quote:Freek van Suzan en Freek heeft uitgezaaide longkanker: 'Compleet verslagen'
Suzan en Freek delen aangrijpend nieuws op Instagram. Freek is gediagnosticeerd met uitgezaaide longkanker. Het nieuws komt op een dubbel moment, want naast deze schokkende boodschap maakt het duo ook bekend dat ze in verwachting zijn van hun eerste kindje.
latermeer
https://www.rtl.nl/boulev(...)11100/suzan-en-freek
2:49 op de marathon dat doen weinigen hem na... Hij baalde eind april nog dat die niet mee kon doen met de Boston marathon door een ski ongekuk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:39 schreef Mrmime het volgende:
Jeetje. Onvoorstelbaar wat een naar bericht. Verwoestend. En dan ook nog in verwachting, wat een rollercoaster van emoties.
Volgens mij is Freek een hele fitte jongen die veel hardloopt. Tjemig.
Heel veel sterkte gewenst.
Ergens wel een beetje ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:37 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Is dat minder erg dan iemand van 54 die hetzelfde te horen kreeg ?
Ja daar dacht ik ook al aan. Was het maar plastische chirurgiequote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:43 schreef Sarabi het volgende:
![]()
In het plastische chirurgie topic was het mensen al opgevallen dat hij er anders uitzag de laatste tijd
Tja, dan blijkt maar weer dat je er zo mee moet uitkijken om mensen te labelen... al had ie denk ik een miljoen keer liever plastische chirurgie ondergaan dan dit doodvonnis...quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:43 schreef Sarabi het volgende:
![]()
In het plastische chirurgie topic was het mensen al opgevallen dat hij er anders uitzag de laatste tijd
Ja, dat is wel pijnlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:46 schreef Ama het volgende:
Wat heftig en nu is zij eindelijk zwanger wat ze al jaren zo graag wouden en dan krijgen ze dit erbij.
Naja, ze doen het vooral met anderen. Maartoch..quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:51 schreef Fok-it het volgende:
Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat dat buiten muzikaal ook een romantisch stel was. Maar wel dramatisch zo jong en toekomstige ouders
Suzan is al 18 jr met hem. Wat ongelooflijk zwaar voor haar ook straks met een kleine...quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:55 schreef funkyfabulous het volgende:
Geen Suzan en Freek fan maar dit nieuws slaat in als een bom merk ik, zo in de bloei van je leven, kindje op komst en dan dit. Vooral dat dat kindje misschien papa niet leert kennen. Jeetje.
Jaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:37 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Is dat minder erg dan iemand van 54 die hetzelfde te horen kreeg ?
Ik mis even de context hierbijquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:58 schreef AgnesGru het volgende:
Wat een naar en heftig nieuws zeg![]()
Dat bericht in combinatie met de vorige posts over hun optredens in de Ziggo Dome
Ze stoppen per direct met alle optredens.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:02 schreef Ole het volgende:
Ik hoor net dat optredens Ziggodome komend weekend niet doorgaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |