Nee. Iets met emmer, druppel, hand in eigen boezem, enz.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit is allemaal om die paar grapjes van lilak toch?
Beetje spijkers op laag water imho.
Gaat dit per direct in?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:43 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee. Iets met emmer, druppel, hand in eigen boezem, enz.
Ik heb het verder niet terug gezocht zag een paar screenshots van "je moeder" grapjes. Vond dat nou niet zo speciaal. Maar goed, context ontbreekt voor me.quote:
Sowieso de rest van mei.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gaat dit per direct in?
Of per juni?
#dtv
Is weer eens wat anders dan een dikke drolquote:
Kijk in feedback.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet terug gezocht zag een paar screenshots van "je moeder" grapjes. Vond dat nou niet zo speciaal. Maar goed, context ontbreekt voor me.
Om daar nou iedereen in DTS voor te straffen...quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Kijk in feedback.
Ik vond het niet grappig.
Dat is dan ook weer waarquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Om daar nou iedereen in DTS voor te straffen...
Dat weet niemand.quote:
Dus dan kies jij in principe uit wie die honderden punten mag pakken?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:36 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee hoor. Geen sluitpost. Russisch roulette. Anders zou ik ieder seizoen winnen
Ja jammer voor de mensen die niet kunnen slapen.quote:
Nee hoor. Ik ga echt niet kijken wie de lapo heeft. Ik open dts, sluit m, klaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dan kies jij in principe uit wie die honderden punten mag pakken?
Voor jou maakt dat verder niet uit, je doet toch niet mee in de puntentelling.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dan kies jij in principe uit wie die honderden punten mag pakken?
De letter K is de elfde letter in het moderne Latijnse alfabet.quote:
Als iedereen in dts gewoon de nachtbagger in kruipt, kan iedereen daar verder kletsen. Niets aan de hand.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jammer voor de mensen die niet kunnen slapen.
Ik heb iets gemist...quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:56 schreef SwJ het volgende:
[..]
Als iedereen in dts gewoon de nachtbagger in kruipt, kan iedereen daar verder kletsen. Niets aan de hand.
Maar dat gebeurd niet omdat men dan geen punten krijgtquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:56 schreef SwJ het volgende:
[..]
Als iedereen in dts gewoon de nachtbagger in kruipt, kan iedereen daar verder kletsen. Niets aan de hand.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist...
Is dts dicht snachts vanaf nu?
Het staat in de topicpointer iedereen kan er op klikken en dan lezenquote:
Als je dus alleen in dts komt voor de punten, ga je naar MEN, geef je jezelf punten in de Nachtbagger, download je verzamel-hier-punten-app.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat gebeurd niet omdat men dan geen punten krijgt
Vannacht was FOK! dood
Oh nog niet gezienquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het staat in de topicpointer iedereen kan er op klikken en dan lezen
Mogen wel wel een nieuwe dts maken met GG zijn code?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:59 schreef SwJ het volgende:
[..]
Als je dus alleen in dts komt voor de punten, ga je naar MEN, geef je jezelf punten in de Nachtbagger, download je verzamel-hier-punten-app.
Nee voor mij niet, maar voor de mensen die een hele dag strijden om punten wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:56 schreef SwJ het volgende:
[..]
Voor jou maakt dat verder niet uit, je doet toch niet mee in de puntentelling.
Het is een combi van denk ik, en punten en kletsen. In Men is het tellen van 1 tot 40 en terug daar wordt zelf niet tussen door gekletst en MEN is niet meer toch is tegenwoordig SPLquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:59 schreef SwJ het volgende:
[..]
Als je dus alleen in dts komt voor de punten, ga je naar MEN, geef je jezelf punten in de Nachtbagger, download je verzamel-hier-punten-app.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |