quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Mooi man, nu maar hopen dat het een mooie aanbieding isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ga je doen?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja elke dag een beetje beter, waarschijnlijk mag ze donderdag naar huis. De kleine is vanmiddag al ontslagen, maar blijft nog even als gast in het ziekenhuis.
Uw aanwezigheid werd gewaardeerd dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
stupidity has become as common as common sense was before
Ik kon me toch heel erg inhouden welquote:
En papa er ook bij, één en al gezelligheidquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn om te horen!En ook dat de kleine bij haar mama mag blijven logeren
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En papa er ook bij, één en al gezelligheid![]()
Zojuist een tijdje met ze gefacetimed, dan is het toch wel een super uitvinding hoor.
Ah mooi, het hele gezinnetje compleetquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En papa er ook bij, één en al gezelligheid![]()
Zojuist een tijdje met ze gefacetimed, dan is het toch wel een super uitvinding hoor.
Nog meer goed nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Zo jong en dan al ontslagenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja elke dag een beetje beter, waarschijnlijk mag ze donderdag naar huis. De kleine is vanmiddag al ontslagen, maar blijft nog even als gast in het ziekenhuis.
quote:
Gauw ergens anders aannemen danquote:
Worstenbroodje altijd goedquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, jullie als foodconnaisseurs hier,
wat denken jullie van een pizza worstenbroodje
Maar niet op een pizza.quote:
Smaakt idd stukken beter dan een worstenbroodjequote:
Feli !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Goh u hierquote:
Met blikquote:
quote:
Wat goed, gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Trust nobody
Gefeliciteerd SBESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Morgen Dotquote:
Ga je morgen nog dauwtrappenquote:
Hahaquote:Op woensdag 28 mei 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je morgen nog dauwtrappen![]()
Doet men dat tegenwoordig eigenlijk nog?
In mijn jeugd gingen wij dan heel vroeg op de fiets en fietsen heel wat af. Vaak waren er festivals er en der. Het verste wat ik gefietst heb toen was van Enschede naar Lochemquote:Op woensdag 28 mei 2025 06:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha
Ik dacht dat gewoon vroeg opstaan om aan de wandel te gaan was
Dat doe ik bijna wel elke dag
Is het een bijzonder evenement ook nog?
Ik heb er meestal ook een km of 50 op zitten al om 11 uur, langs het waterquote:Op woensdag 28 mei 2025 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In mijn jeugd gingen wij dan heel vroeg op de fiets en fietsen heel wat af. Vaak waren er festivals er en der. Het verste wat ik gefietst heb toen was van Enschede naar Lochem
Ja jij bent echt een sportief iemand. Jij fiets en loopt heel wat km afquote:Op woensdag 28 mei 2025 06:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er meestal ook een km of 50 op zitten al om 11 uur, langs het water
Merk het altijd als ik een weekje of 2 het niet heb gedaanquote:Op woensdag 28 mei 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jij bent echt een sportief iemand. Jij fiets en loopt heel wat km af
Rondje ringvaart vandaag?quote:Op woensdag 28 mei 2025 06:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Merk het altijd als ik een weekje of 2 het niet heb gedaanlastig opstarten dan
Afgelast wegens de windquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |