Haha, kattendieker hoorde ik ook pas toen ik zelf in Kattendijke woondequote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Deze Zeeuw kent die termen zo gauw niet maar tot recente gebeurtenissen kende ik ook geen Jikkemiene.
#teamhooiwagenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Deze Limburger kent hem ook gewoon, het als hooiwagens!
Nu moet ik aan Harry Potter denkenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:33 schreef vencodark het volgende:
Jullie hebben zeker ook nooit van kleilopertjes gehoord?
Wow, nog meer zwarte plekkenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:36 schreef Troel het volgende:
Hooiwagen is geen spin heb ik altijd gehoord maar lijkt wel op een spin en is dus een spin. Verder ken ik langpootmuggen ook.
Ik ben aan de blanke vla en krig zo een roereitje. Ik heb geen trek, maar moet toch wat eten. Net kwamen we er na het douchen achter dat de achterkant van mijn been ook helemaal zwart is (onder het gips). Zelfs na twee dagen niet belasten is die kuit dikker dan de andere kuit, dus ven heel erg benieuwd.
Ben je niet héél erg boos? Of heb je daar nog geen (emotionele) ruimte voor gehad?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:36 schreef Troel het volgende:
Hooiwagen is geen spin heb ik altijd gehoord maar lijkt wel op een spin en is dus een spin. Verder ken ik langpootmuggen ook.
Ik ben aan de blanke vla en krig zo een roereitje. Ik heb geen trek, maar moet toch wat eten. Net kwamen we er na het douchen achter dat de achterkant van mijn been ook helemaal zwart is (onder het gips). Zelfs na twee dagen niet belasten is die kuit dikker dan de andere kuit, dus ven heel erg benieuwd.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:44 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Wow, nog meer zwarte plekkenOok dat lijkt me meer een kneuzing.
En lekker, roerei, zeker met gesmolten kaas erdoor![]()
Ik at net 1,5 toast met boter, suiker en kaneel. En net toen ik de boter op de warme toast wilde smeren, ging de bel, stond de postbezorger voor de deur en was mijn warme toast lauw
Jaa, verschrikkelijkquote:
Ik ben vooral emotioneel incontinent, maar dat ben ik altijd al. Ik baal dat een heleboel echt gave dingen gewoon niet doorgaan en dat ik drie maanden van mijn leven gewoon kwijt ben, maar daar kan ik verder niets mee. Ik hoop van harte dat de daer gevonden wordt en dat ik de kosten kan verhalen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:45 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ben je niet héél erg boos? Of heb je daar nog geen (emotionele) ruimte voor gehad?
Ja dat hoop ik ook, doorrijden is echt zwaar belachelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben vooral emotioneel incontinent, maar dat ben ik altijd al. Ik baal dat een heleboel echt gave dingen gewoon niet doorgaan en dat ik drie maanden van mijn leven gewoon kwijt ben, maar daar kan ik verder niets mee. Ik hoop van harte dat de daer gevonden wordt en dat ik de kosten kan verhalen.
Ik las rond het weekend wat er met je gebeurd was.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben vooral emotioneel incontinent, maar dat ben ik altijd al. Ik baal dat een heleboel echt gave dingen gewoon niet doorgaan en dat ik drie maanden van mijn leven gewoon kwijt ben, maar daar kan ik verder niets mee. Ik hoop van harte dat de daer gevonden wordt en dat ik de kosten kan verhalen.
Ik mag drie maanden mijn been niet belasten. Dus de geplande vakantie naar Ierland met concert van Iron Maiden gaat niet door. En zo nog wel meer plannen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik las rond het weekend wat er met je gebeurd was.
Nog sterkte, beterschap etc.![]()
Maar 3 maanden van je leven kwijt, bedoel je je geheugen of plannen die je had?
Hoop dat het gauw beter met je gaat.
Ah zo. Ja, dat is wel echt klote.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik mag drie maanden mijn been niet belasten. Dus de geplande vakantie naar Ierland met concert van Iron Maiden gaat niet door. En zo nog wel meer plannen.
Dat is wel echt helemaal kak zeg!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik mag drie maanden mijn been niet belasten. Dus de geplande vakantie naar Ierland met concert van Iron Maiden gaat niet door. En zo nog wel meer plannen.
In de basisverzekering, in 'sommige gevallen'. Geen idee welke gevallen dat zijn. ik heb wel de mogelijkheid om via mijn zorgverzekering schade te verhalen enzo. Ik schijn ook nog een of andere verkeersongevallenverzekeringsding te hebben, maar die vergoed voor zover ik kan zien niet het missen van een vakantie.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:50 schreef oh-oh het volgende:
Hopelijk heb je wel een tandongevallenverzekering?
Damnquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Via je zorgverzekering kun je alleen de schade verhalen als de andere partij bekend is.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:49 schreef Troel het volgende:
[..]
In de basisverzekering, in 'sommige gevallen'. Geen idee welke gevallen dat zijn. ik heb wel de mogelijkheid om via mijn zorgverzekering schade te verhalen enzo. Ik schijn ook nog een of andere verkeersongevallenverzekeringsding te hebben, maar die vergoed voor zover ik kan zien niet het missen van een vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |