De meeste al in de buurt hier(boeren)quote:Op zondag 25 mei 2025 22:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet ik wie ik moet hebben als ik een technisch issue heb
omdat ik gewoon niet voldoende energie heb om een hele dag te kunnen werken dus geloof me, ik begin veel liever om 8 uurquote:
8-12 geen optie?quote:Op zondag 25 mei 2025 22:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
omdat ik gewoon niet voldoende energie heb om een hele dag te kunnen werken dus geloof me, ik begin veel liever om 8 uur
Ja de reden is dan wat minder iddquote:Op zondag 25 mei 2025 22:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
omdat ik gewoon niet voldoende energie heb om een hele dag te kunnen werken dus geloof me, ik begin veel liever om 8 uur
Ik heb morgen thuiswerkdagje, maar wil toch wel uiterlijk om 09.00 uur achter m'n scherm zitten. Maar proost.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ben blij dat ik pas om 12.30 uur hoef te gaan werkenProost
Zag het net ook vinden ze niet leuk hier.quote:
Ik vind helemaal primaquote:Op zondag 25 mei 2025 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zag het net ook vinden ze niet leuk hier.
dan liever wat langer blijven liggen in de ochtend. Paar uur langer slapen ligt me beter dan een paar uur eerder naar bed.quote:
klein beetje maar, ligt een beetje aan welke maatstaaf we hanteren zeg maarquote:
9 uur is een mooie tijdquote:Op zondag 25 mei 2025 22:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb morgen thuiswerkdagje, maar wil toch wel uiterlijk om 09.00 uur achter m'n scherm zitten. Maar proost.
Welk boek?quote:Op zondag 25 mei 2025 22:54 schreef Harrie het volgende:
* Harrie zit er over te denken om een boek te gaan bestellen
Verdammtquote:Op zondag 25 mei 2025 23:10 schreef sp3c het volgende:
Amerika wint hem
Aaaaw wederom nul punckten voor switserland @:mario390
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |