Thé place to be!quote:Op zondag 25 mei 2025 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
Dit kan niet anders dan een mooi topic worden
Ik zie eerst de eend ipv de haas. Dat schijnt dan iets over mij te zeggenquote:
Die Walhalla ken ikquote:
Nou gezelligquote:Op zondag 25 mei 2025 23:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die 'feestjes' van Domni![]()
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op maandag 26 mei 2025 00:01 schreef drakin het volgende:
In Walhalla drinken ze mede en ik zit hier aan de anijsmelk
Echt nog van zo'n ouderwets blokje
Heerlijk ja, ik heb het vorig jaar gekregen van een klant waar ik werkte, dus heel zuinig op deze laatste echte anijsmelkquote:Op maandag 26 mei 2025 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker![]()
Dat heb ik al heel lang niet meer gehad, maar kreeg ik vroeger wel eens voor het slapengaan. Warme melk met een blokje anijs erin
Wie niet !?quote:Op maandag 26 mei 2025 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die Walhalla ken ikIk las vroeger nog wel eens de Asterix
Tonight we dine in Valhallaquote:Op maandag 26 mei 2025 00:05 schreef drakin het volgende:
En Walhalla of Valhalla zoals het ook vaak geschreven wordt is een favoriete stripboekenserie van me
[ afbeelding ]
Haha nu klik ik dat zeker niet meer aan, vast teveel herriequote:Op maandag 26 mei 2025 07:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zó. Nu ben ik ook wakker
Goedemorgen![]()
Vogeltjes![]()
Ik heb Max Payne 1 veel gespeeld. Begon zo gruwelijk, dat ze je gezin hadden vermoordquote:
Ik herken het meteen maar dit is echt kleuterschooltijd.quote:
Echt leuk welquote:Op maandag 26 mei 2025 10:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik herken het meteen maar dit is echt kleuterschooltijd.
Jonkiesquote:Op maandag 26 mei 2025 10:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik herken het meteen maar dit is echt kleuterschooltijd.
dank je wel!quote:Op maandag 26 mei 2025 01:36 schreef Soury het volgende:
@:Deisyy Ahhhhhhhhhh. Oma geworden !!!! Mooi, hoop dat je dochter snel opknapt en van die roze wolk kan genieten voordat het slaapgebrek gaat opbreken En jij aan een drankje zit in warm land
[ link | afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 26 mei 2025 07:20 schreef engine het volgende:
[..]
Tonight we dine in Valhalla![]()
Bekijk deze YouTube-video
Mogguhhquote:
Joehoe, ik had er geen erg in, maar had geen zin meer om het weg te halen.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
Hey, post er 1 door het slotje in het vorige tpoic
Jij zit gewoon met je hoofd in de luiersquote:Op maandag 26 mei 2025 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joehoe, ik had er geen erg in, maar had geen zin meer om het weg te halen.
Leuk voor de beelddenkers, deze post.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij zit gewoon met je hoofd in de luiers
Ik zie genoeg luiers op mijn werkquote:
Vast wel even iemand die met paint aan de gang wilquote:
AIquote:Op maandag 26 mei 2025 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast wel even iemand die met paint aan de gang wil
Of dat nou een succes wordt .............quote:
Gaat het met je dochter al wat beter?quote:
Goedemorgen Shiiquote:
Zolang het het nat blijft wordt het ook nooit hooi.quote:
Waarheid als een koequote:
Ga je op blijven vannacht?quote:
Ik weetquote:
Het is echt een klote tijd ja ! Maar ik ga wel kijkenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ga je op blijven vannacht?
Het is wel echt een klote tijd eigenlijk
Ja ik waarschijnlijk ook welquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is echt een klote tijd ja ! Maar ik ga wel kijken![]()
Gezelligquote:
Over 4 uur Stakeout streamquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:02 schreef engine het volgende:
[..]
Gezelligzag dat ze op NSF eind van de middag al beginnen met hun livestream
Ze zijn vast al weer aan het indrinken danquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:02 schreef engine het volgende:
[..]
Gezelligzag dat ze op NSF eind van de middag al beginnen met hun livestream
Los van het feut dat je onzin praat:quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn vast al weer aan het indrinken dan
Sorry hoor ze zijn altijd uren achter elkaar slap aan het lallen en mijn conclusie is dan dat ze roseetjes aan het tanken zijn geweest.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Los van het feut dat je onzin praat:
Het zit wel diep bij jou he?
En al die zooi belandt op de zeebodem en op de eilanden. Wat mij betreft ontploft dat hele project.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:05 schreef pullup het volgende:
Maar goed kijk het gerust hoor maar wat mij betreft ontploft ie weer
Al die zooiquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En al die zooi belandt op de zeebodem en op de eilanden. Wat mij betreft ontploft dat hele project.
Aparte vergelijking…quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:52 schreef engine het volgende:
[..]
Al die zooihet is als een tandenstoker op een vuilnisbelt ofzo.
Kom je doen?quote:
Bakje koffie drinkenquote:
Goed planquote:
Valt mee, was het vorige week ook alquote:
Suikerbommen zijn het.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed plan
Ik had de seizoens tropische variant van de Appie appeltaart meegenomen maar die is me echt te zoet zeg
Jij woont ook vlakbij de zee toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:43 schreef RedShoe het volgende:
Wat een wind zeg.
Gelukkig begint de zomer over een paar dagen.
Ik dacht dat jij mij negeerde.quote:
Dit is 40+ , niet DTS ,. en hier post je wel normaal , daar nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mij negeerde.
Maar idd, ik woon vlakbij zee.
Prima.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is 40+ , niet DTS ,. en hier post je wel normaal , daar niet
Vanmorgen nog bij zee geweest. Was wel aardig woest.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:49 schreef Puzzie het volgende:
En je hebt weleens verteld dat je vlakbij zee woont, daar is het weer ook anders. wel jaloers
Je weet prima wat ik bedoel volgens mijquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Prima.
Ik wist niet dat het zo werkte. Ik post daar net zo 'normaal' als je grote vriend. Niet meer en niet minder.
Jij mag het laatste woord hebben, als je wilt. Ik snap dergelijk gedrag gewoon niet. Niet verkeerd bedoelt.
quote:
Ja daar ben ik wel jaloers op, ik woon tegen de rand van de weilanden maar de zee is hier verder wegquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vanmorgen nog bij zee geweest. Was wel aardig woest.
De zee dan
Ik mis het bos dan weer.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel jaloers op, ik woon tegen de rand van de weilanden maar de zee is hier verder weg
Bossen zijn geweldigquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik mis het bos dan weer.
Ga ook altijd in de buurt van een bos op vakantie.
Eens maar daar woon ik te ver van wegquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Heerlijk om af en toe even aan zee uit te waaien.
Ik ook, daar moet ik dan echt een dagje uit van maken, voor wandelen aan het strand.quote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook, daar moet ik dan echt een dagje uit van maken.
Ik heb hier wel met zware storm bij zee gestaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik was wel een keer toevallig vlakbij het strand in Scheveningen toen het stevig waaide, windkracht 8 of 9.
Dat was heerlijk, vol in de wind gaan staan. Beetje schemer al, en dan die zeelucht...
Windkracht 11 toen?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb hier wel met zware storm bij zee gestaan.
Was eerlijk gezegd niet leuk meer
Jep.quote:
Kan goed tekeer gaan op de wadden.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:36 schreef Domnivoor het volgende:
Vorig jaar hadden Aoibhin en ik een flinke storm op Ameland. We hebben urenlang de tent vastgehouden om te voorkomen dat die zou scheuren. We hebben het overleefd, en de tent ook![]()
Die storm was ook alleen op Ameland en Terschelling. De rest van het land merkte er niets van.
Het is het proberen waard,,quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, jullie als foodconnaisseurs hier,
wat denken jullie van een pizza worstenbroodje
Viesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
Klinkt zout en vetquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Ja elke dag een beetje beter, waarschijnlijk mag ze donderdag naar huis. De kleine is vanmiddag al ontslagen, maar blijft nog even als gast in het ziekenhuis.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat het met je dochter al wat beter?
Mooi man, nu maar hopen dat het een mooie aanbieding isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ga je doen?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja elke dag een beetje beter, waarschijnlijk mag ze donderdag naar huis. De kleine is vanmiddag al ontslagen, maar blijft nog even als gast in het ziekenhuis.
Uw aanwezigheid werd gewaardeerd dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
stupidity has become as common as common sense was before
Ik kon me toch heel erg inhouden welquote:
En papa er ook bij, één en al gezelligheidquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn om te horen!En ook dat de kleine bij haar mama mag blijven logeren
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En papa er ook bij, één en al gezelligheid![]()
Zojuist een tijdje met ze gefacetimed, dan is het toch wel een super uitvinding hoor.
Ah mooi, het hele gezinnetje compleetquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En papa er ook bij, één en al gezelligheid![]()
Zojuist een tijdje met ze gefacetimed, dan is het toch wel een super uitvinding hoor.
Nog meer goed nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Zo jong en dan al ontslagenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja elke dag een beetje beter, waarschijnlijk mag ze donderdag naar huis. De kleine is vanmiddag al ontslagen, maar blijft nog even als gast in het ziekenhuis.
quote:
Gauw ergens anders aannemen danquote:
Worstenbroodje altijd goedquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
Maar niet op een pizza.quote:
Smaakt idd stukken beter dan een worstenbroodjequote:
Feli !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Goh u hierquote:
quote:
Wat goed, gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Trust nobody
Gefeliciteerd SBESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Morgen Dotquote:
Ga je morgen nog dauwtrappenquote:
Hahaquote:Op woensdag 28 mei 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je morgen nog dauwtrappen![]()
Doet men dat tegenwoordig eigenlijk nog?
In mijn jeugd gingen wij dan heel vroeg op de fiets en fietsen heel wat af. Vaak waren er festivals er en der. Het verste wat ik gefietst heb toen was van Enschede naar Lochemquote:Op woensdag 28 mei 2025 06:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha
Ik dacht dat gewoon vroeg opstaan om aan de wandel te gaan was
Dat doe ik bijna wel elke dag
Is het een bijzonder evenement ook nog?
Ik heb er meestal ook een km of 50 op zitten al om 11 uur, langs het waterquote:Op woensdag 28 mei 2025 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In mijn jeugd gingen wij dan heel vroeg op de fiets en fietsen heel wat af. Vaak waren er festivals er en der. Het verste wat ik gefietst heb toen was van Enschede naar Lochem
Ja jij bent echt een sportief iemand. Jij fiets en loopt heel wat km afquote:Op woensdag 28 mei 2025 06:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er meestal ook een km of 50 op zitten al om 11 uur, langs het water
Merk het altijd als ik een weekje of 2 het niet heb gedaanquote:Op woensdag 28 mei 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jij bent echt een sportief iemand. Jij fiets en loopt heel wat km af
Rondje ringvaart vandaag?quote:Op woensdag 28 mei 2025 06:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Merk het altijd als ik een weekje of 2 het niet heb gedaanlastig opstarten dan
Afgelast wegens de windquote:
Las in de krant dat het in spanje 42 graden gaat worden, is dat in het gedeelte waar jou dochter woont?quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok.. hoef ik nu niet in te schakelen
Dat waren het zekerquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:15 schreef engine het volgende:
Goedemorgenwas weer mooi vannacht. Prachtige beelden
Mijn dochter woont in Madrid.. daar kan het ook heet worden maar deze keer niet.. Maar in Spanje is het nu net zo veranderlijk als hier .. en nog eens tig x groter..quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las in de krant dat het in spanje 42 graden gaat worden, is dat in het gedeelte waar jou dochter woont?
Gelukkig maar dan, 42 graden wil je niet in zitten lijkt mij.quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter woont in Madrid.. daar kan het ook heet worden maar deze keer niet.. Maar in Spanje is het nu net zo veranderlijk als hier .. en nog eens tig x groter..
Nee .. maar vermoed dat we toch wel wat warmere zomers kunnen verwachten in de toekomst..quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan, 42 graden wil je niet in zitten lijkt mij.
Hoop dat het daar blijft en n iet deze kant op komt
Ja, waarschijnlijk wel, helaasquote:Op woensdag 28 mei 2025 09:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee .. maar vermoed dat we toch wel wat warmere zomers kunnen verwachten in de toekomst..
Yepquote:Op woensdag 28 mei 2025 09:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee .. maar vermoed dat we toch wel wat warmere zomers kunnen verwachten in de toekomst..
Van het weekeinde EK in Plovdivquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok.. hoef ik nu niet in te schakelen
Had ik gisteren alquote:
Ik had gisteren ook kip hoor, maar 2 dagen achter elkaar kip kan bestquote:
Eens maar ik nu al een bakje slagers erwtensoep gehaald voor vanavondquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook kip hoor, maar 2 dagen achter elkaar kip kan best
Kan prima.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
`wel zo handig ja anders moest je weer helemaal opnieuw beginnen met opvoedenquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:23 schreef Deisyy het volgende:
Neem ik meteen haar vader en moeder ook mee
Precies, want dat was ik nou juist niet van plan.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
`wel zo handig ja anders moest je weer helemaal opnieuw beginnen met opvoeden
Dat is aardig van jequote:Op woensdag 28 mei 2025 12:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik ook, hadden we dit weer afgesproken?quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:22 schreef Deisyy het volgende:
Straks mijn kleinkind op halen uit het ziekenhuis
Wat fijn dat ze naar huis mogen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:23 schreef Deisyy het volgende:
OK , wie weet kijk ik wel watquote:
Dat is één vd weinige dingen waar je niet zonder kan.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:22 schreef Puzzie het volgende:
Boodschappen gedaan , net thuis, wc papier vergeten te kopen
Nee preciesquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is één vd weinige dingen waar je niet zonder kan.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:22 schreef Deisyy het volgende:
Straks mijn kleinkind op halen uit het ziekenhuis
Dat is goed nieuws Deisyy, je dochter weer opgeknapt. Nu thuis herstellenquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:23 schreef Deisyy het volgende:
Wat een beest wauwwwquote:
Dat laat ik aan mij voorbijgaanquote:
Terecht hoor. Op de een of andere manier vind ik het ook zelfs fijner om allerlei boeken uit andere talen ook in het Engels te lezenquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:39 schreef Prisha het volgende:
(Ik lees ze trouwens uiteraard in het Engels. Ik krijg kromme tenen van die Nederlandse vertalingen. Er gaat zoveel moois verloren)
Shitquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:22 schreef Puzzie het volgende:
Boodschappen gedaan , net thuis, wc papier vergeten te kopen
Helemaal mee eens, welke boeken zijn de missers volgens jou?quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:39 schreef Prisha het volgende:
(Ik lees ze trouwens uiteraard in het Engels. Ik krijg kromme tenen van die Nederlandse vertalingen. Er gaat zoveel moois verloren)
quote:
Morguh herenquote:
Morguh Enginequote:
Hey Dotquote:
Wel goed. En met jou? Waar zit je nu al in Spanje?quote:
Dat is fijnquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel goed. En met jou? Waar zit je nu al in Spanje?
O dat is jmmer, je was daar nog nooit geweest toch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is fijnhier ook wel goed.
Nee uiteindelijk ben ik niet naar Spanje gegaan maar zijn de onderdelen hierheen gekomen. Vandaag wel aan het werk.
Wel dubbel betaaldquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jmmer, je was daar nog nooit geweest toch?
Geen vrij vandaag, dat is jammer
Ik ga vandaag ook werkenquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:48 schreef engine het volgende:
[..]
Wel dubbel betaald![]()
Eerst zag het weer er ook slecht uit voor vandaag maar uiteindelijk lijkt het toch mee te vallen. Hopelijk dit weekend nog een nachtje kamperen
Dat eerste is natuurlijk mooi meegenomen. Waar ga je dan kamperen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:48 schreef engine het volgende:
[..]
Wel dubbel betaald![]()
Eerst zag het weer er ook slecht uit voor vandaag maar uiteindelijk lijkt het toch mee te vallen. Hopelijk dit weekend nog een nachtje kamperen
quote:
Limburg is de bedoelingquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat eerste is natuurlijk mooi meegenomen. Waar ga je dan kamperen?
Is wel mooi daar, genoeg mooie stukikies om te staanquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:40 schreef engine het volgende:
[..]
Limburg is de bedoelingmoet nog even een camping uitzoeken.
Wel slechts 2 uurtjes. Volgend Hemelvaart weekend ga ik paar daagjes wegquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:39 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vind het vaak wel relaxed op z'n dagen.
Rose Madder, Cell, Lisey's Story.quote:Op donderdag 29 mei 2025 04:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, welke boeken zijn de missers volgens jou?
quote:
Ah dank, die heb ik hier niet liggen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Rose Madder, Cell, Lisey's Story.
En Under the Dome en Duma Key vond ik ook niet geweldig.
Zo laatste van vandaagquote:
Paaseitje?quote:
Is het nog geen pepernoten tijd? Of oliebollen?quote:
Die heb ik niet in ieder gevalquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het nog geen pepernoten tijd? Of oliebollen?
Het is al knap dat je nog paaseitjes hebtquote:
Een persoon die geniet met matequote:Op donderdag 29 mei 2025 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is al knap dat je nog paaseitjes hebt
Noem je engine nu dik?quote:
Als jij dat graag wil wil ik dat wel doen hoorquote:
Ook jij kunt te ver gaanquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij dat graag wil wil ik dat wel doen hoor
Zijn die nog te koop?quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is al knap dat je nog paaseitjes hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |