Ik heb het nog ff gecheckt.... het was het einde van de vorige aflevering, maar ik dacht dat dat al het voorstukje van de aflevering van vandaag was.. dus dan komt het vandaag niet terug natuurlijk..quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat klopt, er was iets met douchen gister in de cliffhanger
Ja raar, wel dat gezemel over vader en zoon.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat stukje over die lege boiler is weggelaten. Wel jammer.
Oh echt, ik zat er ook op te wachtenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb het nog ff gecheckt.... het was het einde van de vorige aflevering, maar ik dacht dat dat al het voorstukje van de aflevering van vandaag was.. dus dan komt het vandaag niet terug natuurlijk..
De uitputting slaat toe mensen
Nou bedankt he!quote:
Dus dat was niet voor de pron-shoot van Naomiquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Er worden al stootkussens tegen de muur geplakt, in geval van verlies
Ja, maar het is wel verklaarbaar, want het was nogal raar gemonteerd... En anders geef ik gewoon Marit de schuld. Of die luie Chris. Of Heidy, die niet eens een kraan kan monteren.quote:
Ik vind het wel een beetje zielig worden nu...quote:
En een jury die morgen gewoon boos wegloopt!quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Oplevering: puinhoop bij vier van de zes.
Ze staan alleen maar te kletsen. Hij heeft het inzicht van een waterbuffel. Dus gebeurt er niets.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje zielig worden nu...
Maar als ik het goed begreep hebben ze het opgegeven, maar gaan ze wel door. Zoiets was het.
Ik doelde ook op het voorstukje van morgen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:42 schreef V. het volgende:
[..]
Nou, ik betwist niet dat er regels worden overtreden, en ik vind het heel lastig dat Marit idd heel erg van de regeltjes is voor anderen, maar verder graag naar zichzelf toe redeneert.
Maar godsamme, eerst gaan Rubberduckie en Vroeg-oud een halve dag met elkaar zitten zuigen, dan komen ze als commissie bij de zussen. Wát ze ook zeggen, maakt eigenlijk niet uit, want de antwoorden worden vervolgens weer bij de mannen geëvalueerd, om daarna weer met de koffierokers moet worden bebept.
Christus te paard, spreek iemand aan en klaar.
Maar dat constante geroddel... ze zouden aan mij een hele slechte hebben (maar wel leuke tv, denk ik)
Ik denk dat ze allebei een huilbui hebben omdat ze er volledig doorheen zitten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar is @:Firuze60 en @:ChildoftheStars Ik mis hun commentaar.
Sorry! Komt morgenquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar is @:Firuze60 en @:ChildoftheStars Ik mis hun commentaar.
Nee nuquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry! Komt morgen
Hoofd is moe
Neen, heel snel/rapper dan je gewend bent!@quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry! Komt morgen
Hoofd is moe
eEnZquote:
Nou, dat begreep ik er ook uit, maar dat lijkt me voor iemand met haar hersenen heel gek.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:37 schreef Firuze60 het volgende:
Nu pas uitgekeken. Ik begreep niet helemaal het verhaal van Marit, ze leent steeds spullen van anderen, zoals een snelboor (?) van Maurits en wil dan die niet terugbrengen? Moeten mensen hun eigen uitgeleende spullen bij de zusjes zelf weer ophalen?
Ik denk dat ze zich niet bewust zijn van het koffieautomaat gebruik (neem aan dat ze hun eigen koffie kopen)plus dat Anoek zelf heeft aangeboden dat ze een koffieapparaat mochten gebruiken. Ze hebben wel wat gniepigs die twee, ze wisten dat die plee niet aangesloten was en dan toch doortrekkenquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:06 schreef V. het volgende:
[..]
Nou, dat begreep ik er ook uit, maar dat lijkt me voor iemand met haar hersenen heel gek.
Snapte de irritatie van "Mau" over die spieboor wel enigszins.
De regel is, dat mensen die eigen gereedschap meenemen dat ook awn anderen beschikbaar moeten stellen, ivm de eerlijkheid.
Maar "Mau" heeft die boor gekocht van zijn bouwbudget, dus dan lijkt mij dat van dat delen niet op te gaan.
En die zussen moeten goddomme idd zelf effe een koffie-apparaatje fiksen.
Tsja, Ray is vooral opzichter, geen psycholoogquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ray is ook een beetje dom. Dit is nou juist niet de manier om E&W te motiveren. Je kunt mensen niet ineens veranderen, waardoor ze niet teveel nadenken. Bovendien (eigen ervaring.) als je ergens geen ervaring in hebt, dan ben je onzeker en denk je automatisch over alles na.... Dus de Methode-Ray (steeds herhalen dat ze op moeten schieten) gaat hem niet worden..
Marit gaf deels een raar antwoord, maar Naomi citeerde haar in ieder geval niet helemaal correct.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik kon het verhaal van Marit ook niet helemaal volgen, maar ik had tegelijkertijd het idee dat Naomi er een eigen draai aan gaf om Marit lekker zwart te maken.. Hebben jullie dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |