Gelukkig is John een Ajacied in hart en nieren.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hou gewoon je tyfusbek, deze twee gasten kunnen er gewoon weinig van. Ajacieden zijn nu eenmaal iets intelligenter dan dat domme volk uit Rotterdam-Zuid
Je bent er bijna, Klaas.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat er hoop alternatieven beschikbaar zijn maar die gewoon niet in het straatje van dit bestuur passen
Farrioli was er denk ik klaar mee als een schoothondje aan het lijntje gehouden te worden, die wilde nog meer zijn eigen weg gaan maar dat kon niet
Ajax wil schoothondjes als trainer die vooral moeten luisteren wat er van bovenaf gezegd wordt
Dat is gewoon een lul verhaal die naar buiten gebracht wordt wat de buitenwereld logische moet vindenquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je bent er bijna, Klaas.
Als je de kranten goed leest, wilde Farioli sneller dan Ajax (financieel) hebben kon.
Een graantje meepikken van Arend Martijn Iquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:50 schreef DeeBee het volgende:
Gras op vreten, kent de club, vechten voor elke meter, PASSIE laten zien, het shirt waard zijn, het logo respecteren, HOLLANDSE SCHOOL
Farioli moest aanvallender voetbal spelen met middelen die hij niet kon.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat is gewoon een lul verhaal die naar buiten gebracht wordt wat de buitenwereld logische moet vinden
Farriolli wist dondersgoed hoe de financielle positie in elkaar zit toen hij begon en die wist ook dondersgoed dat hij nu niet hele grote eisen kon stellen...
Het ging om detalis zoals hoe hij de ploeg wilde voorbereiden...zoals 3 koks ipv 1 zelfs dat kreeg hij niet voor elkaar
Ironisch dat het ook meteen de grootste belediging voor Arend Martijn I is.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Een graantje meepikken van Arend Martijn I
Kroes is ook wel een beetje de zuinige kruidenier volgens mij.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je bent er bijna, Klaas.
Als je de kranten goed leest, wilde Farioli sneller dan Ajax (financieel) hebben kon.
Bij Ajax staart men zich soms nogal blind op de manier van spelen, alleen dit kan simpelweg niet altijd. Je kunt niet met een hele middelmatige selectie die creativiteit en flair mist, aanvallend en creatief voetbal gaan spelen met veel flair.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat er hoop alternatieven beschikbaar zijn maar die gewoon niet in het straatje van dit bestuur passen
Farrioli was er denk ik klaar mee als een schoothondje aan het lijntje gehouden te worden, die wilde nog meer zijn eigen weg gaan maar dat kon niet
Ajax wil schoothondjes als trainer die vooral moeten luisteren wat er van bovenaf gezegd wordt
Ajax kan best wel aanvallender spelenquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Farioli moest aanvallender voetbal spelen met middelen die hij niet kon.
Haha, je hebt geen Rondo gekeken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax kan best wel aanvallender spelen
Dat is helemaal niet zo moeilijk met dit materiaal
Als je aanvallender zou spelen zou je ook meer rendement halen uit Broeby
de italiaan koos voor een speelstijl
daar was iedereen blij mee omdat er resultaten waren
toen op het laast mis ging waren ze gewoon woest op de italiaan en was het allemaal zijn schuld
Ik heb die uitzending van rondo gezien met gullit van basten en mulder...en de maffiabaasquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Haha, je hebt geen Rondo gekeken.
Natuurlijk kan dat niet, Ajax heeft amper één redelijke buitenspeler, de selectie mist een afmaker en op het middenveld zijn er eigenlijk alleen maar wat blinde dravers die soms een doelpuntje kunnen meepikken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax kan best wel aanvallender spelen
Dat is helemaal niet zo moeilijk met dit materiaal
Als je aanvallender zou spelen zou je ook meer rendement halen uit Broeby
de italiaan koos voor een speelstijl
daar was iedereen blij mee omdat er resultaten waren
toen op het laast mis ging waren ze gewoon woest op de italiaan en was het allemaal zijn schuld
Weet je dan nog wat hij zei over 'waarom hij niet geloofde in een aanvallende speelstijl'?quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb die uitzending van rondo gezien met gullit van basten en mulder...en de maffiabaas
Klopt, maar het aanstellen van Heitinga en Keizer is een nog grotere blunder dan Steijn.. dusjaquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kroes is ook wel een beetje de zuinige kruidenier volgens mij.
Neemt niet weg dat die Mislintat natuurlijk grotendeels verantwoordelijk is voor een boel rommel de laatste 2 jaar bij Ajax.
Hij kan zoveel zeggen maar moet ik zomaar geloven dat het zo is?quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Weet je dan nog wat hij zei over 'waarom hij niet geloofde in een aanvallende speelstijl'?
Mooi gedicht.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij kan zoveel zeggen maar moet ik zomaar geloven dat het zo is?
Hij zat daar alleen om een mooi verhaal voor zichzelf te maken
de man is net 35
heeft nooit een grote voetbalcarriere gehad
en nu moet ik geloven dat hij voetbal uitgevonden heeft
defensief voetbal is het makkelijkste voetbal
dat heeft hij heel het seizoen gedaan
en dat was logische
want het vorig seizoen had ajax zestig tegendoelpunten ofzo
dat heeft hij keurig teruggebracht tot een aanvaardbaar aantal
maar dat wil niet zeggen dat hij daarom een grote trainer is ofzo?
de reden van zijn succes was ook de reden dat het op het laatst helemaal mis ging
op het laatst moest er gevoetbald worden maar dat kon 020 helemaal niet meer
dat defensieve spel was niet meer om te buigen naar aanvallend voetbal
maar dat wil niet zeggen dat de volgende trainer niet aanvallend kan voetballen met ajax
quote:
mensen zeggen dat ik een soort computer ben die hele boeken kan vertalen in 1 zin....quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ironisch dat het ook meteen de grootste belediging voor Arend Martijn I is.
Ik denk dat ook een tikje lafheid en een makkelijk excuus was, want ik zag Farioli ook regelmatig voor de verdedigende optie kiezen terwijl het écht niet gepast/nodig was. Met veel beter spelersmateriaal zou hij ook niet gauw aanvallen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Farioli moest aanvallender voetbal spelen met middelen die hij niet kon.
Misschien wil Slot zelf komenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajacieden zijn nu eenmaal iets intelligenter
quote:Hou gewoon je tyfusbek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |