SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg rustig![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:02 schreef Blues het volgende:
vanaf ons balkon bij ons app met akelig uitzicht en biertje bij zwembad onder de appartementen met nog meer akelig uitzicht
Wat naar zeg! die blauwe luchten. ☀SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg rustig![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:02 schreef Blues het volgende:
vanaf ons balkon bij ons app met akelig uitzicht en biertje bij zwembad onder de appartementen met nog meer akelig uitzicht
Geniet ervanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg rustig![]()
Hier stond onze eerste home made mede koud om van te genieten nu in een warm bad. Breekt net de hals als ik hem open maakNouja dan maar eentje op kamertemperatuur, vast ook oké.
Da's zondequote:Op woensdag 28 mei 2025 17:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geniet ervan
Hier stond onze eerste home made mede koud om van te genieten nu in een warm bad. Breekt net de hals als ik hem open maakNouja dan maar eentje op kamertemperatuur, vast ook oké.
Yep, ben wel blij dat ik na even twijfelen toch het hele flesje weggegooid heb. Een groot stuk glas kon ik er zo uit halen maar je weet nooit of er nog andere kleinere stukjes in zitten.quote:
Oh! NEE NOOIT DOEN!!!quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep, ben wel blij dat ik na even twijfelen toch het hele flesje weggegooid heb. Een groot stuk glas kon ik er zo uit halen maar je weet nooit of er nog andere kleinere stukjes in zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn niet echt de aller duidelijkste foto'smaar dit vloog gisteravond binnen en mepte ik uit de lucht, en omdat het me deed denken aan een motje en nav de meelmottenpraat van Tele dit weekend, vroeg ik me af of ik mn hele voorraadkast weg moet gooien of dat een meelmot er heel anders uit ziet
. Google lens hielp me niet echt verder, die kwam met tig soorten motten (waaronder wel ook een soort meelmot). Ik heb meeste voorraad in plastic bakken zitten en deel in plastic ziplock zakjes met knijper op de zak die erin zit, of in dichte verpakking, en heb net wel even de la leeggehaald en gestofzuigd (kan nooit kwaad) en zag niet per se iets in mn couscous bakje en tarwezemelen bakje bv, maar alsnog benieuwd.
[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 28-05-2025 19:18:48 ]
Ach en wee. Nu ja, dan maar hopen dat het weer niet al te hard tegenvalt.quote:
Een 7.5 of een 8.0 want bij een 8.0 was hij cum laude geslaagd. Dus nou ja. Als je dan inhoudelijk nog echt sterke argumenten hebt, dan vind ik ook wel dat ze wat beters te doen hebben, maar okay. Maar als dit nou de argumenten zijn..quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Naar de rechter stappen om een 7 of een 8?Boejje je bent toch geslaagd.
De rechterlijke macht heeft wel wat beters te doen zeg donder op met je cum laude verwaande gek.
Je mist nog dat er staat dat ie tijdens zijn studie al veel in herbeoordeling vroeg en in bezwaar/beroep ging.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Dit artikel illustreert wel mooi een van mijn grotere frustraties binnen mijn werk. Gelukkig nooit een student gehad die naar de rechter is gestapt, maar die mentaliteit van ik heb alles goed gedaan maar hullie gunnen het mij niet![]()
.. ik vind het heel goed dat er mogelijkheden zijn voor beroep etc en het zal ongetwijfeld af en toe daadwerkelijk gebeuren dat iemand tekort wordt gedaan en dan vind ik het top dat een onafhankelijk iemand (binnen uni dan wel rechter) hiernaar kan kijken. Maar wat hier staat vind ik wel echt huilie huilie.
Ja, nou ja, dat vind ik wel los staan van de inhoud van dit verzoek - als je goede argumenten hebt dan heb je goede argumenten, of je nou wel of niet al vaker het niet eens bent geweest met dingen. Maar als er dan geen goede argumenten zijn, ja, dan draagt het natuurlijk wel bij aan de beeldvorming. Zoals hier dus ja.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je mist nog dat er staat dat ie tijdens zijn studie al veel in herbeoordeling vroeg en in bezwaar/beroep ging.
Wat een jankbal. Die zou ik sowieso niet meer serieus nemen en al bij de naam afwijzen als ie bij me kwam solliciteren
Zijn bijnacumlaude had ie dus ook alleen maar voor elkaar door veel drammen en jammeren.
Ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh! NEE NOOIT DOEN!!!
Het is een hele nare dood.
Geweldig, als ik die foto´s zo zie krijg ik ook weer zin in een relax-vakantie. Is al een tijdje geleden. Ik zal vrouwlief weer eens wat foto´s van dat Grieks eiland met witte huisjes en blauwe daken sturen, daar wil ze per se nog eens heenquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:33 schreef Blues het volgende:
Dag 1 is weer gemaakt.
golferenBlues.nl maar dan de eckte namen
Ja Santorini lijkt me ook geweldig.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:52 schreef flipsen het volgende:
[..]
Geweldig, als ik die foto´s zo zie krijg ik ook weer zin in een relax-vakantie. Is al een tijdje geleden. Ik zal vrouwlief weer eens wat foto´s van dat Grieks eiland met witte huisjes en blauwe daken sturen, daar wil ze per se nog eens heenSantorini? Mykonos?
Waarom geen Diesel? 1.6L of groter en geregeld warm rijden, dan gaan die motoren lang mee. En hoe groter de motor hoe langer deze mee gaat.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ga nu niet terug naar Diesel nee
En ik heb / krijg geen zonnepanelen dus geen e-auto.
En nul snelladers (snelwegladers negerend want prijs) in de regio.
Waarbij ik nl ook op de plaats van wekelijkse bestemming niets kan, want ook daar geen laadpunt opties.
Dan maak je bezwaar omdat je cum laude wilt want dat zou zoveel beter op je CV staan... kom je vervolgens wel met dat bezwaar in het nieuws en sta je voor lul met je kulargumentenquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Dit artikel illustreert wel mooi een van mijn grotere frustraties binnen mijn werk. Gelukkig nooit een student gehad die naar de rechter is gestapt, maar die mentaliteit van ik heb alles goed gedaan maar hullie gunnen het mij niet![]()
.. ik vind het heel goed dat er mogelijkheden zijn voor beroep etc en het zal ongetwijfeld af en toe daadwerkelijk gebeuren dat iemand tekort wordt gedaan en dan vind ik het top dat een onafhankelijk iemand (binnen uni dan wel rechter) hiernaar kan kijken. Maar wat hier staat vind ik wel echt huilie huilie. Dat een eerste beoordelaar een 8 geeft, een tweede een range van 6.5-7.5 en dat je argument dan is ja als tweede het een 7.5 vond dan zou dat toch afgerond een 7.75=8 moeten zijn. Nou, ten eerste vindt de tweede het geen 7.5, want daar werkt het formulier zo dat de range altijd 1 punt is, dus iedereen geeft altijd een range rondom het cijfer dat je het vindt. Als je het een 7.5 vindt, geef je dus geen range van 6.5-7.5, maar van 7.0-8.0. Daarnaast is dat afronden dus niet hoe het werkt, als cijfer van de eerste buiten de range van de tweede ligt dan volgt overleg, komen ze daar niet uit dan wordt een derde ingeschakeld, komen ze er wel uit dan is het cijfer waar ze samen op komen je eindcijfer. Dus precies wat ze hebben gedaan en hoe ze op een 7.5 zijn gekomen. En dan ook nog zeggen dat de tweede vond dat er teveel woorden nodig waren voor de scriptie, maar dat dat wel je eigen woorden waren en geen plagiaat en dat je daar niks van begrijpt. Dat heeft echt helemaal niks met elkaar te maken.. als je teveel woorden nodig hebt gehad om te zeggen wat je wilde zeggen, dan had het dus korter en bondiger gekund. Dat is gewoon een belangrijk onderdeel van wetenschappelijk schrijven. Moest er nog eens bij komen dat het niet je eigen woorden zijn
![]()
/Frustratie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |