hij niks vond? Succes met die zelfmoordmissie.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:02 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch niet. Farioli heeft te horen gekregen dat hij volgend jaar nog zo'n seizoen moet draaien maar dan met een stuk minder van de middelen & spelersmateriaal, en kreeg toen ook nog eens te horen dat hij spelers moet inpassen waar hij zelf geen nut voor zag (Tadic), gecombineerd met een gebrek aan verbeteringen in de faciliteiten om Ajax door te kunnen ontwikkelen.
Ik vermoed dat Farioli wel snapte dat hij geen enkele winkans zag weggelegd voor volgend seizoen. En laten we realistisch zijn; de verwachtingen zijn wederom te hoog voor aankomend seizoen, de selectie is nog steeds op veel plekken middelmatig te noemen, de roep vanuit Ajax om "Ajax spel" te gaan spelen wordt steeds luider, dus het maakt onder de streep niet zoveel uit wie je voor deze groep zet; ze zijn allemaal gedoemd te mislukken.
Het is alleen weer extra pijnlijk dat ze van alle kandidaten die ze polsen met Heitinga gaan komen, want je weet gewoon dat Heitinga te dom is om te snappen waarin hij terecht gaat komen, die doet het alleen maar om zijn grote droom ooit trainer van Ajax te worden realiteit te zien worden.
Is dit geschreven door AI?quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Farioli deed het met een middelmatige selectie stukken beter dan wie dan ook had gekund. Volgend jaar minder middelen en spelers erin die hij niks vond? Succes met die zelfmoordmissie.
Heitinga als trainer? Serieus? Tactisch nul, kan net tellen tot 100 en speelde als een domme houthakker. Die documentaire? Een eindeloze monoloog van leeg geblaat en zelfoverschatting. Wat een pauper.
Dat ‘ie dit doet voor zijn ‘grote droom’ is lachwekkend. Alsof een stel makke internationals daar warm voor loopt. Dit wordt een soap, geen voetbal.
Keizer als assistent? Prima, al is ‘ie net zo sfeervol als een koelkast. Maar hij weet tenminste waar hij mee bezig is. Hopelijk houdt hij Heitinga in toom, anders wordt het één grote farce.
Ik val over de term "prestatief". De van Dale is ook van slag: https://www.vandale.nl/pages/gratis-woordenboek/prestatiefquote:
Belangrijkste is nu wel dat Kroes volledige rust heeft .quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nergens wordt egoïsme en domheid meer gecultiveerd dan bij De Telegraaf.
Ik heb een reconstructie van deze 1,5-week-lange zoektocht heel hard nodig.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Belangrijkste is nu wel dat Kroes volledige rust heeft .
Sjonnie vd Beek , Tadic en Haller ofzo terug en ze geven hem DebesteTDooit-trofee.
Parool komt er ooit mee . Misschien zelfs een vervolg op dat boekje van Menno .quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb een reconstructie van deze 1,5-week-lange zoektocht heel hard nodig.
Beste Houniet, je lijkt mij een zeer gewaardeerde user van dit forum, maar vertel je ons nu dat je niet dezelfde bezwaren ziet als de meeste Ajacieden onder ons?quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:52 schreef Houniet het volgende:
Grappig dat iedereen weer een uitgebreide mening heeft, zonder goede alternatieven te opperen. Daarnaast ook allemaal weer dezelfde namen die stonden te schreeuwen toen ETH of FF werden aangesteld.
Waarom op voorhand zeiken, totaal niet onderbouwd. Ontspan jullie poesjes, alle Goden.
Vooral ook omdat we het al eens geprobeerd hebben met die 2, althans los van elkaar...quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:57 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Beste Houniet, je lijkt mij een zeer gewaardeerde user van dit forum, maar vertel je ons nu dat je niet dezelfde bezwaren ziet als de meeste Ajacieden onder ons?
https://www.vi.nl/pro/ajax-kiest-voor-de-arne-slot-koersquote:Nu de Italiaan vertrokken is, voelt Slot de bui al hangen, want hij heeft geen enkele twijfel over het vakmanschap van Heitinga: 'Het zou verstandig zijn van Ajax om voor John te kiezen', vindt Slot, zich direct realiserend dat hij daarmee zijn eigen glazen ingooit: 'Maar het zou ook verstandig zijn van John om hier nog een seizoen te blijven!’
Wel benieuwd welke domme Sjon hij dit keer als assistent neemt om mee te kunnen kaartenquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:28 schreef GGMM het volgende:
Arne heeft z'n oude troep aan ons verkocht
Wat een klootzak
Maduro of zo. Die was al eerder aan het zoeken om assistent te worden in de Premier League.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel benieuwd welke domme Sjon hij dit keer als assistent neemt om mee te kunnen kaarten
John Maduro?quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maduro of zo. Die was al eerder aan het zoeken om assistent te worden in de Premier League.
Ik ben er wel benieuwd naar. Twee jaar geleden was het nog te vroeg, jammer dat hij in de tussentijd niet ergens hoofdtrainer is geweest, maar hopelijk genoeg geleerd in de keuken van West Ham en Liverpool om het nu beter te doen. Natuurlijk voelt het een beetje als een gok aan, maar ik las hier eergister nog dat niemand zo gek is om bij Ajax in te stappen en dan nu met z'n allen huilen dat het niet goed genoeg isquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:52 schreef Houniet het volgende:
Grappig dat iedereen weer een uitgebreide mening heeft, zonder goede alternatieven te opperen. Daarnaast ook allemaal weer dezelfde namen die stonden te schreeuwen toen ETH of FF werden aangesteld.
Waarom op voorhand zeiken, totaal niet onderbouwd. Ontspan jullie poesjes, alle Goden.
Toegegeven, het lijkt me een betere keuze dan flapdrol Reiziger.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben er wel benieuwd naar. Twee jaar geleden was het nog te vroeg, jammer dat hij in de tussentijd niet ergens hoofdtrainer is geweest, maar hopelijk genoeg geleerd in de keuken van West Ham en Liverpool om het nu beter te doen. Natuurlijk voelt het een beetje als een gok aan, maar ik las hier eergister nog dat niemand zo gek is om bij Ajax in te stappen en dan nu met z'n allen huilen dat het niet goed genoeg is.
Tis allemaal 3x niks.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Toegegeven, het lijkt me een betere keuze dan flapdrol Reiziger.
Heb het idee dat dat LuckyTV filmpje van 'm een beetje een eigen leven is gaan leiden. Hij komt niet over als een raketgeleerde nee, maar sommigen (vooral ook niet-Ajacieden) doen net alsof het een zwakbegaafde isquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tis allemaal 3x niks.
Heitinga heeft echt het tactisch vermogen van een stoeptegel. Die begrijpt buitenspel niet eens joh
Scheelt niet veelquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij komt niet over als een raketgeleerde nee, maar sommigen (vooral ook niet-Ajacieden) doen net alsof het een zwakbegaafde is
Waren al die persco's luckyTV uitzendingen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Heb het idee dat dat LuckyTV filmpje van 'm een beetje een eigen leven is gaan leiden. Hij komt niet over als een raketgeleerde nee, maar sommigen (vooral ook niet-Ajacieden) doen net alsof het een zwakbegaafde is
Ik schat Heitinga in op het niveau van Van 't Schip. Beetje vasthouden aan gedateerde spelprincipes, geen (tactisch) vernuft, geen charismatische invloed op de groep en dus matige resultaten en matig spel. Wel vriendelijk en behulpzaam waardoor veel spelers wel positief over hem zijn... maar daar heb je zo weinig aan.
Een complotwappie die het over het intellect van een ander gaat hebbenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waren al die persco's luckyTV uitzendingen?
Dit wordt een groot succes.quote:
Arne is toch een Feyenoorderquote:"Als Ajax slim is, zouden ze John Heitinga overwegen," zei Liverpooltrainer Arne Slot vijf dagen geleden in The Times over Liverpools assistent-trainer Heitinga. "Hij is klaar voor zo'n functie." Maar Slot voegde er iets belangrijks aan toe: "Als John slim is, blijft hij nog een seizoen langer bij Liverpool."
Kroes heeft het vertrek van Farioli totaal niet aan zien komen, stukje lost in translation zullen we maar zeggen, hij had wel rekening met dit scenario moeten houden want als Ajax kampioen was geworden was Farioli ook weg geweest.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ajax, the gift that keeps on giving.
Offence and defence coach, Ajax loopt weer eens voorop.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:32 schreef -XOR- het volgende:
Heitinga/Keijzer is wel echt gaaf. John van Loen weer in de spits! Mitchell Dijks terug voor het GIF!
Als je vorig jaar een onverwachte Farioli kan halen dan kan je dat voor komend seizoen ook. Of was Farioli echt de enige in Europa met wat visie en die snapt hoe een moderne sport beoefend dient te worden binnen een grote organisatie? Je hebt nu zelfs meer keus aangezien er CL voetbal is.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben er wel benieuwd naar. Twee jaar geleden was het nog te vroeg, jammer dat hij in de tussentijd niet ergens hoofdtrainer is geweest, maar hopelijk genoeg geleerd in de keuken van West Ham en Liverpool om het nu beter te doen. Natuurlijk voelt het een beetje als een gok aan, maar ik las hier eergister nog dat niemand zo gek is om bij Ajax in te stappen en dan nu met z'n allen huilen dat het niet goed genoeg is.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel benieuwd welke domme Sjon hij dit keer als assistent neemt om mee te kunnen kaarten
Misschien onverwacht voor ons, maar daar zijn ze maanden mee bezig geweest, die tijd is er nu niet en ze hadden blijkbaar niet voorgesorteerd op z'n vertrek.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:53 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Als je vorig jaar een onverwachte Farioli kan halen dan kan je dat voor komend seizoen ook. Of was Farioli echt de enige in Europa met wat visie en die snapt hoe een moderne sport beoefend dient te worden binnen een grote organisatie? Je hebt nu zelfs meer keus aangezien er CL voetbal is.
Ik mag toch hopen dat ze over zulke dingen wel nadenken...quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien onverwacht voor ons, maar daar zijn ze maanden mee bezig geweest, die tijd is er nu niet en ze hadden blijkbaar niet voorgesorteerd op z'n vertrek.
Ik dacht ook dat ze dat wel deden, maar als ze dan met Heitinga en Keizer komen was dat blijkbaar wishful thinking van mequote:Op woensdag 28 mei 2025 18:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze over zulke dingen wel nadenken...
Al verbaasd mij verder niks meer.
Dat sowieso niet, want nogal minder tijd, maar het punt was dat hier van de week nog werd geroepen dat niemand wilde komen en nu het Heitinga wordt zijn diezelfde lui boos want ze hadden alsnog Guardiola verwacht ofzo.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:53 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Als je vorig jaar een onverwachte Farioli kan halen dan kan je dat voor komend seizoen ook. Of was Farioli echt de enige in Europa met wat visie en die snapt hoe een moderne sport beoefend dient te worden binnen een grote organisatie? Je hebt nu zelfs meer keus aangezien er CL voetbal is.
We hebben nu toch meer tijd want we hebben geen voorrondes. Idealiter heb je snel een trainer uiteraard maar het had nu echt niet in 2 weken tijd gehoeven. De transfermarkt is ook nog helemaal niet bezig dus daarvoor is het ook minder belangrijk.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, want nogal minder tijd, maar het punt was dat hier van de week nog werd geroepen dat niemand wilde komen en nu het Heitinga wordt zijn diezelfde lui boos want ze hadden alsnog Guardiola verwacht ofzo.
John de Wolf zou ik daarvoor niet aanradenquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een paar maanden in een bunker ga wonen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Sneijder heeft een grote aankondiging morgen of overmorgen.
Ja als je er geen probleem mee hebt dat we een trainer in augustus aanstellen dan hebben we wel de tijd ja.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:48 schreef BEFEM het volgende:
[..]
We hebben nu toch meer tijd want we hebben geen voorrondes. Idealiter heb je snel een trainer uiteraard maar het had nu echt niet in 2 weken tijd gehoeven. De transfermarkt is ook nog helemaal niet bezig dus daarvoor is het ook minder belangrijk.
De flaters tegen Harkemase Boys en Dronken Boerenfluitje SC wil je voor geen goud missen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een paar maanden in een bunker ga wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |