Ik gun jou de winstquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:36 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee hoor. Geen sluitpost. Russisch roulette. Anders zou ik ieder seizoen winnen
Vannacht was alles dood hierquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
Zul je zien dat de "problemen" naar andere topics worden geëxporteerd, dat zou lachen zijn
Inderdaad echt humor. Eerst met een hele groep dts saboteren, dan klagen om de maatregelen om vervolgens een andere reeks te vernielen. Lachuh!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
Zul je zien dat de "problemen" naar andere topics worden geëxporteerd, dat zou lachen zijn
Dat is het eigenlijke doelquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet je ook maar net zin heb elke nacht/ochtend hier gaan openen en sluiten, maar misschien breekt dat de hegemonie van Justin wel
Dit is allemaal om die paar grapjes van lilak toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:41 schreef SwJ het volgende:
[..]
Inderdaad echt humor. Eerst met een hele groep dts saboteren, dan klagen om de maatregelen om vervolgens een andere reeks te vernielen. Lachuh!
Nou dat waren echt geen grapjesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit is allemaal om die paar grapjes van lilak toch?
Beetje spijkers op laag water imho.
Nee. Iets met emmer, druppel, hand in eigen boezem, enz.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit is allemaal om die paar grapjes van lilak toch?
Beetje spijkers op laag water imho.
Gaat dit per direct in?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:43 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee. Iets met emmer, druppel, hand in eigen boezem, enz.
Ik heb het verder niet terug gezocht zag een paar screenshots van "je moeder" grapjes. Vond dat nou niet zo speciaal. Maar goed, context ontbreekt voor me.quote:
Sowieso de rest van mei.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gaat dit per direct in?
Of per juni?
#dtv
Is weer eens wat anders dan een dikke drolquote:
Kijk in feedback.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet terug gezocht zag een paar screenshots van "je moeder" grapjes. Vond dat nou niet zo speciaal. Maar goed, context ontbreekt voor me.
Om daar nou iedereen in DTS voor te straffen...quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Kijk in feedback.
Ik vond het niet grappig.
Dat is dan ook weer waarquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Om daar nou iedereen in DTS voor te straffen...
Dat weet niemand.quote:
Dus dan kies jij in principe uit wie die honderden punten mag pakken?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:36 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee hoor. Geen sluitpost. Russisch roulette. Anders zou ik ieder seizoen winnen
Ja jammer voor de mensen die niet kunnen slapen.quote:
Nee hoor. Ik ga echt niet kijken wie de lapo heeft. Ik open dts, sluit m, klaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dan kies jij in principe uit wie die honderden punten mag pakken?
Voor jou maakt dat verder niet uit, je doet toch niet mee in de puntentelling.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dan kies jij in principe uit wie die honderden punten mag pakken?
De letter K is de elfde letter in het moderne Latijnse alfabet.quote:
Als iedereen in dts gewoon de nachtbagger in kruipt, kan iedereen daar verder kletsen. Niets aan de hand.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jammer voor de mensen die niet kunnen slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |