O lekker je hebt nog kunnen slapen. Ik helaas niet meer.quote:
Ja ik ben gewoon weer gaan slapenquote:Op maandag 26 mei 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker je hebt nog kunnen slapen. Ik helaas niet meer.
Nou ja gewoon. Het moet je ook maar lukken. Ik lag hier wel op de bank tv te kijken. Maar had weer een aanval van boezemfibrileren, daar werd ik wakker van. En dan val je niet in slaap. Het is nog aan de gang. Probeer straks wel even te slape. Als de boel weer rustig isquote:
das altijd een oplossingquote:
ik kon gewoon slapen jaquote:Op maandag 26 mei 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja gewoon. Het moet je ook maar lukken. Ik lag hier wel op de bank tv te kijken. Maar had weer een aanval van boezemfibrileren, daar werd ik wakker van. En dan val je niet in slaap. Het is nog aan de gang. Probeer straks wel even te slape. Als de boel weer rustig is
Da's niet tof.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja gewoon. Het moet je ook maar lukken. Ik lag hier wel op de bank tv te kijken. Maar had weer een aanval van boezemfibrileren, daar werd ik wakker van. En dan val je niet in slaap. Het is nog aan de gang. Probeer straks wel even te slape. Als de boel weer rustig is
Hoge bloeddruk. Hele snelle hartslag en het is net of er een drumband in je borstkast zit maar de drummers spelen vals dus niet allemaal te gelijk. En sommige geven een roffeltje En dan is het net of het stopt en dan voel je ineens een harde bonk. Veel heel veelquote:Op maandag 26 mei 2025 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's niet tof.
Wat voel je dan, als dat gaande is? Alsof je een hardloopwedstrijd aan het doen bent? Je krijgt het warm en moet zweten?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Juuuuustiequote:Op maandag 26 mei 2025 09:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lieeeevvvvv![]()
![]()
![]()
![]()