Thé place to be!quote:Op zondag 25 mei 2025 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
Dit kan niet anders dan een mooi topic worden
Ik zie eerst de eend ipv de haas. Dat schijnt dan iets over mij te zeggenquote:
Die Walhalla ken ikquote:
Nou gezelligquote:Op zondag 25 mei 2025 23:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die 'feestjes' van Domni![]()
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op maandag 26 mei 2025 00:01 schreef drakin het volgende:
In Walhalla drinken ze mede en ik zit hier aan de anijsmelk
Echt nog van zo'n ouderwets blokje
Heerlijk ja, ik heb het vorig jaar gekregen van een klant waar ik werkte, dus heel zuinig op deze laatste echte anijsmelkquote:Op maandag 26 mei 2025 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker![]()
Dat heb ik al heel lang niet meer gehad, maar kreeg ik vroeger wel eens voor het slapengaan. Warme melk met een blokje anijs erin
Wie niet !?quote:Op maandag 26 mei 2025 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die Walhalla ken ikIk las vroeger nog wel eens de Asterix
Tonight we dine in Valhallaquote:Op maandag 26 mei 2025 00:05 schreef drakin het volgende:
En Walhalla of Valhalla zoals het ook vaak geschreven wordt is een favoriete stripboekenserie van me
[ afbeelding ]
Haha nu klik ik dat zeker niet meer aan, vast teveel herriequote:Op maandag 26 mei 2025 07:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zó. Nu ben ik ook wakker
Goedemorgen![]()
Vogeltjes![]()
Ik heb Max Payne 1 veel gespeeld. Begon zo gruwelijk, dat ze je gezin hadden vermoordquote:
Ik herken het meteen maar dit is echt kleuterschooltijd.quote:
Echt leuk welquote:Op maandag 26 mei 2025 10:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik herken het meteen maar dit is echt kleuterschooltijd.
Jonkiesquote:Op maandag 26 mei 2025 10:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik herken het meteen maar dit is echt kleuterschooltijd.
dank je wel!quote:Op maandag 26 mei 2025 01:36 schreef Soury het volgende:
@:Deisyy Ahhhhhhhhhh. Oma geworden !!!! Mooi, hoop dat je dochter snel opknapt en van die roze wolk kan genieten voordat het slaapgebrek gaat opbreken En jij aan een drankje zit in warm land
[ link | afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 26 mei 2025 07:20 schreef engine het volgende:
[..]
Tonight we dine in Valhalla![]()
Bekijk deze YouTube-video
Mogguhhquote:
Joehoe, ik had er geen erg in, maar had geen zin meer om het weg te halen.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
Hey, post er 1 door het slotje in het vorige tpoic
Jij zit gewoon met je hoofd in de luiersquote:Op maandag 26 mei 2025 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joehoe, ik had er geen erg in, maar had geen zin meer om het weg te halen.
Leuk voor de beelddenkers, deze post.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij zit gewoon met je hoofd in de luiers
Ik zie genoeg luiers op mijn werkquote:
Vast wel even iemand die met paint aan de gang wilquote:
AIquote:Op maandag 26 mei 2025 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast wel even iemand die met paint aan de gang wil
Of dat nou een succes wordt .............quote:
Gaat het met je dochter al wat beter?quote:
Goedemorgen Shiiquote:
Zolang het het nat blijft wordt het ook nooit hooi.quote:
Waarheid als een koequote:
Ga je op blijven vannacht?quote:
Ik weetquote:
Het is echt een klote tijd ja ! Maar ik ga wel kijkenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ga je op blijven vannacht?
Het is wel echt een klote tijd eigenlijk
Ja ik waarschijnlijk ook welquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is echt een klote tijd ja ! Maar ik ga wel kijken![]()
Gezelligquote:
Over 4 uur Stakeout streamquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:02 schreef engine het volgende:
[..]
Gezelligzag dat ze op NSF eind van de middag al beginnen met hun livestream
Ze zijn vast al weer aan het indrinken danquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:02 schreef engine het volgende:
[..]
Gezelligzag dat ze op NSF eind van de middag al beginnen met hun livestream
Los van het feut dat je onzin praat:quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn vast al weer aan het indrinken dan
Sorry hoor ze zijn altijd uren achter elkaar slap aan het lallen en mijn conclusie is dan dat ze roseetjes aan het tanken zijn geweest.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Los van het feut dat je onzin praat:
Het zit wel diep bij jou he?
En al die zooi belandt op de zeebodem en op de eilanden. Wat mij betreft ontploft dat hele project.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:05 schreef pullup het volgende:
Maar goed kijk het gerust hoor maar wat mij betreft ontploft ie weer
Al die zooiquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En al die zooi belandt op de zeebodem en op de eilanden. Wat mij betreft ontploft dat hele project.
Aparte vergelijking…quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:52 schreef engine het volgende:
[..]
Al die zooihet is als een tandenstoker op een vuilnisbelt ofzo.
Kom je doen?quote:
Bakje koffie drinkenquote:
Goed planquote:
Valt mee, was het vorige week ook alquote:
Suikerbommen zijn het.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed plan
Ik had de seizoens tropische variant van de Appie appeltaart meegenomen maar die is me echt te zoet zeg
Jij woont ook vlakbij de zee toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:43 schreef RedShoe het volgende:
Wat een wind zeg.
Gelukkig begint de zomer over een paar dagen.
Ik dacht dat jij mij negeerde.quote:
Dit is 40+ , niet DTS ,. en hier post je wel normaal , daar nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mij negeerde.
Maar idd, ik woon vlakbij zee.
Prima.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is 40+ , niet DTS ,. en hier post je wel normaal , daar niet
Vanmorgen nog bij zee geweest. Was wel aardig woest.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:49 schreef Puzzie het volgende:
En je hebt weleens verteld dat je vlakbij zee woont, daar is het weer ook anders. wel jaloers
Je weet prima wat ik bedoel volgens mijquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Prima.
Ik wist niet dat het zo werkte. Ik post daar net zo 'normaal' als je grote vriend. Niet meer en niet minder.
Jij mag het laatste woord hebben, als je wilt. Ik snap dergelijk gedrag gewoon niet. Niet verkeerd bedoelt.
quote:
Ja daar ben ik wel jaloers op, ik woon tegen de rand van de weilanden maar de zee is hier verder wegquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vanmorgen nog bij zee geweest. Was wel aardig woest.
De zee dan
Ik mis het bos dan weer.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel jaloers op, ik woon tegen de rand van de weilanden maar de zee is hier verder weg
Bossen zijn geweldigquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik mis het bos dan weer.
Ga ook altijd in de buurt van een bos op vakantie.
Eens maar daar woon ik te ver van wegquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Heerlijk om af en toe even aan zee uit te waaien.
Ik ook, daar moet ik dan echt een dagje uit van maken, voor wandelen aan het strand.quote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook, daar moet ik dan echt een dagje uit van maken.
Ik heb hier wel met zware storm bij zee gestaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik was wel een keer toevallig vlakbij het strand in Scheveningen toen het stevig waaide, windkracht 8 of 9.
Dat was heerlijk, vol in de wind gaan staan. Beetje schemer al, en dan die zeelucht...
Windkracht 11 toen?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb hier wel met zware storm bij zee gestaan.
Was eerlijk gezegd niet leuk meer
Jep.quote:
Kan goed tekeer gaan op de wadden.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:36 schreef Domnivoor het volgende:
Vorig jaar hadden Aoibhin en ik een flinke storm op Ameland. We hebben urenlang de tent vastgehouden om te voorkomen dat die zou scheuren. We hebben het overleefd, en de tent ook![]()
Die storm was ook alleen op Ameland en Terschelling. De rest van het land merkte er niets van.
Het is het proberen waard,,quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, jullie als foodconnaisseurs hier,
wat denken jullie van een pizza worstenbroodje
Viesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
Klinkt zout en vetquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Ja elke dag een beetje beter, waarschijnlijk mag ze donderdag naar huis. De kleine is vanmiddag al ontslagen, maar blijft nog even als gast in het ziekenhuis.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat het met je dochter al wat beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |