Het stomme aan kijk (en vast alle andere terugkijk dingen) is dat ze je dan 8 advertenties laten kijken. Erg irritant.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb het nog even opgezocht...
Op minuut 8:50 uur (dus net na het gesprekje tussen Marit en Edith&Wilfred) vertelt Harm hoe er gejureerd wordt en dat het bij de oplevering gaat om de styling en niet om het vakwerk. En dat dat aan alle deelnemers van tevoren is verteld:
https://www.kijk.nl/programmas/het-blok/ZQwcROKq5o4
(dan hoef je ook niet meer mijn post hierboven te lezen)
Maar er is maar één Markquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoiets?
Dan moeten we wat anders vinden om af te zeiken
Ze hadden nog een klein appartementquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe zit het nou met die extra kamer die ze moesten doen met zijn allen? Of heb ik dat gedroomd?
Er is iig nog een 'appartementje' op de binnenplaats, die moeten ze wel samen doen. Dus dat wordt gezelligquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe zit het nou met die extra kamer die ze moesten doen met zijn allen? Of heb ik dat gedroomd?
Ja precies.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze hadden nog een klein appartement
Alleen daar horen we niks meer over
Zeker na afloop dan.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Er is iig nog een 'appartementje' op de binnenplaats, die moeten ze wel samen doen. Dus dat wordt gezellig
Edith is 52. En als vijftigers vinden mijn teerbeminde en ik dat ze heel erg ouwebeppig aandoet. Ziet eruit als een omaatje van in de 70.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die leeftijd een grapje wasIk heb even gezocht. De leeftijd kan ik zo snel niet vinden.
Volgens mij staan hun beroepen in beeld.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:49 schreef Arcee het volgende:
Ik snap wel dat niet iedereen zoals ik alle leeftijden van de Blokkers uit z'n hoofd kent, maar hoe kun je nou geen idee hebben van hoe oud iemand is terwijl de leeftijden al weken lang elke aflevering meerdere keren in beeld staan?
Oók, ja, én hun leeftijden. Trust me.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij staan hun beroepen in beeld.
Genieten is een groot woord, maar ik kijk het graag, ja. Het zou van mij ook 2 maal per dag uitgezonden mogen worden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Arcee, geniet jij ook zo van Het Blok?
Of voor 2 dagen. Of voor het zware sjouwwerk.. Zat ik ook te denken..quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:41 schreef Soury het volgende:
Waren huren die zusjes niet iemand in voor een dag? Ze hebben 5000 euro extra gekregen.
Denk niet dat ze iemand in gaan huren voor een slaapkamer.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:41 schreef Soury het volgende:
Waren huren die zusjes niet iemand in voor een dag? Ze hebben 5000 euro extra gekregen.
Ik zit nu wel ineens naar ineens veel meer naar die leeftijden in beeld te kijkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:49 schreef Arcee het volgende:
Ik snap wel dat niet iedereen zoals ik alle leeftijden van de Blokkers uit z'n hoofd kent, maar hoe kun je nou geen idee hebben van hoe oud iemand is terwijl de leeftijden al weken lang elke aflevering meerdere keren in beeld staan?
Dat kan natuurlijk. Maar hoe gaan ze nog 6 weken door dan met 1 tennisarm, tintelende handen en met iemand die het niet meer ziet zitten en die er sowieso eigenlijk al geen zin meer in had?quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk niet dat ze iemand in gaan huren voor een slaapkamer.
Al is het maar om alle wanden op te trekken en af te timmeren. Dan kan je verder, ze zijn allebei niet erg productief nu. Dan heb je weer wat energie.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk niet dat ze iemand in gaan huren voor een slaapkamer.
Vond het wel weer tekenend dat Mark zei “die heeft Heidy aangesloten” toen het fout ging met de wateraansluiting.
Meneer zelf heeft niets (fout) gedaan.
Heb je een punt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Maar hoe gaan ze nog 6 weken door dan met 1 tennisarm, tintelende handen en met iemand die het niet meer ziet zitten en die er sowieso eigenlijk al geen zin meer in had?
Dat wordt allemaal niet ineens vanzelf beter denk ik...
Het blijft een feit dat de beoordeling puur om de styling ging, er was wel meer niet af in die badkamer wat je met het blote oog kon zien.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:03 schreef V. het volgende:
Een slecht verhaal dus...
Dat vind ik oprecht achterbaks.
Nú vind ik dat dat nephoofd een punt heeft.
Ik vond het ook nogal een... barbaarse uitspraakquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Even een citaat van Naomi: "Mijn man is God en daar krijg ik gewoon een natte plasser van"
Ik ben dat nog even aan het verwerken, merk ik....
"Barbaars"..... dat was het woord wat ik zochtquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vond het ook nogal een... barbaarse uitspraak
Niet alleen op de styling, er was ook kritiek op slecht afschot e.d.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Het blijft een feit dat de beoordeling puur om de styling ging, er was wel meer niet af in die badkamer wat je met het blote oog kon zien.
Ik krijg sterke tradwife-vibes.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Even een citaat van Naomi: "Mijn man is God en daar krijg ik gewoon een natte plasser van"
Ik ben dat nog even aan het verwerken, merk ik....
Ik zie niet waarom niet eigenlijk... Al is het niet een harde eis voor de volgende oplevering. En beide slaapkamers opleveren is dat wel. Dus ik vermoed dat ze daar de prioriteit aan hebben gegeven.. (wat niet slim is, maar goed..)quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je een punt.
Ik snap vooral niet dat ze niet direct een klusjesman hebben ingehuurd om die badkamer af te maken?? Of zou dat niet mogen?
Geen idee. Want ze weten vast ook dat Ray het water komt aansluiten. Dan wil je toch zeker weten dat alles het doet?! En je wil zelf ook binnen warm douchen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom niet eigenlijk... Al is het niet een harde eis voor de volgende oplevering. En beide slaapkamers opleveren is dat wel. Dus ik vermoed dat ze daar de prioriteit aan hebben gegeven.. (wat niet slim is, maar goed..)
Eens hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee. Want ze weten vast ook dat Ray het water komt aansluiten. Dan wil je toch zeker weten dat alles het doet?! En je wil zelf ook binnen warm douchen?
Het lijkt me eerlijk gezegd toch nog wel gevaarlijk dat je tegenaan knalt... Per ongeluk of omdat je denkt dat dat de echte uitgang is...quote:Die spiegel bij W&E snap ik nog niet…
Ja, ik knap dan ook een beetje af.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:55 schreef V. het volgende:
Als de zussen de plee echt niet hebben aangesloten, vind ik dat wel heen heel slecht verhaal.
Zal ik hem maken?quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:55 schreef V. het volgende:
Als de zussen de plee echt niet hebben aangesloten, vind ik dat wel heen heel slecht verhaal.
Ho, ho, dat komt allemaal doordat Chris zo laat wakker wordt, he!quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Faisal maakt er een aardig zooitje van voor een loodgieter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |