SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Godsamme.quote:
Hopelijk niet zeg. 1 Indy500 win vond ik al te veelquote:Op zondag 25 mei 2025 22:07 schreef Faraday01 het volgende:
Ericsson kan ook nog dicht komen met zijn fuel voordeeltje
Doe maar niet.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:07 schreef Faraday01 het volgende:
Ericsson kan ook nog dicht komen met zijn fuel voordeeltje
Ik zit er ook niet op te wachtenquote:Op zondag 25 mei 2025 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hopelijk niet zeg. 1 Indy500 win vond ik al te veel
Hij heeft wel heel erg zijn best gedaan met de koe melken enzoquote:Op zondag 25 mei 2025 22:09 schreef Zorro het volgende:
O'Ward
Die stond niet in mijn lijst omdat ik dacht dat ie te ver naar achter zat.
Team O'Ward
Speciaal voor de Mexicanenquote:Op zondag 25 mei 2025 22:09 schreef Zorro het volgende:
O'Ward
Die stond niet in mijn lijst omdat ik dacht dat ie te ver naar achter zat.
Team O'Ward
Dat inderdaadquote:Op zondag 25 mei 2025 22:11 schreef Zorro het volgende:
Ericsson, de man die altijd kijkt als een boer met kiespijn
nee, maar hij heeft wel Palou achter zichquote:Op zondag 25 mei 2025 22:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En die hoeft echt niets meer te besparen
Zeker is dat waarschijnlijk de grootste favoriet maar hij heeft zichzelf wel in een heel goede positie gemanoeuvreerd.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, maar hij heeft wel Palou achter zich
Ze moeten nog een flink eind.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:13 schreef Zorro het volgende:
3 rijders die ik liever niet zie winnen. 2 daarvan op 1 en 2
Het zal ook eens niet.
Of Litouws!quote:Op zondag 25 mei 2025 22:15 schreef bedachtzaam het volgende:
Dat word een Zweeds of Spaans feestje straks.
Temu levert kwaliteitquote:Op zondag 25 mei 2025 22:15 schreef heywoodu het volgende:
Hebben ze die timing van Temu gekocht ofzo?
Is echt ellende sinds Foxquote:Op zondag 25 mei 2025 22:15 schreef heywoodu het volgende:
Hebben ze die timing van Temu gekocht ofzo?
Malukas. Kom op, kun je aan de naam ook wel raden toch?quote:
Als z'n naam nou op -ov had geëindigd...quote:Op zondag 25 mei 2025 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Malukas. Kom op, kun je aan de naam ook wel raden toch?![]()
Als zijn naam op -ov had geëindigd zou je juist aan allerlei andere landen moeten denken dan Litouwenquote:Op zondag 25 mei 2025 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als z'n naam nou op -ov had geëindigd...
En de zwarte man is ook niet Duits.
Nee Spaans, net als Sinterklaasquote:
Dit jaquote:Op zondag 25 mei 2025 22:19 schreef heywoodu het volgende:
Foster en DeFrancesco vernaggelen dit gevecht wel een beetje.
Dat moet niet nog 12 ronden duren inderdaad.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:19 schreef heywoodu het volgende:
Foster en DeFrancesco vernaggelen dit gevecht wel een beetje.
Shwartzman is niet Spaansquote:
Het ging om de Zwarte Man.quote:
Bij Temu doen ze dat met de prijs.quote:
quote:
Mensen die de Litouwse darter Darius Labanauskas kennen verwachten niet per se een -ovquote:Op zondag 25 mei 2025 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als z'n naam nou op -ov had geëindigd...
En de zwarte man is ook niet Duits.
Houden zoquote:
Ik ken alleen Lee Towersquote:Op zondag 25 mei 2025 22:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Mensen die de Litouwse darter Darius Labanauskas kennen verwachten niet per se een -ov
Liever Palou dan Ericsson wat mij betreftquote:
Ja dat is wel een lastigequote:Op zondag 25 mei 2025 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liever Palou dan Ericsson wat mij betreft
Geen ideequote:Op zondag 25 mei 2025 22:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als zijn naam op -ov had geëindigd zou je juist aan allerlei andere landen moeten denken dan Litouwen
Doet het wel.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat moet niet nog 12 ronden duren inderdaad.
Ik had pas ChatGPT gevraagd om 50 namen te genereren, en dan moest ik de nationaliteit erbij zetten, ongeveer 45 goed, inclusief dingen als Tonga en Taiwan. Ik was trots.quote:
Rosenquist?quote:Op zondag 25 mei 2025 22:25 schreef Faraday01 het volgende:
Palou zit best wel op rozen in deze situatie
Mr. Worldwidequote:Op zondag 25 mei 2025 22:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had pas ChatGPT gevraagd om 50 namen te genereren, en dan moest ik de nationaliteit erbij zetten, ongeveer 45 goed, inclusief dingen als Tonga en Taiwan. Ik was trots.
quote:Op zondag 25 mei 2025 22:27 schreef Jane het volgende:
Palou wint, maar zag ik daar nu iemand met een Russell-actie in de laatste ronde?
Siegelquote:Op zondag 25 mei 2025 22:27 schreef Jane het volgende:
Palou wint, maar zag ik daar nu iemand met een Russell-actie in de laatste ronde?
De Coca-Cola 600quote:
Het is geen verplichting he. En je hoeft het ook niet te drinkenquote:
Je hoeft het alleen maar over je heen te gooien.quote:
Hij heeft wel 2 troostmeisjesquote:Op zondag 25 mei 2025 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ericsson kijkt nog steeds als een beer met kiespijn![]()
![]()
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:
Ik had het wel geweten trouwens, er van uit gaande dat ze het in de koelkast bewaren...heerlijke slokken koude melk na een lange inspanning, boh.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je hoeft het alleen maar over je heen te gooien.
Geeft iedere rijder niet vooraf een voorkeur door? Dat staat me bij.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is geen verplichting he. En je hoeft het ook niet te drinken
Kan ie meedoen met Josef.quote:
Ja. Maar je hebt keuze uit melk, melk en melkquote:Op zondag 25 mei 2025 22:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Geeft iedere rijder niet vooraf een voorkeur door? Dat staat me bij.
quote:Op zondag 25 mei 2025 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zodra ik die nek zag wist ik dat het Ganassi was
Zeker, maar als je het echt niet lust of wilt kun je het ook gewoon over je heen gooien enzo, beetje een showtje maken zonder het te drinken, boeiendquote:Op zondag 25 mei 2025 22:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vroeger welquote:Op zondag 25 mei 2025 22:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ah ik meende me te herinneren dat je bij wijze van spreken zelfs Chocolade melk of een Fristi achtige variant aan mag vragen.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Maar je hebt keuze uit melk, melk en melk
Huh, wat voelt saai?quote:Op zondag 25 mei 2025 22:34 schreef Wertha het volgende:
Leuk om die vreugde te zien.
En toch voelt het saai.
Slok nemen en uitspugen als je de rest over je pet gietquote:Op zondag 25 mei 2025 22:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar als je het echt niet lust of wilt kun je het ook gewoon over je heen gooien enzo, beetje een showtje maken zonder het te drinken, boeiend
Nu ook. Je hebt de keuze uit melk, melk en melk (alleen nog mager, halfvol en vol nu meen ik. I.i.g maar 3 keuzes) zoals ik al zeiquote:Op zondag 25 mei 2025 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Vroeger welEd Carpenter wilde karnemelk, maar dat mocht niet
. Je had geloof ik de keus uit mager, halfvol en vol, met misschien nog chocolademelk als extra optie
Karnemelk mag al niet eens meerquote:Op zondag 25 mei 2025 22:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ah ik meende me te herinneren dat je bij wijze van spreken zelfs Chocolade melk of een Fristi achtige variant aan mag vragen.
Volle melk is ook wel echt heel lekker hoorquote:
In 2021 wilde Montoya chocolademelk en Carpenter en De Silvestro karnemelk, maar ze zouden andere melk gekregen hebbenquote:Op zondag 25 mei 2025 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu ook. Je hebt de keuze uit melk, melk en melk (alleen nog mager, halfvol en vol nu meen ik. I.i.g maar 3 keuzes) zoals ik al zei
Ok, waren dus altijd maar 3 keuzes. Rest zijn grapjesquote:Op zondag 25 mei 2025 22:41 schreef H_T het volgende:
[..]
In 2021 wilde Montoya chocolademelk en Carpenter en De Silvestro karnemelk, maar ze zouden andere melk gekregen hebben
Vervangt die kale.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:41 schreef heywoodu het volgende:
wtf is dit Chris Zegers?
Wat doet die gladjakker hier?
Misschien dat het lang, lang geleden wel anders was (zie Fittipaldi en sinaasappelsap in 1993), maar de laatste jaren lijkt het inderdaad keus uit 3 te zijnquote:Op zondag 25 mei 2025 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, waren dus altijd maar 3 keuzes. Rest zijn grapjes
Duurt nog een paar weken joh gek!quote:
Coca-Cola 600 zal je bedoelen.quote:
Eerst nog Barcelona en Detroit volgende weekquote:
Je knippert eens per week?quote:
Henri Faun heeft hele rare gezichtsbeharingquote:Op zondag 25 mei 2025 22:51 schreef H_T het volgende:
Henri Faun blijkt een stuk ouder te zijn dan ik dachtIk had echt een beeld van een ex-stagiair van 25
Het is de VS. Gewoon fake drinken en dan over iemand anders gooienquote:
Omdat het weer Palou was die dit seizoen een race wint.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, wat voelt saai?
Mooi om te zien, weinig races waarbij je zo'n vreugde ziet.
Ah zoquote:Op maandag 26 mei 2025 19:19 schreef Wertha het volgende:
[..]
Omdat het weer Palou was die dit seizoen een race wint.
Zo dan, extra geluk dat Ericsson niet wonquote:
https://eu.indystar.com/s(...)ensions/83864695007/quote:both the Nos. 27 and 28 Andretti Global cars were discovered in post-race tech inspection to have modified their Dallara-supplied Energy Management System covers and cover-to-A-arm mounting points with unapproved spacers and parts.
Additionally, Prema Racing's No. 90 of Callum Ilott was found to have a front wing assembly that failed to meet the minimum endplate height and location specifications during routine inspection of that part.
Dat had er ook nog wel bij gekund naast de penskegate.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo dan, extra geluk dat Ericsson niet won
18.30 uur uitzending, 18.45 uur start van de race.quote:
Senk joe.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
18.30 uur uitzending, 18.45 uur start van de race.
Power?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:50 schreef Peterselieman het volgende:
Jammer dat er achter Rinus een idioot start
Josef ook. En die stond al zowat achteraanquote:
Mechanical?quote:
Ja, no power.quote:
nee, blijkt niet meer te rijdenquote:Op zondag 1 juni 2025 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, no power.
Rijdt wel weer inmiddels, maar op grote achterstand
Ok: Reed weer, maar op grote achterstand. Rijdt inmiddels niet meer.quote:
No powerquote:
Al een vervanger op het oog ook?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens de geruchten moet Power volgend jaar plaats maken bij Penske
Malukas.quote:
Die indruk krijg je wel inderdaadquote:
O'Ward is hem nu voorbijquote:Op zondag 1 juni 2025 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Prima voor Newgarden dit trouwens, op zijn groene banden
Niet meer toen dit topic werd geopend.quote:Op maandag 16 juni 2025 04:47 schreef Helenattenek het volgende:
Wat is dit eigenlijk voor een ridicule topic titel
Vk rijdt?
Topic achterhaaldquote:Op maandag 16 juni 2025 20:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet meer toen dit topic werd geopend.
Of nu wel een reguliere stop gedaan omdat hij toch al achteraan reed en zo vrije lucht kon krijgen?quote:
De eerste stop mocht dus niet voordat hij zijn penalty ingelost had, dus moest nu opnieuw zijn penalty inlossenquote:Op zondag 22 juni 2025 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of nu wel een reguliere stop gedaan omdat hij toch al achteraan reed en zo vrije lucht kon krijgen?
Denk dat er nu veel meer stoppen en daar profiteert Rinus wel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |